6. IMVU évforduló

október 08, 2016

Vannak olyan dátumok amiket egyszerűen nem tudok kiverni a fejemből, és az a bizonyos nap is ilyen amikor rátaláltam az IMVU-ra és megalkottam rajta az én kis avataromat. Ennek pedig pontosan ma van kereken 6 éve. Nagyon nem szeretném részletezni viszont ezzel kapcsolatban a dolgokat, mert a régi blogomban írtam róla eleget, és egyébként tervezek egy IMVU-s sweet memoriest is.

Szóval ezt most csak olyan boldog évfordulót nekem, és Imotou-channak poszt. 


Most a képet se nagyon vittük túlzásba, mivel az utóbbi időkben nem nagyon jártunk fel, így a jelenlegi aviinkkal se creditünk, se új cuccaink nincsenek, így arra jutottunk, hogy nosztalgia fotót csinálunk az első avatarjaink valamelyik régi kinézetével. Most szívem szerint nosztalgia áradatba kezdenék, hogy ezt a kinézetet mikor és miért csináltam Darkura, de vissza kell fognom magam a sweet memoriesig, addig is viszont mégegyszer boldog 6. évfordulót nekünk ♥

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe