2.37

szeptember 10, 2017


☯ Hétfőn délelőtt volt az évnyitónk. A levelezősöknek nem lett volna kötelező elmenni, de úgy voltam vele, hogy ráérek, meg amilyen sokan voltunk a beiratkozásnál is, nehogy egy csomóan ott legyenek, aztán valami tök fontosról maradok le, erre az egészen voltunk, kb 30-an! (Ezt így levelezős, nappalis, elsős és felsőbb éves hallgatókkal együtt) És az egész nem volt több 15 percnél, de hangulatos volt, kaptunk/tettünk hallgatói esküt, ami tök tetszett, csak sajnálom, hogy ilyen kevesen voltunk. Utána papáékkal elmentünk a Tescoba bevásárolni, vagyis én meg a mama, papa meg el lett küldve Tescos kártyát csináltatni, mert annak ellenére, hogy nonstop ide járnak, még mindig nincs nekik, erre majdnem eltelt két óra, mire kiderült, hogy papa a kártya mellett már majdnem igényelt valami hitelkártyát is.., de legalább volt időnk jó alaposan körülnézni, és vettünk végre neki egy új telefont is. Délután pedig hívtak az albérlők, hogy nem akarják megvárni a 30 napos felmondási időt, már ma el fognak költözni, úgyhogy mehettünk vissza este hozzájuk. Amíg papáék felmentek én lent maradtam a kocsiba, rádiót hallgattam és végignéztem egy annyira gyönyörű teliholdas naplementét ♥ Nagyon nosztalgikus volt, vajon régen mennyit láthattam innen a parkolóból?

☯ Kedden Veráékkal mentem volna Pestre folytatni a családfakutatást, egész délután rájuk vártam, de aztán nem mentek, bár örültem volna ha ideszólnak, és nem várok feleslgesen. Addig is Lollal meg egy új animével ütöttem el az időt, meg aztán végül az egész napot.
☯ Szerdán Mercédesznél voltam, de ahogy kiterveltem, most nem én mentem be, hanem a papa, aztán pedig kaput festettünk délután, annyira belejöttem, hogy végeztem is volna az egésszel, de leállítottak, hogy tuti esni fog az eső, de végül nem is esett :c
☯ Csütörtökön apával elmentünk Budaörsre, elvileg hétfőn fog megszületni a félöcsi kettő, úgyhogy elsősorban neki kerestünk kiságyat, aztán már csak mindent mást nézegettünk, voltunk az Ikeaba, a Bredonba, az Euronicsba, a MediaMarktba és az Auchanbem, ahol kajáltunk is. Annyira finom hamburgert ettem, de a kedvenc fehér felsőmnek lehet annyi is lett tőle.. ahh remélem azért ki fog belőle jönni a dzsuva, aztán még voltunk az új házba rendezkedni kicsit, végül este hazahozott, így már csak animéztem.
☯ Pénteken úgy terveztem előkészülök a sulira, bepakolok a halacskás tolltatómba, szétválogatom az iratokat, felavatom az új pénztárcám, kitakarítom a hátizsákom, előre elkészítem a tízóraim, eldöntöm mit fogok felvenni, meg ilyenek, de helyette kijött az új Star Guardian játékmód, egész délután azt nyúztam, aztán win streakem volt rankeden, végül éjfélig animét néztem, ámen.
☯ Úgyhogy ezeket mind szombaton indulás előtt csináltam végül meg, több-kevesebb sikerrel. 8-ra kellett mennünk ahol az első pár órában kaptunk egy eligazítás szerűt, majd úgy alakult, hogy a "hivatalos" elsó óránk előtt lett egy kb órás szünetünk. Akkor elmentem a maradék iratokat leadni, majd össze-vissza bolyongtam, mert nem tudtam kikkel leszek együtt, se azt, hogy hol. Amikor végre megtaláltam a termet, tök megijedtem, hogy órát tart a tanár, mert azt hittem már esetleg nekünk, hogy így előbb végeztünk. Álldogáltam egy kicsit, hogy bemenjek-e vagy sem, de aztán megláttam kirakva az órarendjét, és kiderült, hogy valami tök más osztály volt bent, úgyhogy mázli, hogy ilyen nyuszi vagyok. Amúgy kb fél12-től 3negyed5-ig volt ez az óránk, ami a Logisztika nevet viseli, de ahhoz képest teljesen más dolgokat csináltunk így elsőre, többek között egy saját mobilos alkalmazást. Ha nem lettem volna baromira fáradt, akkor még a bőrömből is kiugrottam volna annyira tetszett az egész, de így csak helyette már kapásból kétszer hülyét csináltam magamból a tanár előtt. Először a saját QR kódomnál nem nyomtam meg a create gombot, valahogy teljesen abba voltam, hogy az a mintakép majd magától megváltozik... másodszor pedig ezt nem a QR kód, hanem a "selfie" részhez tölöttem fel, ennél már ki is nevetett. Nagyon szerencsétlennek éreztem magam, de egyébként tényleg jó volt, főleg egy ilyen online rendelés mániásnak nem is árthat ha tudja hogy kerülnek hozzá a csomagok.
☯ Ma megint fájt a fejem, viszont egyáltalán nem olyan élesen, hasítóan és nyilalóan, mint szokott, kb meg se éreztem, csak amolyan "háttérfájdalom" volt, úgyhogy nem akarom magam elkiabálni, de lehet, hogy rájöttem, hogy mitől volt, és azt megszüntettem, szóval majd kiderül. Így, hogy nem kellett fetrengéssel töltenem a napot, először is folytattam az aktuális animém, aztán loloztam (lose streak...) így inkább abbahagytam, mielőtt ki tudja megint hol kötök ki, de hogy lefoglaljam magam a bloghoz alkottam meg pár bejegyzést és fényképet, aztán pedig kimostam (update: kijött a felsőmből a hamburgeres mocsok, yey), most pedig megfürcsizek és valószínűleg megnézem az utolsó 4 részt amim maradt.
☯ A heti zene most Hannah Montana... Ne kérdezzétek miért, lol közbe ugrott be a dallama, méghozzá úgy, hogy az "I can't wait to see you again-t" folyamatosan "I can wait to throw it agan"-nak dúdoltam és tökre megtetszett, meg úgy ha kicsit elvonatkoztatunk, az egész mondanivalója majdnem csak passzol az idézők szurdokára is.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe