Kütyük Aliexpressről

augusztus 17, 2017

Már szerintem két hónapja is van, hogy az egyik vasárnapi mókában írtam, hogy olyan dolgokat rendeltem Ali-ról, amiket eddig még sosem mertem, és ezek nem mások voltak, mint műszaki cikkek, pontosabban ahogy a képen is látszik egy aktivitásmérő, egy kontroller és egy fejhallgató. Nagyon izgultam, hogy mind épségben ideérjen és működjenek is, mert ilyen jó árban vétek lett volna ott hagyni őket, és inkább a háromszorosáért megvenni mindet itthon, szóval lássuk, hogy beváltak-e.

Kontroller
Vele kapcsolódóan volt pár kikötésem amiknek mindenképp eleget szerettem volna tenni. Az egyik, hogy ha lehet akkor ízig-vérig "xbox-os" legyen, mind kialakításilag, mind elrendezésileg mind pedig a gombokat illetően, a másik pedig, hogy ne csak Windows 8-al, hanem a biztonság kedvéért ha úgy alakulna egyszer,  már a 10-el is kompatibilis legyen, hogy ne kelljen driverekkel szórakozni, vagy ne adj isten, újra újat venni. Ez a kicsike pedig mindennek tökéletesen megfelelt. A vásárlók és a pozitív vélemények alapján csak hátra kellett volna dőlnöm és nyugodtan várni a csomagot, hogy ez tényleg egy jó döntés volt, de azért nagyon izgultam amikor végre megérkezett, kicsomagoltam és elindítottam vele az első játékomat, de minden abszolút teljesen tökéletesen működik, nagyon örülök neki. Kb olyan 4 és 9 ezer forint közötti összeget spóroltam vele bármelyik itthoni bolt árához képest amiket megnéztem.

Fejhallgató
Attól az eladótól akinél találtam előttem még senki nem vette meg ezt a fajtát, úgyhogy itt már kevésbé tudtam biztosra menni, ráadásul az se adott sok bizakodásra okot, hogy a promóciós képen egy kislány fején van, de rózsaszín volt és cicafüles, és annyira beleszerelmesedtem, hogy úgy döntöttem, megkockáztatom. Amikor megérkezett a csomag, olyan kicsire össze volt csukva, hogy attól tartottam még a 3 éves félöcsimnek a fejére se lenne jó, nemhogy az enyémre, és majd ha rá is fogom tudni passzírozni, nyomni fog és szorítani, de miután rendesen kibontottam és szétnyitottam megnyugodtam, egyeltalán nem gyerek méret, nagyon kényelmes a viselése, nem szorít, nem bántja a fülem és nem is csúszkál. Mivel eddig mindig ebben az árkategóriában mozogtak a füleseim, nem vártam csodát a hangzásától, de amire kell, arra teljesen megfelel, nagyon szépen szól. Spórolni szerintem nem spóroltam rajta, itthon is már kb 3000 forinttól kapni fülest, de abba biztos vagyok, hogy ilyen cukit nem, azóta is oda-vissza vagyok érte.

Aktivitásmérő
Ezt még nem használtam annyit, hogy konkrét véleményt tudjak róla mondani, az biztos, hogy működik, mutatja az időt, méri a pulzust és a lépésszámot is, de elvileg kéne tudnia követni az alvást, lennie kéne rajta okos ébresztésnek és jeleznie kéne az értesítéseket, de ezeket még nem tudtam kipróbálni, mert fogalmam sincs, hogy hogy, és melyik app-al kell összekötni a telefonon, ráadásul letölteni se tudok semmit, mert akármit törlök le, nonstop azt írja, hogy a telefon memoriája megtelt, pedig ott a 16GB-s memóriakártyám, de egyetalán nem érdekli, szóval még csak ezeket az alap funkciókat nézegettem vele. Egyébként ez egy Xiaomi Mi Band 2, 6300 forint volt, tehát olyan minimum 7-8 ezerrel olcsóbb, mint itthon, és az eladó küldött hozzá egy általunk választott színű pántot is, így nem muszáj feketének lennie. Szintén nagyon sokan megrendelték és jó véleményekkel is voltak róla, azért mertem végül belevágni, de konkrétan ez az ajánlat már nem elérhető, úgyhogy itt csak az eladó oldalát linkelem be. Amúgy nagyon mókás volt, mert a számokat kicsit érdekes betűtípussal írja, és amikor megnéztem egyik nap, hogy hány lépést mentem, fejjel lefele volt rajtam, és ahogy kiírta, hogy 43 olyan volt, mintha azt mutatta volna, hogy EH, ami szintén nem lett volna meglepő lévén, hogy nem erősségem a mozgás.

Hát nem azt mondom, hogy ezentúl minden elektronikai kütyüt rendelni fogok, de ezekkel az elmúlt kb 1 hónap alatt teljes mértékben meg vagyok elégedve, úgyhogy talán mégsem olyan nagy mumusok a műszaki cikkek, mint ahogy azt eddig képzeltem.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe