Sweet 22

október 06, 2016

A szülinapomról nem igazán meséltem eddig, azon kívül, hogy pont az nap tettem közzé és kezdtem el, a 101-es listám (szept. 13), valamint 1-2 dolgot megemlítettem róla a vasárnapi mókában, de ennyiben ki is merült az egész. Habár olyan sok mesélni valóm nincs is róla, nem igazán szeretem különösebben megtartani, mert egyrészt borzalmasan utálok a figyelem középpontjában lenni, másrészt pedig a legtöbb barátom akiket szívesen kihívnék vagy nagyon messze vannak, vagy nem is ismerik egymást, úgyhogy idén is inkább csak szűkebb családi körben ünnepeltünk.


Vasárnapra összevásároltunk egy rakás süteményt és kihívtuk ebéd utánra a Veráékat. Mind a 4-en kijöttek, vagyis ő a barátjávál, valamint a tesója is, így egyszerre tudtam legalább őket bemutatni Áronnak, meg, hogy kiknek az esküvőjükre megyünk majd tavasszal. Kaptam tőlük egy bögrét, egy könyvet, egy gyertyát, valamint csokiit. Miután ők elmentek, pár órával később érkezett a Tünde, Áronnal kisétáltunk elé az állomásra, aztán majdnem végig az udvaron voltunk és cicáztunk meg beszélgettünk, majd bementünk és betömtünk egy csomó sütit, meg jól meg is pakoltam, hogy vigyen haza anyujának is. 

Kedden, amikor eredetileg volt a szülinapom, hoztak nekem papáék egy tortát, igazából nem volt nagy meglepetés, mert én választottam ki a rajta lévő képet, és az ízét is, pont ezért voltam nagyon kíváncsi, hogy hogy fog kinézni. Szépnek szép lett, csak kicsit sötét, így nem is nagyon tudtam róla normális fényképet csinálni.

Talán még ez lett a legnormálisabb, igaz, hogy szétfénylik a vakutól, de legalább rendesen látszik. Azért ezt a skint választottam, mert ezzel rankedeztem a legtöbbet, aztán végül még aznap kaptam Árontól egy Arcade Ahrit, ha ezt tudom, akkor lehet azt tetetem rá, jobban látszott volna, az biztos. Egyébként diós volt, a kép pedig ehető, amit kicsit sajnálok, mert eddig kétszer volt fényképes tortám, simán rárakva a képpel, így azokat mind eltettem emlékbe, és amíg el nem költöztem, ott lógtak a parafatáblámon.

Meg aznap felhívott a másik papám is, a másik mamám pedig Facebookon köszöntött fel. Ilyenkor örülök, hogy már jó pár éve nem publikus a szülinapom ott, mert legalább azzal nem kell foglalkoznom, hogy olyanok is írkálnak akik egyébként azt sem tudják, hogy létezem. 
Apa pedig még szintén azon a napon délután jött ki. Tőle aránylag sok dolgot kaptam, mert most adta oda azokat is amiket nyáron hozott Horvátországból, szóval volt közte nyaklánc, ilyen nutellás valami, marha cuki androidus usb átalakító(?), parfüm, ágynemű + odaadta amit a papa szánt nekem onnan, ami valamilyen érdekes gyümölcslé (ezen azért amúgy meglepődtem, mert elég random volt), képeslap és egy levendulás potpourri. Miután mindent kibontogatta és szemügyre vettem, meg ettünk sok-sok sütit, rávettem, hogy nézzünk fényképeket, szerintem azóta nem is látta őket, hogy elváltak anyával, ami azért nem most volt, és nagyon meglepődtem rajta, hogy olyanokat mondott, hogy bárcsak vissza mehetne és minden úgy lenne, mint akkor, 15-6 évvel ezelőtt. Azért örülök neki, hogy így érez, csak sajnos már nem tudunk vele csinálni semmit. Nem volt időnk megnézni az összes fotót, de majd mindenképp behajtom még rajta valamikor.

Este pedig keresztapumék jöttek át, tőlük pénzt és egy szobanövényt kaptam, aminek most nagyon örültem, mivel az egyik pontom a listán életben tartani egyet, úgyhogy pont kapóra jött. Valamint jelentem, hogy már 3 hete az ablakomba van, és teljesen jól néz ki. Velük vágtuk meg a tortát, mivel neki előtte 2 nappal volt a szülinapja, szóval így félig-meddig egybe tartottuk. Őket is még rávettem, hogy nézzünk  képeket, szerintem Ernő azóta nem látta ezeket, hogy elő lettek hivatva, az Ildi meg még sohasem, úgyhogy tök érdekes volt látni a reakcióikat, főleg amikor a Ricsi megkérdezte, hogy "apa, te szemüveges voltál?" még tök emlékszem, hogy én meg anya kísértük fel a szemműtétjére, voltam vagy 7 éves, pont, mint a Ricsi most. 

Aztán végül is így nagy vonalakban ennyiből telt a szülinapom. Gondolkoztam rajta, hogy lefotózom külön az ajándékokat is, de a legtöbbje úgyis látszani fog amikor bemutatom végre, hogy mit alkottam a szobámból, a másik fele pedig megy a haulos bejegyzésbe amit szintén tervezek, mert a pénzből egy kabátot és egy cipőt szereztem be.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe