2.39

szeptember 24, 2017


☯ Hétfőn felraktam egy új sablont a blogra, de lényegesen tovább tartott, mint szerettem volna. Délelőtt találtam két tök jót, aztán leültem Lolozni, hogy majd később felrakom, mert a neheze, a "valami tetszetősre lelni" ezek szerint már megvan. De nem volt meg, te jóságos ég. Először felraktam a sablonpróbás oldalamra ahol ezeket mindig letesztelem, ott az első már ki is esett, a második viszont még mindig jónak tűnt, úgyhogy felraktam ide. Rossz döntés volt. Nagyon bénán mutatott, és csúnya is volt. Az előzőnek a kódja már nem volt meg, ezt nem hagyhattam fent, úgyhogy vagy 3 órán keresztül tettem fel mindenféle sablont amit csak találtam, pár percig még lengyel is volt a blog.. remélem nem sokan jártatok erre és nem láttátok azt a katyvaszt amit összehoztam, mindenesetre amit végül sikerült feltennem szerintem egész klassz, csak a fejléccel kell még valamit kezdenem.

☯ Kedden kicsit fájt a fejem, szerintem agyamra ment a sok kód amit felpakoltam, de legalább még mindig nem volt köze ahoz ahogy eddig fájt és azért ennek már tényleg örülök. Magát a fájást meg gondolom úgy se fogom tudni végleg száműzni, mert hát valószínűleg nincs olyan ember akinek ne fájna néha, meg amúgy is elég ilyen fájós család vagyunk, szóval szerintem tuti örököltem sajna.
☯ Szerdán Mercédesznél voltunk, most mind a hárman, mama-papa-én, ilyen családterápián kb, de élveztem, aztán meg elmentünk bevásárolni, vettünk tök klassz dolgokat, többek között egy rakás mécsest megint, meg mézeskalácsos gabonapelyhet, ami elvileg karamellás, de a lényeg, hogy tök finom.
☯ Csütörtökön semmi különös, szenvedtem a beadandó feltöltésével, de nem jött össze, egyébként meg nagyrészt csak loloztam, azt hiszem végre rendesen ráéreztem Xayahra.
☯ Pénteken tökre elfelejtettem ide írni, most meg már egyetalán nem emlékszem csináltam-e valamit, az tuti, hogy este papával sütkéreztünk nekem tízórait a suliba, grillhusit meg sajtgolyót, de azon kívül fogalmam sincs.
☯ Szombaton elmentem a második sulis napomra, reggel 8-tól este fél7-ig. Borzalmasan hosszú volt, pedig amúgy nem is tűnt annak, szerintem nagyon érdekes óráink vannak, és ami a legjobb, hogy eddig még csak egyen kellett írnunk (vagyis számolnunk, mehh), de a többin csak nézhetek ki a fejemből, és ez tök jó. Ráadásul már beszélgettem pár csoporttársammal is, haladok! Viszont olyan fáradt voltam mire hazaestem, hogy még a szeptemberi challenge-t is elfelejtettem kirakni, úgyhogy azt majd holnap bepótlom.
☯ Ma rendeltem pár dolgot Aliról ami még kellhet, meg kiolvastam egy nagyon durva könyvet, egyébként meg csak pihiztem, most meg nemsokára megnézek még egy filmet.
☯ A heti zene a mostani Lol világbajnokság hivatalos muzsikája, és egyszerűen annyira király ♥ Szerintem eddig ez a legjobb, oda-vissza vagyok érte minimum kétszer, hallgassátok meg ti is.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe