2.38

szeptember 17, 2017

☯ Képzeljétek, hétfőn 10:55-kor megszületett a második félöcsim, Levente. Én ugyan nem voltam ott, de apa küldött képet. Olyan hihetetlen, hogy most már ketten vannak. Egyébként pedig nagytakarítást csináltam ágynemű húzással meg mindennel.
☯ Kedden megsütöttem életem első tortáját, a szülinapomra. Mama nagyon kiakasztott, mert folyamatosan el akart menni cukrászdába inkább hozatni egyet, és annyira rosszul esett, hogy ennyire nem bízott bennem, hogy meg tudom csinálni. Külcsínre mondjuk kicsit tényleg érdekes lett, kibéleltem sütőpapírral a formát, azt nagyon nem kellett volna, aztán nagyon kreatívnak éreztem magam, úgyhogy a szokásos rózsaszín puncstorta helyett én kéket csináltam.. ami mindenki szerint zöld lett, de beszéljen helyettem inkább a kép, ugyanis ő lenne az. Amúgy szerintem olyan kis esetlenül aranyos, én nagyon megkedveltem. Este pedig lejött Áron ♥
☯ Szerdán volt eredetileg a szülinapom, csináltam Áronnak meglepi reggelit, aztán kaptam egy Star Guardian Soraka-t (Ahrival meg én leptem meg saját magam aznap amikor kijött), annyira gyönyörű, hogy el tudnám magam sírni ha ránézek, szóval délután loloztunk, estére rendbe tettük magunkat, csináltunk vééégre közös képeket, majd jöttek Ernőék ki kajálni, minden olyan fincsi volt, meg felavattuk a tortámat is. Nagyon izgultam, hogy mit fognak hozzá szólni, de elég jól fogadták, ízre pedig nagyon klassz lett, bár a kávétól vagy nem tudom mitől kicsit szottyos, de amúgy perfekto, legalábbis az én ízlésemnek. Bár Ernővel volt egy mókás párbeszédünk:
Én: - Ez amúgy puncstorta, de nincs benne puncs.
Ernő: - Biztos nem inkább citromtorta?
Én: - Mi? Nem, miért?
Ernő: - Hát mert citrom sincs benne
Este pedig megnéztünk egy filmet.
☯ Csütörtökön belekezdtünk egy animébe, majd loloztunk, és kaptam egy levelet Imotou-chantól, olyan cuki dolgok voltak benne *-* majd jött ki apa félöcsi eggyel megkóstolni a tortát. Nekik is bejött, legalábbis azt mondták, aztán még loloztunk, meg akkora vihar volt, hogy úgy döntöttünk Áron inkább innen megy majd be kora reggel dolgozni, szóval csomagoltam neki kaját, aztán folytattuk az animénket, majd elég hamar el is aludtunk.
☯ Pénteken már 4 előtt felkeltünk, hogy elérje a 4:48-as vonatot, szegény sietett is ki, a vonat meg nem jött... állítólag lerobbant, kint állt egy órát, a munkahelyéről is elkésett, olyan szomorú voltam, de remélem őt legalább felvidították a szendvicsek, meg a smiley palacsinta, amit meglepibe csomagoltam neki ♥ Délután megcsináltam egy DIY dolgot amit pár hete terveztem, aztán hívott a Vera, hogy menjek át, sütött nekem meglepitortát, a dédink főzöttkrém receptjét használva, és neki is ez volt élete első tortája, de nagyon finom lett, pedig én a krémes dolgokat nem is nagyon szeretem, de ezt egyből belapátoltam, meg kaptam tőle szantálfás gyertyát és egy tök szép bögrét.
☯ Szombat kb semmi, csak Lol meg beköltöztek az új albérlőink.
☯ A mai napot pedig nem írom le, mert a szeptemberi blogger kihívásban a vasárnapi feladat ismét az elmúlt 24 órám leírása, úgyhogy azt majd ott.
☯ Heti zene pedig a tortás kép miatt most nincs.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe