Hello Silver - Felső ösvény, Jungel

július 01, 2016

Ahogy azt már többször említettem ez a két legrosszabb ösvényem, mégis kénytelen vagyok írni róla, mert előrfordult, hogy mennem kellett ide is. A topot volt, hogy magam választottam ki, mert kíváncsi voltam mit tudok egy adott karakterrel, vagy kellett ahhoz, hogy el tudjunk indítani egy játékot és mindig imátkoztam, hogy azért inkább ne kapjam meg, jungelbe viszont folyamatosan csak el lettem küldve, mert hagy menjen már oda ahova eredetileg nekem kéne, mert ő ott milyen jó, meg ilyenek. Tehát ők lennének azok akikkel már volt szerencsém rankeden bénázni egy sort:


(A nevekre rálinkeltem a profiljukat, így ha esetleg érdekel ott meg tudjátok nézni miket tudnak pontosan. Némelyik hősnek egyébként még nem frissült rendesen az adatlapja és a régi videók és képek vannak fent, de ennél már modernebbül néz ki a játék.) A statokat pedig Lolskillről szedtem, sokan mondják, hogy nem túl pontos oldal, de a színei miatt szeretem itt nézni a dolgokat, mert legalább látom, hogy az átlaghoz képest nagyjából, hogy teljesítek. (Hány %-al vagy jobb/rosszabb mint egy átlag játékos, győztes/vesztes meccsek, átlag kill, átlag halál, átlag támogatás, átlag farm, átlag arany) A statokat pedig Lolskillről szedtem, sokan mondják, hogy nem túl pontos oldal, de a színei miatt szeretem itt nézni a dolgokat, mert legalább látom, hogy az átlaghoz képest nagyjából, hogy teljesítek. (Hány %-al vagy jobb/rosszabb mint egy átlag játékos, győztes/vesztes meccsek, átlag kill, átlag halál, átlag támogatás, átlag farm, átlag arany)

Ireliat nagyon szeretem, már pentáztam és quadráztam is vele, de valahogy rankeden sosem megy. Normálba elszórakozgatok vele, de amikor tényleg olyan enemy-t kapok aki tud játszani topon semmi esélyem nincs.
Pro: Az újítások miatt most még op-bb mint valaha, lehet teszek majd vele mégegy próbát, csak már féltem az lp-met.
Kontra: Élesbe egyszerűen nem tudok vele játszani.

Bevallom őt először csak azért vettem meg, mert nagyon szeretném rá a cicás skinjét, aztán amikor kipróbáltam rájöttem, hogy tetszik, így már csak kíváncsiságból is elvittem rankedre, volt, hogy bevállt, és volt, hogy nem.
Pro: Nagyon erős és nagyon tankos.
Kontra: Kicsit lassú, aránylag könnyen kifutnak az ultijából.

Kayle-t is nagyon utáltam amikor még csak aramon volt hozzá szerencsém, aztán egy streamen láttam és nagyon megtetszett. Normálon aztán voltak is vele nagyon szép meccseim, majd amikor úgy döntöttem, hogy elviszem rankedezni addig szórakoztam a masterykkel, hogy végül lejárt az idő és nem volt nálam semmi... Ezután a balszerencse után úgy döntöttem, hogy egy darabig inkább hanyagolom.
Pro: Halhatatlan ulti.
Kontra: Talán neki is jól jönne valami stun féleség.

Előző szezonba próbálgattam ezt a macit, igaz csak jungelbe, aztán gondoltam kipróbálom topon is, de ennél idiótább ötletem már régen volt. Nasus ellen voltam, akit talán még counterelek is, de annyira baromira félek tőle már az elején is, hogy jól kikaptam. Pedig amúgy borzalmasan erős, lehet neki kéne állnom gyakorolni vele.
Pro: Tankos, erős és nagyon gyorsan regenerálódik az élete.
Kontra: Vele se tudok játszani.

És íme az egyszem jungeles (Dianan kívül, de őt feleslegesnek tartom mégegyszer iderakni). Előző szezonba még nyertem is vele meccseket, ezért mertem elhozni, meg nagyon szimpatikus karakter is, de egyszerűen fizikailag képtelen vagyok a jungelre. Egyszerűen olyan béna gankeket amiket én csinálok tanítani kéne.
Pro: Lefogás és nagyon durva ulti.
Kontra: Nehéz betalálni a q-val.

Itt inkább nem mondanám, hogy jelenleg őket vittem rankedezni, mert nagyon nem is tervezek többet erre a két helyre menni, viszont attól függetlenül vannak olyan hősök akiket szívesen kipróbálnék még, és esetleg magabiztosabban mehetnék ide-oda. Olaf (még sosem játszottam vele, de hextechen kinyitottam a Brolaf skinjét, úgyhogy már csak ezért is szeretném), Dr Mundo (tulajdonképpen a mai napig kb fogalmam sincs róla, hogy mit csinál, meg nincs is meg, de annyit látom, hogy most már én is ki akarom próbálni), Gragas (elég durvának tűnik, topon - jungelbe egyaránt szívesen megpróbálkoznék vele, sőt akár supportként is), Gnar (hozzá eddig kétszer volt szerencsém, egyszer nagyon ment, aztán meg nagyon nem, de szeretnék vele megtanulni játszani), Jax (sokszor látom, elég opnak tűnik, kipróbálnám), Lee sin (vele egyszer aramon játszottam és nagyon mókásnak tűnt, szívesen elvinném normálozni is), Nasus (vele tavaly sokat játszottam még rankeden is, de idén valahogy valamiért nem mertem pickelni), Rammus (aramon próbálgattam csak őt is, de majd normalon is nagyon szeretném), Shaco (sose próbáltam, de nagyon szeretném), Evelynn (nem csak azért mert névrokon, hanem mert eddig még csak aramon volt hozzá alkalmam, de kipróbálnám magam vele az idézők szurdokában is), Sejuani (őt nem olyan rég kipróbáltam mikor ingyenes volt, és habár fogalmam se volt mit csináltam, nagyon jól szórakoztam vele), Shyvana (vele se játszottam még de jungelben megnézném), Skarner (őt megkaptam a hextechből úgyhogy ha már meg van nem ártana kipróbálni), Vi (van egy skinje ami nagyon tetszik, úgyhogy már csak ez miatt is jó lenne tudni vele játszani), Wukong (elég szórakoztatónak tűnik), Zac (szintén).
Azért vicces, hogy mennyire nem tetszik ez a két lane mégis mennyi mindenkit ki szeretnék próbálni, csak pont azért nem sikerült még eddig, mert nem szívesen megyek oda, úgyhogy ez egy ilyen végtelen paradoxonnak tűnik kicsit.

Fontosnak tartom kiemelni, hogy ezek tényleg csak az én véleményeim és tapasztalataim, ha ti is játszotok nyugodtan osszátok meg a tieiteket a chatban ^^

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe