2.27

július 02, 2017

☯ Hát szóval hétfőn letudtam a szóbelit. De olyan egy szerencsétlen balf*szt, mint én... Az egyetlen voltam aki töriből ment, 20 teljesen csodálatos és érintetlen tételből húztam, erre aközül a 4 közül amit nem akartam, nem kihúzom az egyiket? Ahh olyan mérges voltam, főleg azért mert még arra a makogásra is amit kb lenyomtam 36 pontot kaptam az 50-ből, ha kihúztam volna a maradék 16-ból akármit, ha nem is hibátlanra, de 45 pontra simán elmondtam volna, szóval valószínűleg nem leszek főiskolás, nagyon sokat javítottam a 4 évvel ezelőttihez képest, mert akkor 50% volt a végeredmény, most pedig 64%, de az még mindig kevés sajnos.

☯ Kedden Mercédesznél voltam, kicsit kellemetlen lesz lefutni ezeket a köröket, mindenki úgy elhitte, hogy majd felvesznek, és tök nagy csalódást okoztam, olyan lelkiismeretfuldalásom van. Tényleg meg kellett volna próbálnom matekból is javítanom és akkor már simán bent lennék, mert igazából nagyon minimális pontszámon múlik az, hogy lecsúsztam.
☯ Szerdán ahogy láthattátok feltettem az új kinézetet. Igazából az előzővel már akkor se voltam megelégedve amikor megváltoztattam rá, de annyi félét átnéztem, hogy már nem volt kedvem újat keresni, de se a színe, se a stílusa nem igazán volt az én világom, ezt sokkal jobban magaménak érzem, remélem nektek is tetszik ^-^ A rajzot egérrel csináltam, úgyhogy elég kis nyomi, de elvileg amúgy én akarnék lenni. Viszont igazából annak ellenére, hogy már sokkal jobban tükröz engem, még mindig nem az igazi, az előzőbe az volt tök furcsa egy csomó ideig, hogy minden bejegyzésre külön rá kellett kattintani, most meg arra nehéz visszaszoknom, hogy nem kell, de ami a legjobban zavar, az az, hogy a rendszeres olvasók cuccot és a chatet sehogy se tudom középre rakni, így meg olyan rendezetlen hatást kelt :c
☯ Valamint voltam papáékkal a városba, megint ügyet intézni, aztán pedig a Tescoba. Megint ezer éve már, hogy hipermarketbe voltam, úgyhogy jóó alaposan körülnéztem, és habár a legfontosabb dolgot nem találtam meg amit kerestem (pc-hez kontrollert, mert az enyém már nem kompatibilis a win8-al, de sehol se találtam) sikerült egy csomó olyan kaját összevásárolnom amit még soha nem ettem, többet között bolognai mártást és pesztót. Aztán pedig egész délután Big Time Rush-t néztünk, este pedig találtunk egy annyira király játékot, alig várom, hogy arról is írhassak, de nem steames, úgyhogy még bele fog telni pár hétbe mire oda jutunk.
☯ Csütörtökön is leginkább csak játszogattunk.
☯ Pénteken mehettem volna apáékkal megnézni a Félöcsi 2-t 4D-be (hát ez tök úgy hangzik, mint valami film cím, imádok róla így beszélni, egyébként terhességi ultrahang, Ági most kb 6 hónapos) de apa ezt megbeszélte velem, Ági meg a tesójáékkal, hogy átmennek hozzájuk, aztán este egyeztettek, nekem meg így nem volt nagyon kedvem menni, úgyhogy csak játszottunk megint, yaay ~ 
☯ Szombaton erőt vettem magamon, és az elkeseredettségem ellenére azért feltöltöttem az új 64%-os töri érettségimet a Felvire, remélem nem csesztem el, meg hagytam ki semmit, ilyenkor mindig tök izgulok.
☯ Ma pedig apáéknál voltam, Xboxoztunk kicsit, ahh olyan rég játszottam kontrollerrel, hogy még azzal is béna voltam, autóval úgy nekiszáguldottam a falnak, hogy félöcsi felordított, hogy aaah basszameg! és 3 éves, tök aranyos volt. Aztán elmentünk enni.
☯  A heti zenével most igazán megszenvedtem, főleg, hogy valamiért nálam semmilyen youtube videót nem jelenít meg az oldal (remélem nektek igen), így átnézni se tudtam, hogy kiktől raktam már be számot, aztán eszembe jutott ez. Még jópár éve írta valaki a Last.fm-re, hogy rám emlékezteti, és a mai napig fogalmam sincs, hogy ki volt az, de mindig elmosolyodom ha felelevenedik, ami most jól is jön, mert borzalmasan rossz kedvem van.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe