Star Guardians ✮

október 07, 2016


Mond, Rito miért csinálod ezt? T3T

Már akkor nagyon fájt a szívem a Star guardian skinekért amikor még csak a PBE-n voltak kint, így viszont már, megtetőzve ezzel a videóval, abszolut nem tudom hogyan bírjam ki, hogy ne szerezzem meg őket. Egyenlőre annyi a tervem, hogy várok decemberig, hátha lesz valami akció, vagy Árontól megint RP-t kapok karácsonyra, esetleg talán lesz olyan mázlim, hogy valamelyiket kinyitom Hextechből.


Lulut, Jinxet és Jannat szeretném a legjobban, velük aránylag el is mondhatom, hogy jó vagyok, a Lulum lvl7, a Jinxemhez 2 token hiányzik a lvl7hez, Jannánál pedig egy lvl6hoz. Poppyval sajnos ultra béna vagyok, de ha lenne esélyem megszerezni ezt a skint szerintem mindent megtennék, hogy megtanuljam irányítani.

Az is igaz, hogy sose szívesen költök ilyenekre, legalábbis teljes árban semmiképpen, Luxot idén tavasszal szereztem be amikor 50%-al olcsóbb volt, és valami fantasztikus az a kinézet, el se tudom képzelni milyen jó lehet a többi is, főleg ha te irányíthatod.

Itt tudjátok rájuk egy kicsit ti is csorgatni a nyálatokat.

Egyébként voltak olyan cukik, hogy még egy tesztet is készítettek nekünk, ahol Lux lettem. Itt kiltölthetitek.


Rito kérlek a Halloweeni dolgok után egyenlőre ne adj ki több ilyen jóságot T3T

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe