Ebay - Ali haul #1

július 20, 2017

Még a múltkori Ebay-Alis bejegyzésben említettem, hogy ismét vettem ruhákat is, amiket majd külön szeretnék megmutatni. Nos, tőlem általában megszokott, hogy ilyenkor csak a szám kezem jár, és sose láttok belőle semmit. Idáig egyetlen egyszer sikerült tavaly nyáron összehoznom egy ruharendelős bejegyzést, ezt, de fotózni már itt is lusta voltam. Most viszont juhuu, le is fotóztam őket, méghozzá magamon. Nem lettek túl jó képek, (kicsit gyűröttek is, mert egyből fotóztam őket ahogy kikerültek a zacskóból, majd mentek is a szennyesbe) de én már annak is örülök, hogy végre tudtam csinálni egy ilyen bejegyzést anélkül, hogy elfelejtődött volna.

Szóval ezeket a ruhákat szereztem be a múlt hónapban Ebayről és AliExpressről.

Ebay

Kezdjük mondjuk ezzel, mert ez pont ma érkezett meg. Igazából így, hogy egymás mellé tettem a két képet tűnt csak fel, hogy mintha nem lenne ugyan az a kettő, más a nyaka, az ujja, és a csíkok is talán vékonyabbak (és átlátszóbb?), de így is teljesen meg vagyok vele elégedve. Kellemes az anyaga, jó a mérete (M-es), szóval nekem mindenhogyan okés.

Sose volt csíkos felsőm, most egyszerre lett kettő is. A képen nagyon bénán áll rajtam, főleg ezzel a nadrággal, de egyébként normálisan felvéve és hozzáöltözködve nagyon csinos, és kényelmes is. Ez egy L-es méret, de szerintem nem is látszik annyinak. Alig várom, hogy kicsit hűvösebb legyen és rendesen felvehessem.

Fehér póló csapó 1
Azt mondtam már, hogy imádom az ilyen "vállas" felsőket? Annyira, hogy egyébként pont ugyan ebből vettem egy feketét is. A méreteket elnézegetve viszont kicsit elbizonytalanodtam, hogy melyikre is lenne szükségem, úgyhogy XL-eset vettem, olyan kicsinek tűntek. Így szemből nem látszik rajtam nagynak, de ha lehajolok akkora belátás van a dekoltázsomra, mint a ház. De amúgy szerintem nagyon csinosak, ez és a fekete is, aztán majd igyekszem nem nagyokat hajolgatni benne.

Fehér póló csapó 2
Nem csak a "vállas" pólókat imádom, hanem az ilyen ejtett vállúakat is. (jajj amúgy most nézem, hogy nagyon csúnyán vágtam körbe szegény nénit) Képen ez is béna, de élőbe szerintem nem rossz. Itt is meggyűlt a bajom a mérettel, fogalmam se volt mekkorát válasszak, hogy még úgy normálisan lógjon rajtam. Ez egy M-es, és szerintem nagyjából eltaláltam.

Tök mókás, hogy így nyár közepén úgy nézek ki ezek mellett a termékfotós nénik mellett, mint Hófehérke a rosszabb napjain. Egyébként tényleg mind az 5 darabbal nagyon meg vagyok elégedve, egyetlen egy van sajnos amivel nagyon nem, azt le se bírtam fotózni. Rám jön, meg minden, úgyhogy nem hiszem, hogy kimondottan a mérettel lenne baj, de olyan szinten átlátszó és idétlen, hogy meg se bírok benne mozdulni, kb mint valami kötözött sonka. Erről van egyébként szó, és nagyon sajnálom, mert a képeken pedig olyan csinosnak tűnik. A fentebbiek közül bármelyiket, viszont ezt nagyon nem ajánlom.

AliExpress


Ezekkel a pólókkal már tök régóta szemezgettem, de aztán mindig lebeszéltem magam róla, aztán arra gondoltam, hogy tök jó spontán meglepi lehetne Áronnak, mert sokszor hívom Senpai-nak, és még egyszer ő küldött nekem egy tök aranyos képet amire ez volt ráírva. Az anyaga amúgy nagyon jó minőségűnek tűnik, a szöveg is rajta, úgyhogy nem valami tucat vacak, nekem nagyon tetszik, és ő is tök meglepődött amikor egyszer csak meglátta rajtam. (Tök daginak tűnök ezen a képen T3T)

Hát igen, a képszerkesztő tudásom egyébként határtalan. Ez is pont ma érkezett meg, és amin a legjobban meglepődtem, hogy küldtek hozzá egy tök kis aranyos hajgumit is. Régen mikor kezdtem a rendelést, majdnem minden csomaghoz volt valami kis ajándék, de már ezer éve nem tapasztaltam ilyet, úgyhogy kimondottan örültem neki. Na meg aztán annak is, hogy végre találtam bármit 35-be, és tényleg teljesen csodálatosan az én méretem. Iszonyatosan kényelmes, és a talpmagassága is pont megfelelő, nagyon tetszik ♥

És hát ennyi. Azért remélem nagyjából tűrhetőek voltak a képek és a bejegyzés is, mert tervezek majd még ilyet.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe