日曜日1.26

július 24, 2016

☯ Hétfőn jó pár nap kihagyás után végre voltunk megint sétálni. Még mindig eléggé élvezem, de kicsit sajnálom, hogy nem nagyobb ez a falu, mert kezd egy pöppet unalmas lenni, hogy állandóan ugyanarra megyünk.


☯ De, hogy azért ne legyen olyan egyhangú, Vera megmutatta hogyan méri a vércukrát... hát arra az estére is megvolt a horror, nagyon nem bírom nézni az ilyen dolgokat. 
☯ Horrornál maradva, egyik éjjel annyira rosszat álmodtam, hogy valamikor hajnalba felriadtam, aztán még sikerült visszaaludnom, de az folytatódott tovább amíg fel nem riadtam újra. Bezzeg a jó álmaimat nem bírom folytatni soha.
☯ Ezen a héten még tartott a szünet és habzsi-dőzsi volt, de jövőhéten nem ártana visszatérnem a normális kalóriájú ételekhez, mert nem akarom, hogy kárba vesszen amit eddig elértem. (például múltkor vacsira ettem 3 szelet vajaskenyeret 4 darab sajtos párizsival és majdnem annyi kalória volt, mint az egész napi adagom, ha nem épp ülve nézem meg szerintem hanyatt vágom magam [bár az is igaz, hogy csak sima fehér kenyér volt, de már annyira vágytam rá, nem gondoltam volna, hogy pedig ennyire nem fér bele]) Na de azért hálsiten még mindig 58 kg alatt vagyok, úgyhogy még minden oké.
☯ Tünde most újra utazásokat árul, és szerzett nekünk egy elég jónak tűnőt szeptemberre, így ha minden összejön akkor valószínűleg pár napot wellneselünk majd együtt.
☯ Azt a múltkori KawaiiBoxos kuponomat utólag nem bírtam kitalálni, hogy hogyan kell felhasználni, így elvileg a mostani teljes áron fog jönni, aztán valószínűleg lemondom, és feliratkozok az új kedvezményemmel, habár fogalmam sincs, hogy lehet-e ilyet csinálni.
☯ Már annyit nőttek a cicák, hogy nagyobbra kellett vennem a nyakörveiket, hihetetlen milyen gyorsan felcseperednek a kis drágák, ahogy az is, hogy mennyire kétballábasak, a fiút ezen a héten vagy 5× operáltam le az orgona bokrunkról, mert nem bírt lejönni.
☯ Elkezdtem csinálni egy "receptkönyvet", mert a múltkori füzetes megoldás nem volt a legjobb ötlet, de ezzel se nagyon haladok egyenlőre.
☯ Egyre sűrűbben cseszeget a gép a Windows10-el kapcsolatban, én pedig egyre jobban gondolkozom rajta, de nem igazán merek rá frissíteni.
☯ A netem pedig végérvényesen egy katasztrófa lett. Bűvész szerint viszont nem is azzal van a baj hanem a laptopommal, úgyhogy ma mindenféle vírusírtókat próbálgattam.
☯ Tegnap megnéztem egyedül egy filmet, méghozzá a 80-as évekből, és bevallom, hogy eléggé tetszett. Álmodj rózsaszínt volt a címe és egészen meghozta a kedvem még több retró műhöz.
☯ Ma pedig úgy volt, hogy jön ki a Tünde, de valamit varriáltak a menetrendekkel, így nem volt vonata és nem tudott jönni.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe