DIY irattartó

szeptember 26, 2017

Sok furcsa DIY dolog után, arra jutottam, hogy ideje megcsinálnom az egyik lehető legegyszerűbbet. Igazából párszor elgondolkoztam rajta, hogy biztos szükségem van-e rá, mert tulajdonképpen a bolti verzió se sokkal drágább, sőt.. de aztán ahogy nézegettem őket nem igazán találtam olyat ami nagyon tetszett volna, viszont volt felesleges gabonapelyhes dobozom és belefutottam pár nagyon szép dekortapaszba Ebayen, úgyhogy az adta a végső löketet ahoz, hogy végül megcsináljam. És akkor, hogy mi is ez? Egy irattartó.
Hozzávalók:
♥ Gabonapelyhes doboz
♥ Olló
♥ Ragasztó
♥ Vonalzó
♥ Rotring
♥ Papír
♥ Dekortapasz - enyém innen

Én ezeket használtam, viszont későn vettem észre, hogy igazából ez a doboz nem rendes A4-es méret, kicsit kisebb, úgyhogy füzetek vagy bármi más akkora tárolására egyetalán nem alkalmas. Nekem annyira nem probléma, mert amúgy is az angol könyveimet szerettem volna beletenni, de ha nektek fontos, akkor mindenképp figyeljetek rá. Mivel ez a "tároló" elég színes is, bevontam két adag sima fehér papírral, ami amúgy karton is lehetett volna, hogy jobb tartása legyen, de így is teljesen oké. A dekortapasz elvileg 7 méter hosszú, és így is éppen elég lett, sőt, egy kicsit le is kellett vágnom a tetejéről, mert pont elfogyott, de nagyon élveztem körbe tekergetni, a végeredményt pedig nagyon szeretem. Viszont őszintén amúgy nem vagyok oda a saját magam által ragasztózott dolgokért, mert egyrészt nem vízállóak, másrészt valószínűleg sokkal hamarabb el fogja engedni esetleg a ragasztó, akkor az teli lesz porral, vissza se fogom tudni nyomni egy idő után, és tök ocsmány lesz, de azért reménykedem benne, hogy nem fog ilyen történni, most már pár hete megvan és még mindig teljesen jó állapotban ^^

Aztán nem is húznám tovább az időt, ilyen lett az enyém ^^

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe