日曜日1.38

október 16, 2016

☯ A hét eleje nem telt túl izgalmasan, hétfőn annyira rástresszeltem, hogy milyen unalmas lesz a délutáni kresz, hogy el is aludtam... Mire felkeltem már szinte mehettem is, és tényleg baromi unalmas volt. (Egyébként érdekes lenne, kisebb adagokban, de hogy így minden késő délután 3 órán keresztül?)


 ☯ Kedden már valamivel produktívabb napom volt, mostam, kiolvastam egy könyvet, és szintén voltam kresz órán. Ez valahogy most jóval emészthetőbb volt, de lehet, hogy csak azért, mert majdnem egy óra eltelt az adminisztrációval és a "tankönyv" kiosztással.
☯ Szerdán délelőtt Mercédesznél voltam, utána kicsit tettem-vettem otthon, és ismét mehettem kreszre. Papa közben lebetegedett, azt hittük csak elrontotta a gyomrát, de mint később kiderült valami jó kis vírust szedett össze.
☯ Csütörtök reggelre már mama is beteg volt, így papával, aki már jobban volt csak ketten mentünk el délelőtt bevásárolni, voltunk a Müllerbe és a plázába is, úgyhogy azt hiszem jó sok írni valóm lesz abba a haulba amit tervezek nemsokára. Majd együtt megfőztünk, és megint mentem kreszre, bár már kezdtem magam én is elég retekül érezni, de gondoltam majd összekapom magam, ha nem ténylegesen muszáj akkor nem szeretnék hiányozni, de olyan szinten borzalmasan voltam, hogy gyakorlatilag csak arra voltam képes, hogy fetrengjek a padon, és nagy nehezen leírjam amit kell. Szegény tanár szerintem meg már azt hitte, hogy ennyire unom, és, hogy mennyire ilyen a formám, pont aznap tartott tovább az egész vagy 15 percel, papa jött értem, leállt traccspartizni egy nénivel, én meg már sírni tudtam volna, hogy csak haza akarok érni.
☯ Szóval pénteken nem is csináltam mást csak pihentem, hálisten aznap már kresz se volt.
☯ Szombaton már kicsit jobban éreztem magam, úgyhogy előre pakoltam a szekrényemben a melegebb cuccaimat, gondolkoztam a szortírozáson is, de ötletem sincs, hogy mit kezdjek azokkal amiket kiszórok, úgyhogy ezt egyenlőre hagytam, mostam, és "feltettem" az új kinézetet a blogra. Nem lett életem fő műve, főleg, hogy azt a szarvasost iszonyatosan imádtam, de borzalmasan zavart, hogy minden oda el volt rejtve a fejlécen, hiányzott a rendes archívum is, úgyhogy most ízlelgetem megint kicsit ezt az alapsablont, de valószínűleg keresek majd inkább valami normálisabbat, talán már holnapra.
☯ Apát meg megkértem, hogy a munkahelyén nyomtasson nekem ki pár képet, úgyhogy ha minden jól megy, lehet, hogy vissza fogom tudni tenni a régi parafatábláimat is, bár még szoknom kell a gondolatot, hogy azok barnák, amúgy meg minden más fehér. 
☯ Ma aztán már ismét rendesen elememben voltam, mostam, takarítottam, fotóztam a bloghoz, este pedig relaxáció gyanánt kipróbáltam az egyik koreai dolgot amit rendeltem, majd csütörtökön vagy kedden be is számolok róla.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe