Kérdezz-felelek / érdekességek

augusztus 04, 2015

A "kérdőív" negyedik, és egyben utolsó része. Érdekes volt végigrágni magamat ezeken a kérdéseken, ilyenkor jön rá az ember, hogy egy csomó mindenre milyen nehéz válaszolni.


Szituációk és őrült dolgok:
  1. Egy tetoválószalonban vagy. Milyen mintát csináltatnál?
    Mostanában inkább a minimal és a geometrikusabb minták tetszenek, mert ezek nem olyan hivalkodóak, és valószínűleg a csuklómra kerülne.
  2. Milyen dologgal tudnád elképzelni, hogy börtönbe kerülsz?
    Figyelmetlenségből/feleőtlenségből elfelejteném fizetni a számláimat és egy jó kis adósságot halmoznék fel.
  3. Ha bármelyik szereplő lehetnél bármelyik irodalmi műből, ki lennél?
    Az Alaska nyomában-ból Alaska minden téren teljesen az ellentétem, talán éppen ezért próbálnám ki, hogy milyen lehet ennyire másnak lenni. Én néha azt hiszem tényleg hihetetlenül túlspilázom a dolgokat.
  4. Ha lenne 10,0000$-od, de nem tarthatnád meg, kinek adnád?
    Valószínűleg adnék a családomnak, aztán pedig jótékonységi célokra is ajánlanék fel.
  5. Ha visszamehetnél a múltba és megváltoztathatnál egy dolgot, mi lenne az?
    Biztosan valahogy megakadályoznám, hogy anya megbetegedjen.
  6. Ha egy elem lehetnél a periódusos táblázatban, melyik lennél?
    Hát én a mai napig egy csomóról nem tudom, hogy micsoda, de valami különleges szeretnék lenni.
  7. Ha egy konkrét évet kitörölhetnél az életedből megtennéd?
    Legszívesebben a 2014-et szeptemberig törölném, de az egészet nem, úgyhogy valószínűleg nem élnék a lehetőséggel.
  8. Halloweeni jelmez ötlet?
    Igaz nem túl ijesztő, de indián.
  9. Mire költenél 10,000$-t?
    Elutaznék valahova, aztán vásárolgatnék.
  10. Inkább lennél egy lakatlan szigeten egy évig valakivel akit szeretsz, vagy egy hónapig valakivel akit utálsz? Miért?
    A lakatlan szigetek általában szépek szoktak lenni, legalábbis az én fantáziámban mindegyik gyönyörű, és romantikus, tehát szívesen lennék itt valakivel akit szeretek. Ha rosszak a körülmények, nincs mit enni vagy ilyenek, akkor úgyse bírnánk ki egy hónapot se, szóval akkor már szenvedni is inkább olyannal szenvednék akit szeretek.
  11. 5 dolog ami karnyújtásnyira van tőled:
    - fél tányér ananászos gyros
    - körömlakk
    - ásványvíz
    - zsebkendő
    - füles
  12. Mit kéne most igazából csinálnod?
    Felkelteni Áront, és csinálni valami ehetőt.
Vélemények/meglátások:
  1.  Számodra jelen pillanatban a pohár félig üres, vagy félig teli?
    Őszintén szólva sose értettem, hogy ez micsoda, meg hogy kell értelmezni, de legyen mondjuk félig üres.
  2. Hiszel a sorsban/végzetben?
    Igen, szerintem ha valaminek be kell következnie/meg kell történnie, akkor teljesen mindegy mit teszünk vagy nem teszünk, nem fogjuk tudni elkerülni.
  3. Szerencsésnek gondolod magad?
    Egyeltalán nem, épp ellenkezőleg...
  4. Hiszel az űrlényekben?
    Amikor este felnézek az égre tudat alatt mindig félek attól, hogy mi van ha meglátok egy űrhajót, pedig igazából nem igazán hiszek az ilyenekben, bár azt elképzelhetőnek tartom, hogy valami másik bolygón létezik élet.
  5. Mi a vallásod?
    Meg vagyok keresztelve, de egyeltalán nem vagyok vallásos.
  6. Ha megváltoztathatnál egy dolgot a világon, mi lenne az?
    Nem lennének gyógyíthatatlan betegségek, vagy egyeltalán nem lennének betegségek.
 Érzelmek és egyéb:
  1. Halogatós típus vagy, vagy szereted hamar megcsinálni a dolgokat?
    Egyértelműen halogatós, szerintem utoljára akkor csináltam meg hamarabb valamit mint a befejezési határidő előtti fél nap, amikor még általános iskolás alsós voltam és tanultak velem.
  2. 5 dolog amit feltétel nélkül szeretsz:
    - Család
    - Theodore (bár ő is a családhoz tartozik)
    Őszintén szólva mást nem tudok mondani, tárgyakat meg ilyesmiket logikus, hogy ha úgy van akkor feltétel nélkül szeretem, mert most milyen feltételt tudnék nekik szabni? Emberekkel kapcsolatban meg akik nem családtagok, azért feléjük meg nyilván vannak bizonyos feltételek, mert senkit nem fogok szeretni aki engem utál mondjuk.
  3. Mi motivál az életben?
    Minnél több szép emléket szerezni.
  4. Valami amire büszke vagy?
    A japán nyelvvizsgám, mégha csak alapfok is.
  5. 5 szó/mondat ami megnevetett:
    - 'Rózsák'
    - 'Köszönjük Hizaki!'
    - 'Imvu'
    - 'Jön a mama, bukjunk le' *puff*
    - '2 medve megy az erdőben, az egyik jobbra, a másik balra'
  6. Oszd meg ezek közül valamelyiknek a történetét:
    Igazából aki olvasta a régi blogomat azoknak ezek ismerősek lehetnek, mert egy kivételével mindegyikről írtam, ezért azt választom.
    Jön a mama, bukjunk le! *puff*
    Ez még anno az őskorban történt, Ichivel kint voltunk nálunk a kertben, fel volt állítva a medence és ott álltunk mellette, egyszercsak láttuk, hogy nyílik az ajtó, és jön ki a mamám, nem tudom milyen meggondolásból, de el akartam bújni előle, akkor kiálltottam fel, hogy 'jön a mama, bukjunk le!' és el akartam futni, de megbotlottam a víztisztítóba és beestem a medence mögé. Szóval sikerült lebuknom, csak nem kimondottan úgy ahogy terveztem.
  7. Valami amire sokat gondolsz, hogy 'mi lett volna ha...'?
    Sokat gondolok arra, hogy mi lett volna ha anya nem lett volna beteg, vagy legalábbis ha meggyógyult volna.
  8. Valami amit szerettél, de tönkretették. Mi a sztori mögötte?
    Valószínűleg nem ez életem története ehhez a kérdéshez, de most más nem jut eszembe. Annyira imádtam régen imvuba, hogy tök könnyű creditet csinálni, és pikkpakk lehet szerezni egy csomót, de a készítők kiküszöbölték ezt a hibát.
  9. Írd le az egyik legzavarbaejtőbb tapasztalatodat.
    Miért van az, hogy ilyen dolgok csak akkor jutnak ez ember eszébe amikor a leginkább a háta közepére se kívánja ezeket az emlékeket? Itt ülök már vagy fél órája ez felett a kérdés felett és semmi sem jut eszembe.
  10. Valaki/valami aki/ami hiányzik:
    Anya, és a régi életem.
  11. Túl vagy a múltadon?
    Egyértelműen nem, és szerintem teljesen soha nem is leszek.
  12. Mi a legszomorúbb emléked?
    ... ezt most hagy ne kelljen leírnom.
  13. Mi volt az egyik legnehezebb időszak az életedben?
    ...
  14. Történt olyan dolog a múltadban amiről nem szeretsz beszélni?
    Ezek most tényleg komoly kérdések? Mindenesetre szerintem a 10-es és az ahhoz hasonló válaszokból az előző bejegyzésekből ki lehet találni, hogy mi lehet az.
  15. Oszd meg az egyik félelmedet:
    Nagyon rettegek attól, hogy elveszítek még valakit akit szseretek.
  16. Valami ami miatt jelenleg aggódsz:
    Hogy annak ellenére, hogy beiratkoztunk, biztosan elindul-e a korrektor képzés. (Két évvel ezelőtt be voltam iratkozva és be volt fizetve minden, és két héttel a tanév kezdés előtt derült ki, hogy nem indul az a szak)
  17. Tettél olyat amit azóta nagyon megbántál?
    Igen, de erről nem szívesen beszélek.
  18. Ha valamit visszaszívhatnál amit tettél vagy mondtál, mi lenne az?
    Sok olyan dolog lenne, nagyon meggondolatlan vagyok/voltam.
  19. Utál valaki?
    Igen, szerintem ha jól tévedek akkor apum barátnője biztosan.
  20. Te utálsz valakit?
    Hát apum barátnőjét nem csípem, szóval ez kölcsönös vele, de azért még nem utálom szerintem. 
  21. Jó vagy abban, hogy elrejtsd az érzéseidet?
    Jó voltam, de nem tudom mióta, nagyon könnyen elsírom magam, úgyhogy most már elég rossz vagyok benne.
  22. Mi az amit próbálsz elrejteni?
    Hogy nagyon pánikolós vagyok, próbálok másokat nem kikergetni a világból azzal, hogy mindig valami lehetetlen dolgon kattogok.
  23. Szociális vagy antiszociális vagy?
    Igazából mindkettő. Ha olyan emberek vesznek körül akiket nem ismerek, vagy csak simán tudom, hogy ugyse lenne közös témánk, akkor inkább szeretek egyedül lenni, távol tőlük, viszont ha olyanok vesznek körbe akiket ismerek és szeretek akkor nagyon szociális vagyok.
  24. Introverált vagy extroverált vagy?
    Erről fogalmam se volt, úgyhogy kitöltöttem ezt a rövid tesztet itt.
    Ezek szerint Ábrándos idealista vagyok, ami az introvertált idealisták közé tartozik

    Az ábrándos idealista nagyon tartózkodó, és ezért másokban gyakran félénk és visszafogott ember benyomását kelti. Gazdag lelki életét és szenvedélyes meggyőződéseit csak kevés emberrel osztja meg. Aki azonban hűvösnek és tartózkodónak értékeli, az nagyot téved. Kifejezett belső értékrendszerrel, és világos, tisztességes elvekkel rendelkezik, amelyekért kész áldozatokat hozni. Jeanne d’Arc vagy Sir Galahad jó képviselője lett volna ennek a személyiségtípusnak. Állandóan arra törekszik, hogy jobbítsa a világot, ehhez tartozik az is, hogy másokról nagyon tud gondoskodni, és sokat tesz azért, hogy támogassa őket és síkraszálljon értük. Embertársaival szemben érdeklődést mutat, figyelmes és nagyvonalú. Ha egyszer egy dologért vagy egy személyért fellelkesül, fáradhatatlan harcossá válhat.

    Az ábrándos idealista számára azonban az élet gyakorlati dolgai nem tartoznak a valóban fontos dolgok közé. A mindennapok profán követelményeivel csak akkor foglalkozik, ha ez elkerülhetetlenné válik. Jellemzően a „zseni uralja a káoszt” mottó szerint él, ami általában találó, így gyakran ér valósít meg sikeres tudományos karriert. A részletek kevésbé érdeklik, inkább a nagy egészre veti tekintetét. Ez biztosítja, hogy többnyire akkor is jó áttekintéssel bír, ha hektikussá válnak a dolgok, ez azonban alkalmanként azt eredményezheti, hogy nem vesz észre valami fontosat. Mivel nagyon igényli a harmóniát, hajlamos arra, hogy ne mutassa meg nyíltan az elégedetlenséget és a bosszúságot, hanem belül rágódik. Az érvényesülési képesség nem az erőssége, ehhez túlságosan is gyűlöli a konfliktusokat és a konkurenciát. Inkább kedves és lelkesítő természetével motivál másokat – akinek ő a főnöke, sosem fog panaszkodni a kevés dicséret miatt.

    Az ábrándos idealista az introvertált idealisták közé tartozik. Ha ebbe a típusba tartozol, a nyugodt munkakörnyezetet kedveled, amely lehetővé teszi, hogy intenzíven foglalkozz a feladataiddal; nem zavar meg folyton a téged körülvevő nagyszámú kolléga. Sok időre van szükséged ahhoz, hogy átadhasd magad a gondolataidnak, szavakba önthesd azokat, és formát adhass az ötleteidnek.

    Igényled a viszonylag rendezett és strukturált körülményeket, mert ha ezek megvannak, tudod az egyik feladatodat a másik után végezni, és nem kell egyszerre több feladattal zsonglőrködnöd, amit egyáltalán nem szeretsz, hiszen nagyon fontos számodra, hogy mindennel alaposan foglalkozhass. Koncentrálóképességed rendkívül jó, és gyakran oly mértékben belemerülsz a tevékenységedbe, hogy egyszerűen minden mást elfelejtesz magad körül – még az evést vagy az ivást is. Ennek ellenére ugyanolyan jól és szívesen dolgozol együtt másokkal, hiszen igen alkalmazkodó, előzékeny és kooperációra alkalmas vagy.

    Ennélfogva a legjobb, ha elkerülöd az olyan területeket, amelyekhez különleges érvényesülési képesség szükséges, ahol keményen harcolnak, és közvetlen konfrontációk fordulnak elő. Lehetőleg feszültségmentes környezetre van szükséged ahhoz, hogy teljesen kibontakozhass. Amennyiben ez nem adott, hamar szenvedni fogsz, mivel nagyon szívedre veszed a kritikát és a negatív visszajelzéseket. Jót tesz neked, ha érintkezhetsz olyanokkal, akiket értékelsz, és akiknek a képességeit tiszteled. Egyébként erre a következő jelmondat érvényes: „a kevesebb több” – inkább csak egy pár, „egy kézen megszámolható” kolléga, akikkel valóban egy hullámhosszon vagytok. A legjobb, ha azonos ideálokat és magas célokat vallotok magatokénak, és közösen tudtok harcolni egy jó ügyért. Akkor vagy igazán elemedben! Ha ez nem adott, jobb, ha inkább egyedül, magadnak dolgozol, hiszen olyan személyiségtípusokhoz tartozol, akik erre kiválóan képesek, és nincsenek feltétlenül ráutalva másokra ahhoz, hogy jó eredményeket érjenek el.

    Speciális képességeid minden olyan munkaterületre predesztinálnak, amelyeken koncepciókészítésről, problémamegoldásról és új ötletek kidolgozásáról van szó. Igen kreatív vagy, nagyon jól túllátsz a tányér peremén, és tudsz olyan szokatlan és eredeti utakra lépni, amelyekre előtted még senki sem gondolt.
  25. Mennyire érdekel ha az emberek rosszat mondanak rólad?
    Különösebben nem érdekel, mert amúgy se szoktam belefolyni a pletykálkodásba, de azzal az emberrel aki elkezdene valamit terjeszteni rólam biztosan megszakítanék mindenféle kapcsolatot.
  26. Hogy bírod a kritikát?
    Ha én se vagyok annyira megelégedve azzal amit csináltam akkor jobban, viszont ha szerintem életem mesterművét kritizálják éppen, az azért elég szíven ütne.
  27. Mit szeretnél, milyen legyen a jövőd?
    Szeretnék valami jó kis munkahelyet ahol öröm dolgozni, és sokat utazgatni.
  28. Mi az ami megijeszt a jövővel kapcsolatban?
    Hogy teljesen ismeretlen.
  29. Egy dolog ami miatt izgatott vagy:
    Hogy mit fogunk főzni együtt vacsira.
  30. Írd le a legijesztőbb/furcsább/szebb álmodat amid valaha volt:
    Hálisten az ijesztő és furcsa álmaimat hamar elfelejtem, bár ma épp sikerült elég érdekeset összehoznom: rendeltem Ebayról egy igazi polipot, megérkezett, kinyitottam a dobozt, és valami borzalmasan undorító volt, és mászkált mindenfele a lakásban, fújj!
    A legszebb pedig... azokat az álmaimat tartom a legszebbnek amik közben álmomban elnevetem magam, 2 ilyenre emlékszem, az egyik egy LM.C-s volt, a másik pedig egy animés, de elmesélni már egyiket se nagyon tudnám.
  31. Voltál valaha szerelmes kitalált karakterbe?
    Igen, nem is egyszer, és szinte kivétel nélkül mind anime karakterek voltak: Dark (D.N. Angel), Kadaj (Final Fantasy), Eyes (Spiral), stb (tovább inkább nem akarom égetni magam)
  32. Melyik híres emberbe vagy szerelmes?
    Reitába voltam a Gazette-ből, de most már nincs ilyenem.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe