Steam #2

július 04, 2017

Hát akkor következzen a második felvonás. Igazából nem úgy terveztem, hogy egy szusszanásnyi idő lesz két ugyan olyan bejegyzés között, mert egyrészt unalmas lehet, másrészt pedig a játékokról se tudok olyan részletesen véleményt írni ahogy akarnék, viszont még mindenképp a leárazás vége előtt szerettem volna azokat megemlíteni amik elég nagy árzuhanáson estek át, és ha a torrentes változaton kívül inkább eredetiben szeretnétek magatokénak tudni, akkor itt az alkalom.

Garry's Mod 9,99€ -50% 4,99€
Egyenlőre még nem jöttünk rá, hogy hogy tudunk benne ketten játszani, de a videók alapján biztos mókás, és igazából ez volt az egyetlen aminek be volt tervezve a megvétele, a többi az mind teljesen random.


Final Fantasy XIII 12,99€ -50% 6,49€
Fuu már nagyon rég nem játszottam Final Fantasy-val, egy volt meg még ps2-re, de nem tudtam semmit angolul és elég hamar megakadtam benne, hogy mit kéne csinálni, valamint az Advent Childrent agyon néztem már majdnem 10 éve DVD-n. Nagyon imádtam mindig a grafikáját úgyhogy gondoltam adok neki most egy esélyt. Azért ezt választottam, mert egyrészt ez volt a legolcsóbb, másrészt Lightningről anno volt kint egy poszter a szobámba és tök szerettem, harmadrészt pedig tényleg eléggé csőjáték, úgyhogy remélem segíteni fog visszaszokni a mászkálós dolgokba.


Killing Floor 14,99€ -75% 3,75€
A Humble bundle-nek köszönhetően megkaphattuk ingyen egy ajándék DLC-vel is pár napig, de ha lecsúsztatok róla, ennyiért aztán mindenképpen megéri. Bemutatnom szerintem nagyon senkinek sem kell, összeálltok benne páran, aztán mehet a szörny írtás akik több hullámban érkeznek, a szünetekben pedig új fegyvereket tudtok vásárolni, a végén pedig van egy boss fight is. Nagyon para hangulata van az összes pályának, ugyanakkor mégsem ijesztő, úgyhogy én mindenkinek ajánlom a horror rajongóktól kezdve a hozzám hasonló gyáva nyuszikig, valamint az FPS királyoktól az éppen csak a lövöldözéssel ismerkedőkig. Egyszerűen jó és leköt, bár ajánlatos először könnyűn játszani, mert a normal már elég nehéz.

Life is Strange 19,99€ -75% 4,99€
Ezt meg aztán főleg nem kell bemutatnom, de ha a torrentes verzió helyett szeretnétek az igazit élvezni, most itt van rá a remek alkalom. Amióta megjelent minden évben nekiálltam, de igazából még sose vittem végig. Az a rekordom amikor már a második részig eljutottam, és hiába vagyok iszonyatosan kíváncsi a végére amitől mindenki úgy el van ájulva, képtelen vagyok végigjátszani, egyszerűen nyomaszt. De majd akkor talán végre most én is meg tudom miről is szól ez az egész.

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 29,99€ -75% 7,49€
Naruto ennyiért? Naná! Ez elég must have volt nekünk, és habár nekem nem kimondottan azért mert akkora Naruto fan lennék, de ps-en és xboxon már játszottam a korábbi részeivel és egyszerűen imádtam benne a multit, hihetetlenűl szórakoztató benne ökörködni. A sztorit is szeretném majd kivinni, de egyenlőre sajnos nekem mindkettő lehetetlen, mert kontroller kell hozzá, ami nekem van az pedig nem kompatibilis már a Win8-al. Billentyűzettel próbálgattuk, de hát úgy szinte esélytelen, hogy tényleg azt csinálja a karakter amit szeretnél. Egy negatívumot tudok amúgy felhozni, ami bár nem rendszeresen, de másoknál is többször előfordult már, hajlamos crashelni, főleg multiban.

Speed Runners 14,99€ -75% 3,74€
Ha igazán szórakoztató multit kerestek jó árban, ne is keressetek tovább, garantáltan könnyes röhögés várható a pálya végére. Már ketten is nagyon vicces, de 3-4-en az igazi, valamint egyedül is lehet vinni a sztori módot, ami szintén nagyon mókás, egyszerűen imádnivaló karakterek vannak benne.

Half life 9,99€ -90% 0,99€ és Half life 2 9,99€ -90% 0,99€
Őszintén szólva semmit se tudok a Half life világáról azon kívül, hogy a 3. része kb sose fog kijönni, szóval teljesen tapasztalatlanul álltam neki. Igazából nem jutottam benne messzire, mert már az irányítással meggyűlt a bajom, olyan szinten rohan a karakter, hogy hiába nyomom mellé a másik gombot, hogy sétálon, egyszerűen elszédülök és megfájdul a fejem. De ha ennyien imádják biztos jó játék, majd valahogy belerázódok. Ez amúgy az első része, a másodikhoz addig hozzá se akarok nyúlni amíg nem jutottam túl ezen.

Portal 9,99€ -90% 0,99€ és Portal 2 9,99€ -90% 0,99€ 
Ahh tudom, a játékosok szégyene vagyok, de én a Portalt se ismertem azon kívül, hogy van a kék meg a narancssárga(?) karika és akkor azokon át lehet menni és minden csudi jó. El nem tudtam volna képzelni, hogy még is miről szól, konkrétan mit kell benne csinálni és mi az értelme. De most rájöttem, hogy ez tényleg tök jóóó.

+1 A LawBreakers demója holnapig ingyenesen tesztelhető. Elég jó kis játéknak tűnik, nálam viszont sajnos folyamatosan hibásan tölt be a pálya és össze-vissza villog még low-on is, úgyhogy ez nekem kimarad.

Hát ezek lettek volna amik szerintem mindenképp megérik most, de aztán hamarosan érkezik a harmadik felvonás is azokról amiket még beszereztem a nyári vásár alatt.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe