日曜日1.27

július 31, 2016

☯ Hétfőn becsapott valahova az utcánkba/szomszéd utcába/valahova a közelbe a villám, brutálisan hangos volt, és először csak azt hittem képzeltem, de a papa is mondta, hogy ő is érezte, szóval még egy kicsit meg is rázott minket a laptop. Aztán jöttek a tűzoltók meg a mentők is, nagyon durva volt.


 ☯ Utána jó falusiakhoz híven elmentünk körülnézni, hogy mi történhetett, az idősek általi pletykálkodásból megtudtam, hogy ez egyik háznak a tetejét kapta el, és kigyulladt a padlásuk, valaki pedig füstmérgezést kapott. (Egyébként, mint kiderült, a mögöttünk lévő utcában történt mindez)
☯ Áron letöltetett velem egy sokadik vírusírtót ami elvileg elég jó, és amikor elindítottam a futtatást, Luke Filewalker volt a cucc neve, wut.
☯ Kedden találkoztam Tamarával és elmentünk kicsit plázázni, ezer éve nem láttam, de még mindig ugyan úgy tudtunk beszélgetni, mintha csak egy sima iskolai hétvége óta nem találkoztunk volna. Egyébként kaptam tőle egy könyvet, pár héttel ezelőtt járt a Könyvhéten és azt mondta egyből én jutottam eszébe róla, Ismerjük meg Japánt! a címe, és még csak beleolvasgattam, de vannak benne elég jó meg érdekes dolgok.
☯ Valamelyik nap összefutottam egy nénivel az utcán aki azt mondta, hogy a cicáim néha nála kajálnak. Oops, nekem az se tűnt fel, hogy nincsenek itt, pedig tényleg sokszor kint vagyok az udvaron, vagy legalább kinézek rájuk, de mindig látom őket. Nem tudom hogy csinálhatják. (Ha tényleg ők voltak egyeltalán) Amúgy úgy tűnik csak írnom kellett, mert pár nappal később kiszökött utánunk a lány mikor elmentünk sétálni, nekem meg fel se tűnt, mikor hazaértem mondta papa, hogy nem találja és nem-e ment el velünk. Eléggé megijedtem, és bosszús is voltam, hogy nem adtam még nekik semmi végleges nevet, így jobb ötlet híján kimentem az utcára és elkezdtem kiabálni, hogy cicaa! Már feladtam mire egyszercsak besétált az udvarba, bár elég morcos volt, mert össze-vissza kapálódzott mikor fel akartam venni, de nem hibáztatom, én is mérges voltam magamra, hogy nem vettem észre, hogy kijött.
☯ Egyik este pedig már nem csak sétáltunk, hanem futottunk is! Oké, csak kb 5-6 percet, és csiga lassan, de az is már valami.
☯ Áron egy haverja elvileg február végén megy ki Japánba, néha "beszélgettünk" is japánul, már amennyi az én tudásomból megmaradt, ő még most is tanulja, és megkért, hogy fotózzam le neki a szószedeteimet. Kb 46 leckényi szót fényképeztem le, de tök nosztalgikus volt, mintha valakinek a leckét adnám oda a suliból. (Fujj azt de utáltam mindig)
☯ Elhatároztam, hogy rendelek 2 könyvet, mert mindkettő olyan amit talán Kindle-n mégsem a legkellemesebb olvasni, egyből a kiadótól szerettem volna, erre az egyiknél a postaköltséggel már többe kerül mintha simán boltból venném, a másiknál meg pont annyiba, úgyhogy ez jó kör volt. Inkább elmegyek boltba, akkor legalább meg is tudom nézni magamnak, hátha kiderül, hogy mégsem tetszik vagy ilyesmi.
☯ Akkora viharok voltak a napokba még a hétfőin kívül is, hogy jajj ♥
☯ Csináltunk újra tésztasalátát, már nagyon hiányzott, de a hozzávalókból a tésztát durumre, a majonézt pedig házira cseréltük, még a trapista sajtból jó lenne lightot venni, aztán szerintem akkor talán a kalóriák szerint ehetném is aránylag nyugodtan. És most már elmondhatom, hogy az első receptemet is felvittem a kalóriabázisba.
☯ Megismerkedtem Lolon egy tök jófej kanadai-libanoni sráccal, de sajnos annyira katasztrófa valamiért most a netem, hogy nem igazán tudunk játszani.
☯ Lassan már egy hete nem látszik nálam a blogon a chat, és fogalmam sincs, hogy miért. Mondjuk szerencsére vannak alternatívák ahonnan el tudom érni, de azért kicsit bosszantó.
☯ Apáék ezen a héten voltak Horvátországba, ahova ahogy pár bejegyzéssel előbb említettem, én is mentem volna, de még mindig nem bánom, hogy itthon maradtam. (De azért megkértem, hogy hozzon nekem valamit) Ugyan oda mentek, mint ahol 3 évvel ezelőtt is voltunk, úgyhogy nem hiszem, hogy olyan sok mindenről lemaradtam volna idén.
☯ Valamint el se hiszem, de végre megjött az álomfogó. Már fel is szereltem a falra, és nekem mondják, hogy paranoiás vagyok amikor mama ezzel a szöveggel állított be a szobámba: "Ezt most komolyan az ágyad fölé akarod tenni? Biztos be van kenve mindenféle mérgező anyaggal" (???)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe