2.36

szeptember 03, 2017


☯ Hétfőn voltunk fehér inget keresni nekem, ahhoz képest, hogy évnyitók lesznek, meg minden hemzseg a sulis cuccoktól, jó nehezen sikerült találni. A H&M-en kívül egyik boltban se volt amibe bementünk, nem is gondoltam volna. Meg végre sikerült elutalnunk a sulinak az első félév első két részletét. Ezen kívül néhány papírral még mindig kicsit bajban vagyok, hogy mit honnan kéne előszedni, egyre jobban izgulok a péntek miatt.


☯ Kedden csak Lol, lassan de biztosan megyegetek vissza goldba, meg befejeztem még a múltkori animém ova-jat.
☯ Szerdán összeszedtem, kinyomtattam, és kitöltöttem remélhetőleg minden iratot ami majd kell a beiratkozáshoz, nem hangzik tartalmasnak, de vagy a fél délutánom elment vele, mert nem találtam, nem volt jó, kidobott az oldal, nem nyomtatta ki, fuu. Kicsit el is ment a kedvem az egésztől, és az se hozta meg jobban, hogy kiderült, hogy elvileg nekünk is kell menni gólyatáborba, amit egyébként én 99%, hogy nem fogok megtenni. (A pesti sulimmal anno voltam, csak ott alkotótábornak hívták, de bőven elég volt, mindenki részeg volt, én meg egyedül gubbasztottam a szobánkba és pocsékoltam a mobilnetem, köszönöm, de mégegyszer ebből nem kérek [bár az is igaz, hogy a második este, meg hajnalig csocsóztam Áronnal, és ott ismertem meg rendesen, de ezt leszámítva akkor is gáz volt az egész])
☯ Csütörtökön Vera angolozott velem kicsit a szintfelmérőre, habár "hivatalosan" az érettségi óta nem angoloztam, de sokat írkáltam és olvastam ezen a nyelven, és mindig azt hittem, hogy aránylag még mindig rendben van vele a tudásom, de az csak egy dolog, hogy megértem amit olvasok, de mint kiderült, én egyébként totálisan sötét vagyok a folyamatos befejezett igeidőkhöz, meg úgy a befejezetthez is kicsit, sose foglalkoztatott, hogy mi az ami még tart, meg kihat a jelenre, meg ilyenek, úgyhogy azt hiszem kezdhetem elölről normálisan megtanulni ezeket. Utána meg este még elmentünk sétálni, úgy imádom, hogy már ilyen hamar sötétedik, végig csillagképeket kerestünk, de a nagy fényszennyezés miatt csak a szokásos Nagy- és Kis Göncölszekeret találtuk.
☯ Pénteken voltam beiratkozni, én kis naív azt hittem majd gyorsan odamegyek 1-re, aztán kb 20 perc alatt végzek is, haha. Nem tudom, hogy az én szövegértési képességem lesz egyre rosszabb az évek folyamán, de mint kiderült az 1 és 3 között nem választható opciók, hanem mindenkinek oda kellett menni 1-re, ahol meghallgattunk valami tájékoztatót, megírtunk egy angol szintfelmérőt és indokolatlanul sokáig álltunk sorban 2 helyen ügyintézés céljával, így 1-től több, mint 4-ig voltam bent, és ha ez nem lenne elég, mint kiderült mégse fizettem be a tandíjat, mert az, hogy elutaltuk nekik, nem minősül befizetésnek, külön kell még a Neptunról, ráadásul az érettségimet se vittem magammal... De a lényeg, hogy azért sikeresen beiratkoztam, az elsőt már pótoltam is, a másodikat pedig jövőhét szombaton fogom.
☯ Szombaton hajnalig tartó party hardot nyomattunk Imvun Zsófival. Már vagy másfél hónapja nem voltunk fent, de már nagyon hiányzott. Hülye ruhákat próbálgattunk a shopba, disco fényeket kapcsoltunk, furcsa zenéket nyomattunk és random táncokat, nagyon jó volt, pont az ilyen antiszocoknak lett kitalálva, mint mi.
☯ Ma pedig megírtam végre az albérlők füzetét, amit egyébként már több, mint fél éve nem tettem meg. Mindig elmaradt a töri miatt, aztán meg csak nonstop el lett felejtve, de most végre megvan, itt is volt az ideje, mert lassan költöznek el, az újak pedig költöznek be. Meg visszajeleztem minden eladónak akiknek a cuccai megérkeztek a héten, és ehhez is kapcsolódik az is, hogy most a szombatin kívül nem volt bejegyzés, mert ruha rendelőset akartam, mint a múltkor, de egy felső még nincs itt. Még a jövőhetet megvárom, de ha akkor se lesz, akkor szerintem utána való héten kirakom anélkül. Amúgy meg nem örülök neki, de este 8 körül bealudtam és most keltem fel..
☯ A heti zene pedig attól függetlenül, hogy nem nagyon szeretem a tucctucc-ot, egy nagyon régi kedvenc számom, többek között erre is party hardoltunk tegnap.
☯ Valamint az idióta outfitek mellett megcsináltuk Chloe-t és Max-ot a Life is Strange-ből. Enyém volt Max, a hajával borzasztóan megszenvedtem, két teljesen különállóból kellett összeraknom, de ahhoz képest aránylag szerintem tök jó lett.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe