Sweet memories 19

augusztus 22, 2017

Hát akkor végül, de nem utolsó sorban következzenek az előző blogom "aranyköpései". Tulajdonképpen ha igazán időrendbe szerettem volna haladni, akkor ez előtt még a honlapjainkra írt hülyeségeknek kellett volna jönni, de azokat egyszerűen nincs türelmem végigolvasni, égnek áll tőle a hajam, pedig még ez se lesz semmi. Itt viszont minden a szokásos lesz, hibák maradnak, mostani megjegyzések dőlt betűsek. enjoy ~

Mivel egészbe nagyon hosszú lenne, így ez csak a 2009, vagyis a 9.-es korom fele. Ígérem nem sokáig lesz teli idióta smileyekkel.


2009 október 5
De ma viszont a tegnapi unalomhoz képest nagyon jóó napom volt ^u^ reggel szokás szerint találkoztam Miyu-channal és indultunk a suliba :D Még fel se értünk a termünkbe már látjuk, hogy ott van az összes 12.c-s és nálunk meg mindenki láthatósági mellényben ül, a hátán természetesen egy szivecske benne 12.c xD Szóval gyorsan mi is felvettük, bár 2× akkora mint mi o_o közbe meg kettő 12-es felírta a táblára, hogy mikre számítsunk, leírom szó szerint XD
  1. Ha méltóztatik megjelenni a termünkben a 12.c, akkor felállással kéretik tisztelegni.
  2. Ha csak nincs program a teremben (pl. lovaglás betanítás, stb.) Bent tartózkodni TILOS! Javaslat: Aulában tevékenykedni.
  3. Szabályok nem ismerete nem jogosít fel arra, hogy ne tartsátok be!
  4. Diszkrimináció végett a 2m alattiak rettegjenek.
  5. Aki nem megfelelő ruházatban jelenik meg, az büntetésre számíthat!
  6. A folyosón a KRESZ szabályai érvényesek!
(...) Majd első szünetben jöttek betanítani, hogy hogyan kell közlekednünk a folyosón, természetesen közben fényképeztek is xD Úgy kell közlekednünk mintha lovon ülnénk O_O XD Szóval jobb kezünkben a gyeplő stb xD Le is kell róla szállni meg vissza meg ilyenek xD És ha megakarunk állni akk azt köll mondani, hogy hoo bár nem muszáj, és meg kell rántani a gyeplőt XD Tehát első szünetbe végig vittek minket így az egész sulin O_O XD

2009 október 6
Jajj de nagyon nagy volt mert egész héten úgy lovacskázva kéne közlekednünk és meg rohangálok a folyosón mert kerestem Miyu-chant erre majdnem nekirohantam egy 12c-snek xD Azt bevágtam egy cuki vigyort és gyors ellovacskáztam onnan XD

2009 október 7
Meg tartottak, egy kis előadást nekünk, hogy miért szivatnak minket ennyire x_X egyrészt, hogy majd pénteken megnyerjük a mazsibulit :D másrészt mert jó röhögni rajtunk XD Aztán kövi szünetbe meg nem volt semmi, mert tesink volt, aztán 3-an át akartunk menni az udvaron, de be volt zárva az ajtó, aztán összefutottunk pár 12.c-sel akik egyből ránkkiabáltak, hogy miért nem lovacskázva megyünk O_O aztán gyorsan elkezdtünk futni mint az őrültek ezek meg jöttek utánnunk xD De végül csak beértünk a lányöltözőbe xD (komolyan ezek mindenhol ottvannak o_o)

Annyira durva, hogy már majdnem 10 éve volt ez az egész mazsi dolog. Egyeltalán nem tűnik olyan távolinak.

2009 október 10
Ezért arébb mentünk és leültünk egy padra xD Pár perc múlva meg valaki elkezdett nekünk lekiabálni XD Hogy szeretlek, meg veled akarom leélni az életem meg ilyeneket XD Meg, hogy nem megyünk-e bulizni xD Aztán meg, hogy hány évesek vagyunk xD Miyu meg felkiabálta, hogy 15 erre meg megszólal: kurva jó csajok lesztek majd o_O XXDD Erre meg pont akkor ment el elöttünk 2 gyerek xD Azt gyors korrigálta magát az az akárki, hogy nem nektek mondtam XXDD Az meg visszakiabált, hogy gondoltam XD Aztán meg mi is inkább elindultunk xD

2009 október 14
Jajj de ma már decorásan voltam felöltözve xD 7 színes karkötő volt a bal kezemen és 2 a jobbon XD meg volt a nyakamba 1 Pikachu ^o^ Azt mutatom Miyunak erre meg elkezdi: most lesokkoltam O_O Bia meg: bazd meg, még az öcsém se hord Pikachut a nyakába XD

2009 október 31
Kedden sétáltam Miyu-channal, aztán bementünk az OBI-ba ahol volt Hannah Montanás mikrofon x"D Mondom de jóó xD Miyu meg felveszi és elkezdi énekelni, hogy Nobody's perfect.. azt lerakja énmeg felveszem és megnyomok rajta egy gombot és akk meg a mikrofon kezdi el énekelni, hogy Nobody's perfect x"D lol volt XD Csak nem tudtam hogy kell kikapcsolni o_O De aztán megállt magától xD Utána meg bementünk a plázába^^ Azt hívott Ernő-san, hogy jön a képekért és vigyük neki oda ahol a taxik szoktak lenni x"D Odamegyünk Ernő-san sehol, csak egy csomó gyanús külsejű ember x_X 10 perc múlva Ernő-san még mindig sehol x"D így Miyuval elkezdtük játszani, hogy mi drog dílerek vagyunk XD Amis úgy szorongattam a képeket mintha vmi drága anyag lenne xD Aztán megérkezett az Ernő énmeg odamek a kocsijához benyújtom neki a képet mondom: itt az anyag x3 Miyu meg: majd holnap hozd rá a lepedőt x"D Szegény Ernő-san meg nemértette miről beszélünk XD

Tök élveztem, hogy gyakorlatilag Hannah Montana-val "nőttünk fel", tök sokszor játszottuk azt, hogy Tünde (Miyu) Miley én meg Lily. Fiatalság bolondság.

2009 november 15
De viszont kikaptam a dogám ami 1-es lett és a tanár kommentálta is azt a sok hülyeséget amit odaírtam O_O Volt egy számítás amit én találtam ki, mert nem jutott eszembe a képlet erre meg odaírta, hogy ez igen! X"D
(...)
Suli után meg Ichivel elmentünk megvenni a Mondót. Utána meg bementünk a volt o.főnkhöz a régi sulinkba^^ Aztán amíg vártunk megnéztem, hogy mi lesz majd az AS-ba és mikor megláttam, hogy SuG úgy elkezdtem ugrálni, meg halkan sikítozni, mert volt ahol még óra volt xD Aztán megkérdeztem Ichi-t, hogy miért nem visítozik velem xD Erre mondja, majd ha kimentünk ^o^ Mondom jó ötlet Megfogtam a cuccom és elindultam kifele, hogy kisikítsam magam *___* De Ichi-chan utánam jött és visszahúzott a kapucnimnál fogva T___T Aztán bejutottunk Erzsi nénihez^^

2009 november 22
Jajj a töri óránkon meg bent volt az igazgató xD Én meg óra előtt ülök a padon mert ufo telefonáltunk Miyuval, erre 1× csak bejön az igazgató meg az o.fő én meg ilyen zuhanó repülésbe leugrottam a padról x"D Ja és u.f.o telefon új találmány :3 Erre o.fő meg megszólal órán gondoljunk az ufókra XD Miyuval mi meg összenéztünk: gondoltunk rájuk x"D Kövi szünetbe meg ufo telefonon a szellemekről beszéltünk erre Alexa meg elővesz egy papírt amin szellemekről van szó XD Aztán leesett így szépen, hogy ha most elkezdenénk a japánokról beszélni akk lenne itt egy csomó japán Ugyhogy elkezdtem mindent összehordani Takeruról és Reitáról de csak a magyar tanár jött be  Miyu egyből megkérdezte: Tanárúr vannak japán rokonai? XD De nincsenek De viszont felszólított, hogy olvassam fel a fogalmazásom xD Mondom nem akarom mert brutális lett De azt mondta, hogy nyugodtan nem zavarja XD Aztán elkezdtem olvasni: Battle Royale xD Úgy írtam mintha én lettem volna Shuya :3 De minden 2. szavam az volt, hogy megölték, kinyirták stb már a többiek ott röhögtek ugyahogy a másfél oldalas fogimból egy oldalast csináltam, egy olyan befejezéssel, hogy: blablabla mi megmekültünk X"D De a tanár azt mondta, hogy jó lett még a blablabla ellenére is o_o x"D 

2009 december 8
Jajj ma meg o___O A Tamara behozott egy keresztespókot a suliba  Nekem meg megmutatta első óra után én meg nézem... nézem.... aztán csak leesett, hogy az egy pók x"D De a sokkhatása alatt fogtam magam és átugrottam a mellettem lévő padba de akkora lendülettel, hogy majdnem kiestem a másik oldlán XD Miyu meg poont előttem ült, hogy úgy bevágodtam azt kérdezte, hogy mi bajom van, meg úgy az egész csoport engem bámult x"D Én meg: pók ott *mutogat* Aztán kövi órán megmutattogatta mindenkinek és kint ültünk a folyóson és közeledett hozzánk az üveg én meg akkorát sikítottam, hogy sztem az egész suli hallotta XD Aztán elvileg úgy volt, hogy föciórán elengedi a tanár asztalán, aztán mindenki elkezd sikítani kitör a pánik és nem felelünk de helyette elmaradt a föci, mert nem volt tanár :3 így csak 4 óránk volt^^

2009 december 9
Ichi-vel szinte szemtanúi voltunk egy lopásnak úgy történt, hogy állunk a plázába az újságosnál, mert megvettem a Mondot azt odaállt mellén 3 kb. 2-3 évvel idősebb srác, és tényleg elég ijesztően néztek ki És akk kérdi az egyik a másikat, hogy: Most fognak lecsukni haver? Nem, lehet, hogy nem és itt lopok. Hát én úgy felfigyeltem x"D Ichi meg egy Michael Jacksonos könyvel, volt elfoglalva, ezért ő nem nagyon figyelt xD Aztán arréb mentünk, énmeg elkezdtem felvenni a kabátom, hogy feltűnés nélkül figyelhessem őket, erre annyira belemerültem a kabátomba, hogy elfelejtettem figyelni T__T De Ichi azt mondta, hogy szte az a gyerek tényleg kihozott vmit o__O Aztán pár perc múlva meg az egyik biztonsági őr is kiment.

2009 december 20
Khm.. és örömmel jelentem be, hogy gondolatolvasó lettem :"D XD Vmeik nem kint voltam a konyhában meg anya is és mondani akart valamit én meg mielőtt elkezdte volna elmondtam, hogy mit akart XD Meg tegnap aktivitztünk *nemtom hogy kell leírni o_o XD* és Miyu rajzolt a táblára egy lovaskocsit meg egy embert aki megy én meg tök spontán bekiabáltam, hogy lovaskocsival megy Budára és tényleg az volt x"D
(...)
Csütörtökön meg még feleltem fizikából 3-ra *___* bár sztem ebben közrejátszott az is, hogy anyum volt bent fogadón mert össze-vissza beszéltem o.O Tanár mondta is, hogy ne úgy mondjam el mint egy RTL klubbos reklámot x"D Bár még szép, hogy hadováltam mivel kapásból úgy hívott ki, hogy Evelyn itt van? Mondom: itt vagyok! Jó akkor húzzál ki ide a tábla elé de marha gyorsan! O___O huhh hát nem kicsi frász jött rám XD De most legalább már 2-re állok *--*
(...)
Vmeik nap meg felvettem RoboCoke-t msn-re *--* Apum azt mondta vegyem fel és tényleg olyan édes *__* Főleg mikor tegnap előtt le akart rázni X__x Írtam neki vmit ő meg írta, hogy bocs nem figyeltem blabla én meg küldtem neki egy mérges fejet erre írja, hogy menjek el bulizni, mondom le akarsz rázni? o.O Ő: bizony X"D Olyan mérges lettem rá XXDD De azért aranyos *___* meg még írt ilyeneket o.O Írom neki, hogy kössz, hogy nem figyelsz rám Ő: semmiség x"D Meg stb-stb^^ XD

2009 december 31
Jajj aztán mikor jöttünk a plázából láttuk Ichi anyuját és elkezdtük követni xD Bement a DM-be mi is utána mentünk megnéztük hol van aztán kijöttünk és elbújtunk de aztán pont arra jött ezért beszaladtunk a bokorba de ott összerohantunk Ichivel én meg el is estem de azt se vette észre x"D Pedig az emberek már hülyének néztek minket OwO
(...)
Kedden voltam apummal meg Miharu-channal korizni ^w^ De oyaji nem korizott T__T Én meg abba a másfél órába estem 5 akkorát T__T Már rég korcsolyáztam xD Mindig megbotlottam a kori orrába aztán elkezdtem kalimpálni, hogy ne boruljak el, de nem jött be x"D Bár az utcsó esésem volt a leglolabb x"D Miharu-chan megy oda apához mondani, hogy én 4× estem ő meg 1× erre énis odakarok menni de eltanyáltam és egyenesen odacsúsztam apához X"D
(...)
Hajnalba megnéztük a Penge 3-t ^^ Nem volt ijesztő csak utána nem tudtunk Miharu-channal elaludni T_T A fejünkön volt a takaró azt úgy beszélgettünk még arról, hogy mennyire félünk és, hogy szólni kéne apának, hogy jöjjön át, erre ahogy kimondtuk apa átjött megállt az ajtóba mi meg csak azt láttuk, hogy vmi nagy feketeség van ott és megszólalt ilyen tök ijesztő hangon, hogy mivan? Mi meg akkorát sikítottunk X"D  

Huhh, 2009-be szerencsére csak ennyi igazán furcsaságot találtam, egész sok annak ellenére, hogy csak szeptember végén kezdtem a blogolást. Viszont meg kell hagyni, elég idegesítő voltam, még a mostaninál is jobban. Nem garantálom, de talán 2010-re javul a helyzet, ami érkezik is a következő hónapban.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe