2.52

december 24, 2017


 Hétfőn nagymosást akartam tartani, mert múlthéten a takarítás közben elég sok minden felgyülemlett, csak nem akartam addig amíg Áron itt volt, úgyhogy csak kerülgettük a szennyeskosarakat, de aznap meg a mama beelőzött, és telipakolta a szárítót, szóval hirtelen jobb ötletem nem lévén megírtam ezt a baromi hosszú sweet memoriesos bejegyzést, meg Áronnal loloztunk kicsit, és Imvuztam, valamint sikerült végre elérnem a vállalati gazdaságtanos tanárt, és beírja a jegyemet, nem kell újra elmennem vizsgázni. Juhuu ~ Most már csak azért izgulok nagyon, hogy mi van ha nem is négyes, csak valamit félreírt véletlen, úgyhogy azért addig még aggodalmaskodni fogok ezen, amíg hivatalosan be nem fog kerülni az eredmény.
 Kedden végre odaadtam apának a karácsonyi "csúnyapólóját", aztán voltunk az albérlőinknél, meg vásárolni, kitaláltam egy tök jó ajándékot papáéknak, csak kár, hogy pont ilyen hülyén jön ki, hogy vasárnap van 24.-e, úgyhogy nem tudom, hogy össze fog-e jönni.
 Szerdán délelőtt Mercédesznél voltam, aztán ebéd után megcsináltam a nagymosás első felét, majd délután tortát sütöttem. Azt a puncsosat amit a saját szülinapomra, meg apáéra is csináltam, és másik mamám mondta, hogy neki nagyon ízlik, csináljak majd a karácsonyi vacsijára is. Hát amilyen lelkesen álltam neki, olyan kutyulék lett most szerintem belőle. Először majdnem több tészta volt már a felsőmön, mint a tésztába, és fogalmam sincs, hogy kentem magam össze ennyire, aztán a belseje nem sült néhol jól meg, úgyhogy sokkal kevesebb piskótás tölteléket tudtam bele visszatenni, a belevaló babapiskótát szarrá áztattam, olyan sokára lettem kész a többi dologgal, ráadásul kifelejtettem belőle a diót, úgyhogy kimondottan kíváncsi vagyok a végeredményre...
 Csütörtökön délelőtt megcsináltam a mosás másik részét, aztán délután mentünk át mamához a karácsonyi kajálásra. Apáék jöttek értem és Ági vezetett, emelem kalapom előtte, én biztos nem ülnék be apa mellé, az egész utat végigordibálta szegénnyel, mert a mi kis kihalt falunkban nem állt meg az egyik stop táblánál, meg úgy végig egész érdekesen mentünk, de épségben és egyben megérkeztünk és ez a lényeg. Mamánál nagyon semmi érdekeset nem csináltunk, ettünk, beszélgettünk meg készült jópár közös kép, a tortám pedig a bénázásom ellenére szerintem finom lett, még a 3 éves félöcsim is magától megdícsérte, hogy finom ez a torta, pedig nem is tudta, hogy én csináltam.
 Pénteken Zsófinak ügyködtem sütit, mert aznap volt a szülinapja, semmi ötletem se volt, hogy mit csináljak, tortát nem akartam, mert azt mondta legyen valami darabos, kekszet halloweenre csináltam amikor itt volt, a muffin meg olyan snassz, úgyhogy végül cake pop-ot kapott, bár azzal is meggyűlt kicsit a bajom, mert a recept szerint az ott feltüntetett adagból 10 darab jön ki, szóval dupláztam a mennyiségeket, így nekem lett 60... a vajat pedig egyből a hűtőből kiszedvén tettem is bele, szóval jó nehezen tudtam eldolgozni, féltem is, hogy valamelyik gömbbe majd csak egy gombócnyi vaj jut, de szerencsére eddig még nem találtam ilyet, és remélem ő se. Amíg kötött rajtuk a csoki, Áginak szerkesztettem képet, amit majd apának akar adni karácsonyra, azzal is megszenvedtem, mert nagyon hülye méretű keretet vett, és nem tudtam, hogy tegyem rá a feliratokat meg ezeket, hogy az előhivatás közben ne lógjon le, és ő se vágja le, meg jól is mutasson majd, aztán valamiért a gép betűtípusokat se engedett telepíteni, úgyhogy tök alapokkal csináltam, de remélem azért jó lesz majd. Délután pedig mentem át Zsófihoz és megcsináltuk a karácsonyi képeinket. Ő volt az ördög, én meg az angyalka, és annyira klasszak lettek. Tök szívesen tennék ki ide is, csak továbbra is élvezem az anonimitást ~ Valamint Imotou-chantól is kaptam egy levelet teli olyan cuki dolgokkal *-* úgyhogy innen is arigatou ♥
 Szombaton semmi különös nem volt, ilyenkor szoktunk fát díszíteni meg megsütni még pár süteményt, de délután valamitől olyan álmos lettem, hogy le kellett feküdnöm és aludnom két órát, úgy fájtak a szemeim, hogy azt hittem leborulok onnan ahol voltam, szóval pihenős napra sikerült.
 Így végül ma állítottunk fát, amióta az eszemet tudom még sose csináltuk 24.-én, úgyhogy nagyon szokatlan volt, az ajándék amit papáéknak szerettem volna nem jött össze, mert minden étterem zárva volt, pedig meg akartam őket hívni ebédre, így aztán estefele kimentünk anyához a temetőbe, majd kocsival kicsit körbejártuk a szomszéd településeket és megnéztük a világításokat.
 Nem tudom amúgy nektek feltűnt-e, mert nekem csak pár hete nagyon véletlenül, de valahol elcsúsztam a bejegyzés számozással, úgyhogy most nálam 53 hetes lesz ez az év.
 Heti zenének pedig nem is nagyon marad más, mint egy ezer éves kedvenc japán karácsonyi dalom, amivel akkor szeretnék is nektek nagyon boldog ünnepeket kívánni, sok-sok pihenéssel, mókával és finom süteményekkel :3
Egyébként ezeket kaptam Imotou-chantól *-* ♥

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe