日曜日 1.5

február 28, 2016

☯ Végül hétfőn sikerült megnéznünk a Hotel Transylvania 2-t. (Az első jobban tetszett, de azért aranyos volt ez is)


 ☯ Áron felhívta a figyelmemet arra, hogy papával fordítva raktuk össze a múltheti fotelemet, mert rosszul húztuk rá azt a valamit. (lentről felfele kellett volna, mi meg fentről lefele csináltuk, ezért engedi el mindig a tépőzár ha beleülök, de attól még mindig kényelmes)
☯ Egyik éjjel kikísértem Áront cigizni az udvarba, mindketten egy szál pólóban voltunk, és olyan kellemes volt az a csípős hideg, ráadásul a telihold nagyon szépen bevilágította az egész udvart.
☯ Theo valamelyik nap csurom vizesen és sántítva került elő, tök megijedtem, hogy mi történhetett vele, aztán arra jutottunk, hogy valószínűleg hátul a nyulaknál beleeshetett egy vödör vízbe.
☯ Baromira sikerült elégetnünk egy mirelit pizzát.
☯ Szerdán megint kihagytam a sulit és helyette ismét elmentünk Burger Kingezni (abba kéne ezt hagynom)
☯ Végre valahára találtam testradírt, és annyira jó illata van.
☯ Életemben először sütöttem amerikai palacsintát, és ahhoz képest egész jól néz ki, meg fincsi is.
☯ Letiltottam egy telefonszámot amiről már vagy egy hónapja hívogatnak. (Nem is használom kb a telefonomat, meg amúgy se veszek fel semmit amit nem ismerek, egyébként mielőtt teljesen paranoiásnak vagy ilyesminek néznétek, rákerestem a számra és elég rossz véleménnyel voltak róla azok akik felvették)
☯ Levágtam a frufrum, de most már tényleg nem ezen kéne spórolnom, mert megint borzalmas lett.
☯ Aláírtam a FORG1VEN-es petíciót, kíváncsi vagyok sikerül-e elérniük amit szeretnének.
☯ A héten raktam közzé az elmúlt rendeléseim és újból kijelentettem, hogy egy darabig nem szeretnék más venni, de azóta megint sikerült...
☯ Az álomfogó azóta se érkézett meg, úgyhogy hétfő este ismét írni fogok nekik.
☯ Csak úgy random frissült a Kindle-m menüje, elég jól néz ki, de még egy pöppet szokatlan.
☯ Múlthéten retrohétvége volt a kedvenc rádiómba, de elég szépen lemaradtam róla, úgyhogy most elkezdtem hallgatni youtube-on a lejátszási listájukat.
☯ Sikerült 2 hét alatt befejeznem egy 12 részes animét! (jobban bele kéne húznom, és akkor még tényleg írhatnék is róluk)

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Úúú, linkeled a lejátszási listát? :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. https://www.youtube.com/playlist?list=PLsVcgGzQBWfV5gKSDNVO79s5tKpZLgKq7 tessék :3 egyébként kb a "legérdekesebb" 90-es évekbeli számok vannak rajta xD

      Törlés
    2. Köszi-möszi! ^^ Majd holnap belehallgatok. :3

      Törlés

Subscribe