2.29

július 16, 2017


☯ Még vasárnap este elhatároztam, hogy ez a hét lesz az, amin mindenképpen teljesítek egy újabb dolgot a 101-1001-es listámról, ami nem más lesz, mint hogy egy hétig nem megyek fel Facebookra. Most itt különösebben nem szeretném kifejteni, hogy miért, mert majd tervezek neki egy külön bejegyzést.

☯ Viszont már az első mentes napom meglehetősen produktívra sikerült. Korán reggel a postán voltam, aztán a Veráéknál, majd mamáékkal a városban, végül nagytakarítást csináltam a szobámba. És ez mind-mind tök jól esett úgy, hogy semmilyen pittyegés vagy "jajj csak felugrok egy kicsit fb-re" dolog nem zavart bele.
☯ Kedden lejött hozzám Áron, mindjárt reggel munkából, úgyhogy kisétáltam elé az állomásra, aztán utána animét néztünk meg pizzát ettünk, még sose ettem bolognaisat, de meglepően finom volt, majd délután bementünk papával a városba bevásárolni, aztán pedig este a Veráéknál voltunk kicsit.
☯ Szerdán a tortilla-t kóstoltam meg, mert még azt se ettem soha, bár nem a "hivatalosat", csak itthon csináltunk ebédre, és feltehetőleg a gyroszos húsnak és az ezersziget öntetnek már semmi köze sincs az eredetihez, de nekem nagyon ízlett, ebéd után pedig pizzás rudat sütöttünk. Áronnak annyira tetszett, hogy kb egy tepsinyi kivételével az összeset megette, de még a morzsát is a tálból. Tök örültem neki, hogy újra végre össze bírtam hozni valamit ami ennyire ízlik neki, mert hát borzalmasan válogatós. Vittünk át belőle a Veráéknak is, aztán elmentünk velük kicsit kocsikázni, este pedig 3 órán keresztül Monopolyztunk kint a kertbe, így 4-en. Fenomenális volt, idejét se tudom mikor társasoztam, vagy nevettem ennyit.
☯ A csütörtök az már egy sokkal lehangolóbb nap volt, aznap már mennie is kellett Áronnak vissza dolgozni, így kb semmit se csináltunk már. Délután kikísértem az állomásra, aztán visszafele bementem a Veráékhoz, ott majdnem sikerült kihúznom még egy tételt a 101-1001-es listámról, de mint kiderült, képtelen vagyok megfogni egy pókot, úgyhogy ezt majd még gyakorolnom kell.
☯ Pénteken délelőtt Mercédesznél voltam, aztán utána egyből mentünk Veráékkal autószerelőhöz, majd papával vásárolni, kellett pár doboz, mert ahogy hazaértünk, olyan 3 körül, nekiálltam rendet rakni a spejzba és a hűtőbe. Este fél9-ig csináltam végül, de annyira pofás lett és átlátható, hogy én nagyon meg vagyok vele elégedve, remélem azért a jövőhéten még minden így fog kinézni.
☯ Szombaton reggel megint elmentem papával bevásárolni, aztán ebéd után mamával lekvárt főztünk, majd egy kicsit megszálltam az Aliexpress-t és az Ebay-t, úgy megihletett ez a konyha pakolósdi, hogy beszereztem oda pár cuccot, majd hamarosan érkezik róluk bejegyzés, aztán Veráék áthívtak egy random grill partyra délután, este pedig átmentünk az albérlőkhöz. Papa most fel is ment, nekem még mindig nincs hozzá erőm, nem akarom látni más hogy rendezte be azt a lakást ahol vagy 18 évig éltem, de papa azt mondta nagyon szép, úgyhogy örülök neki. Utána pedig a garázsba próbáltam megkeresni a táskáim, mert költözés óta kb egy sincs meg, de most is csak 3-at találtam, pedig átnéztem az összes zacskót ami még tavalyról maradt, viszont már ezeknek is örülök, mert így legalább csak egy feketét kéne szereznem.
☯ Ma pedig először is feltettem egy új sablont. Végül csak nem tudtam megszokni a másikba, hogy már nem kell külön rákattintani a bejegyzésekre, úgyhogy ez most megint ilyen lett. Amúgy fogalmam sincs miért, de olyan ősziesnek érzem, úgyhogy ha ez addig marad, akkor már tök jól kitaláltam, hogy mit fogok vele csinálni. Aztán kitöröltem Twitterről az összes Lol-os ragelésem amedig vissza tudtam tekerni (majdnem 350 darabot..), úgyhogy azt hiszem ezzel már még véglegesebb, hogy ennyi volt a kapcsolatunk, majd papával elmentünk kb fél órával arrébb nyuszikért, tök szép szürkék, meg hívott apa, hogy félöcsi tegnap óta kórházban van, mert lázas és nem tudják mitől, ráadásul le se megy. Elég aggasztóan hangzik, remélem nincs semmi komoly baja.
☯ A heti zenét pedig Twitter selejtezés közben találtam, igaz oda egy másikat tettem be, de az évszakra való tekintettel ide ez kerül, ez az együttes volt az egyik nagy kedvencem amíg nem rabolta el teljesen a jrock a szívemet.
☯ Egyébként pedig azt kell mondjam, hogy a mai nap végi félöcsis hírt leszámítva, imádtam ezt a Facebook mentes hetet.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe