2.31

július 30, 2017


☯ Hétfőn, csak, hogy valami feldobja a napomat, jelentkeztem egy nyereményjátékra, aztán pedig egészen kora estig teljesen magam alatt voltam, ugyanis este fél7-re kaptam időpontot nőgyógyászatra, rákszűrésre... Ezért volt többek között a múlthetem is ennyire semmilyen, mert már akkor ettől rettegtem. Igazából nem tudom miért, még csak nem is az első volt, és tök aranyos orvoshoz járok, csak hát ugye fáj, és most is fájt, de legalább túl vagyok rajta.

 ☯ Aztán keddre úgy gondolta a "kedves fejem", hogy itt az ideje beütemezni a szokásos fejfájást, mert hát az már mi, hogy több, mint két hétig nem jelentkezett, szóval egész nap feküdtem. 
☯ Szerdán már jobban voltam, és annyira várom már azt a smink ecsetet, hogy elkezdtem tutorialokat nézni, hogy milyen szemeket és szájakat próbáljak majd meg összehozni, de teljesen lesokkoltam, hogy egy rakás videóba mennyi mindent kennek még a fejükre... hát ezek után már tényleg nem is bánom, hogy én inkább Ebayen meg Alin élem ki magam.
☯ Meg ugye a ponthatár hirdetés... hát én az esélytelenek nyugalmával teljesen rendben voltam. Olyan szinten megemelték idén a szakra amire beadtam, hogy a 74%-os törivel se javítottam volna annyit, úgyhogy legalább már rosszul nem érzem magam az elfuserált szóbeli tétel miatt, viszont felsőoktatási szakképzésre felvettek, erre majd még később kitérek.
☯ Csütörtökön voltam természetgyógyásznál, a nyak meg fejfájásom miatt, meg akkor már a véleményét is ki akartam kérni, hogy szerinte megéri-e erre felsőoktatási szakképzésre menni. Az ő véleményére elég sokat adok, már alapból a jelentkezésre is neki sikerült rávennie, és ahhoz képest, hogy alig 40 éves, borzalmasan okos, tanult és világlátott, szóval engem nagyon motivál bármit is mond. Ki is találtam egy tök jót, hogy mit fogok csinálni, de amint hazaértem ez az álombuborék ki is pukkadt, mivel egyeltalán nem úgy vannak ezek ahogy én azt elképzeltem.
☯ Pénteken bementünk a főiskolára megkérdezni, hogy akkor hogy s mint van ez az egész, a biztonság kedvéért vittük magunkkal a Verát is, ő mégis kijárt már vagy kettőt, jobban tisztában vele, hogy mik ezek, és ha tényleg minden így van, és így is marad még vagy két évig amiket ez a nő mondott, akkor ez egy nagyon jó lehetőség, még ha konkrétan diplomát nem is ad, de erről majd összességében szeretnék írni egy külön bejegyzést. Utána bementünk a könyvesboltba pár könyvért, majd egész délután Veráéknál voltam, angoloztunk kicsit, megnéztünk egy dokumentum filmet, meg megjött az egyik felsője amit rendeltem neki, és annyira csinos, úgy örülök neki.
☯ Szombaton voltunk az új unokatesóm, Bercel keresztelőjén, pont mint a Ricsién, az összes gyerek ordított, csak ő nem, látszik, hogy tesók. (Bár én meg elvileg rugdostam papot, szegény, már biztos akkor se szimpatizáltam ezzel az egész vallás dologgal.) Utána még elmentünk egy étterembe kajálni, majd Ernőékhez sütizni meg tortázni, úgy teliettem magam, hogy már este 8-kor el is aludtam.
☯ Ma lebonyolítottam az első piaci üzletemet Steamen, tudom, hogy semmi értelme, de úgy örülök neki, eladtam két Garry's mod-os kártyát és az árából vettem két Killing Floor-osat, így pont meglett a kitűzőm, yaaay ~ Aztán pedig kiolvastam egy könyvet, nem rég jöttem be a kertből és még mindig teljesen a történet hatása alatt vagyok, huh.
☯ A heti zene pedig, nem emlékszem, hogy a múltkori nagy BTR fanolásomnál mondtam volna, de amúgy a V mint Viktóriát is imádtam anno, sőt a mai napig is, szeretek belőle csak úgy random elindítani egy-két részt és azt hinni, hogy még mindig csak 2012 van... De a lényeg, hogy ez az egyik kedvencem belőle.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe