EZ vagy AZ tag #1

szeptember 28, 2017

Nem emlékszem már pontosan, hogy a múltkor mivel vezettem be ezt a "sorozatot", de a lényeg, hogy találtam pár egész jót/randomot, így valószínűleg pár hónapig folyamatosan fog jönni egy-egy darab. Annak ellenére, hogy már aránylag egész sok taget kitöltöttem, talán ilyen választósat még nem, úgyhogy vágjunk is bele.

Kiválasztani az évet amikor meghalsz vagy kiválasztani a halálod okát?
Egyből bele a közepébe, azért ez elég durva kérdés, de ha tényleg megválaszthatnám, akkor inkább az okot szeretném, mert számomra sokkal "barátságosabbnak" hangzik tudni azt, hogy mi lesz a végem, mint azt, hogy mikor.
Egy sport stadium elnevezve utánad vagy egy egyetem elnevezve utánad?
Egyértelműen egyetem, a sporthoz amúgy sincs semmi közöm, és nekem egy iskola nagyobb dicsőség lenne, márha valaha megtörténhetne ilyen.
Örök ingyen Apple cuccok vagy örök ingyen wifi?
Eww, tudjátok én utálom az Apple cuccokat, fogalmam sincs milyenek, de engem már az taszít, hogy mekkora felhajtás van körülöttük, ha ingyen hozzám vágnák se különösebben kellenének, az ingyen wifi-re viszont sose mondanék nemet.
Teljesül a legnagyobb kívánságod vagy rendbe hozhatsz valamit amit nagyon bánsz a múltból?
Ez a kettő szinte ugyan az, ugyanis az a legnagyobb kívánságom, hogy anya még itt legyen velem, és ha visszamehetnék és ezt megváltoztathatnám, akárhogy, akkor egy cseppet sem haboznék.
Saját privát sziget vagy saját privát hajó?
Végre egy kérdés amin már tényleg gondolkoznom kell. Szívem szerint a szigetet választanám, és ilyenkor egyből valami trópusi cucc jut eszembe, de nem is különösebben olyat szeretnék, hanem valami északi világítótornyos csodát, de ezekhez el is kéne jutni, ami meg privát jármű nélkül valószínűleg nem menne, szóval tök felesleges a sziget, ha nem tudok odamenni, úgyhogy talán hajót szeretnék, és akkor oda megyek ahova akarok.
Gondolatolvasás vagy fénysebességgel való utazás?
Egyik se kimondottan, de akkor legyen a gondolatolvasás. A fénysebességgel való utazás egyetalán nem hoz lázba, szeretek közben nézelődni, meg élvezni az utat.
1 millió dollár Amazon gift cardon vagy 100,000 dollár kézpénzben?
Ha Ebayes vagy Aliexpresses lenne, még talán elgondolkoznék rajta (hááát bár azért ennyi szerintem még én se lennék képes elkölteni itt), de valószínűleg így is, úgy is készpénzben választanám, kevésbé lennék aztán behatárolva, hogy mire költsem.
Legjobb barátok örökké a kedvenc sztároddal vagy kapcsolat a kedvenc sztároddal, de csak 2 évig tart?
Nem is kérdés, legjobb barátok. (bár erre csak azért tudok ilyen egyszerűen válaszolni, mert már semmilyen hírességbe nem vagyok belezúgva, úgy valószínűleg azért nehezebb lenne ezt eldöntenem)
Ingyen üzemanyag 25 évig vagy egy álom autó?
Mindenképpen ingyen üzemanyag, és nem csak azért mert nincs álomautóm, hanem mert valószínűleg 25 évnyi üzemanyag árából már bármilyen járművet megvehetnék magamnak.
Ninja vagy kalóz lennél?
Mindkettő, ahh nekem mindkettő nagyon tetszett mindig, de most talán legyek ninja. Akkor fürge lennék, gyors, akrobatikus és halálos ~
Folytatni az életed vagy újrakezdeni előlről?
Attól függ, hogy ha újrakezdeném, akkor minden ugyan úgy történne, mint most, vagy teljesen máshogy. Vannak dolgok amik miatt gondolkozás nélkül újrakezdeném, viszont van egy csomó szép emlékem is, amikbe rossz belegondolni, hogy meg se történnének, meg hát Áron ♥.
Hírnévben és gazdagságban élni vagy Harry Potter világában?
Egyik se. Sose szeretnék híres lenni, biztos, hogy nem bírnám elviselni, a Harry Pottert meg annyira sose szerettem, mindig túl depressziósnak éreztem, bár csak a filmeket láttam (az utolsó részét mondjuk még mindig nem), úgyhogy már megfordult a fejemben, hogy jó lenne elolvasni a könyveket is, hogy ne csak a mozgóképes változat alapján ítéljem meg.
Gondolatolvasás vagy jövőbelátás?
Nekem ezek olyan hátborzongató dolgok. Még a fénysebesség mellett könnyű volt a gondolatolvasást választani, de ez már sokkal nehezebb kérdés, mert igazából mindkettőtől tartok. Szerintem jobb ha mások gondolatai, és a jövőnk se nyitott könyv előttünk, mindent úgy is megtudunk a maguk módján és idejében. Nem szívesen olvasgatnám se más gondolatait, mert még rosszul is érezném magam, hogy mit csinálok, és nem is szívesen néznék bele a jövőmbe, mert ha jót látnék félnék, hogy elcseszem, ha meg rosszat, akkor az meg elég kellemetlen lenne.

Volt egy-két "langyosabb" kérdés, de a többsége egész elgondolkoztató volt, ha gondoljátok töltsétek ki ti is, nagyon kíváncsi vagyok más válaszokra/meglátásokra :3

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe