Sweet memories 17

június 29, 2017

Most ismét egy "nagyon" nosztalgikus sweet memories lesz, ugyanis több, mint 10 évvel ezelőtti dolgok következnek. Néha random előszedem az általános iskolában írogatott naplómat és Witch-es sulinaptáramat amikből mindig jókat derülök a hatalmas nagy ökörségeken, úgyhogy arra gondoltam bepötyögök ide onnan pár "aranyköpést", a helyesírási hibákkal meg mindennel együtt, a mostani megjegyzéseket pedig dőlt betűkkel.

2005 - Witch sulinaptár
Szeptember 1 - Elkezdődött az iskola. Fölsős lettem.
Szeptember 2 - Sajnos már korán kell kelni, de jó is, mert elkezdhetem írni ezt a naplót
Szeptember 3 - Utálom az iskolát mert nehéz, szar, sokat kell tanulni
Hát, gyors hangulat ingadozásaim voltak azt meg kell hagyni.

Október 8 - az utálatos szomszéd gyereke névnapja, utálom őket

Október 10 - le estem a mérleg hintáról, lila lett a lábam

November 26 - Ma van a hülye szomszéd hülye gyerekének a névnapja
Nagyon utáltam őket, de már nem emlékszem, hogy miért, amúgy meg még mindig a szomszédaink.

December 6 - Ma kétszer seggre ültem tesin, a tanár nagyon hülye képet vágott

Decemberi összefoglaló
Nagyon szeretem a decembert mert ekkor van téliszünet és télapó és karácsony. De a karácsonyt egy kicsit jobban szeretem mint a decembert. (...) Nem tudtam túl sok fogadalmat írni de remélem jővőre sokkal több lesz de addig is remélem, hogy ezeket majd sikerül betartanom nagyon igyek, hogy sikerüljön és ha sikerül remek évem lesz de ha nem sikerül remélem akkor is remek évem lesz.
A "remek" fogadalmaim egyébként:
1. Nem veszek össze a barátnőimmel
2. Sok mindent kérek jövő karácsonyra
3. Sokat játszom a Vadival (kutyusunk volt anno)

2006 - Witch Sulinaptár
Január 1 - Mától 2006 van. Szia 2006 remélem jó hónap leszel hónap!!!!!
Január 3 - Utálom az iskolát
Január 4 - Nagyon utálom az iskolát
Január 5 - Várom a jövő karácsonyt
Hangulat ingadozások megint

Milyen mágikus képességeket fedeztem fel magamban? - Tudok internetezni

Március
Lehet, hogy szerelmes lettem, de nem biztos mert nem tudom mi az a szerelem és, hogy azt, hogy lehet érezni.
Amúgy nem voltam az, de tény, hogy eléggé tetszett a gyerek, kettővel járt felettem.

Utolsó előtti megjegyzés:
(...) Ja és persze most fogok 6.ba menni még 2 év és elballagok. Nem akarok. De majd úgy ahogy az iskolától 2 év múlva búcsút veszek úgy köszönök el most tőled is többé nem írhatlak mert most már a másikba kell írnom. Szia jó Napló voltál

Utolsó megjegyzés: 
Ó Witch napló annyira hiányzol nekem a másik napló is jó de mégis te voltál az első Witch és igazi naplóm is. Írtóra hiányzol. Persze már barátkozom a másikkal de ő mégsem tud rólam annyit mint te. Nagyon hiányzól, meg a tavalyi év is hiányzik amikor még csak 5.-es voltam és csak ismerkedtem a fölsővel (...) Na szóval nagyon hiányzol nekem és úgy szerettelek. Nagyon aranyos, kedves, megértő és jó titok tartó voltál. Én például nem tudok titkot tartani látod te már ezt is tudod. Na mindegy. Ez most nem tartozott ide. Nagyon, nagyon, nagyon hiányzol. Szeretlek.

Ebbe csak ennyi "publikus" hülyeséget találtam, de azért néha egész aranyos voltam, főleg ez a búcsuzkodás tetszik, az meg kimondottan idegesít, hogy ennyire nem ismertem a vesszőket, meg néha a helyesírást se. A másik Witch sulinaptárt nem találom, úgyhogy legközelebb majd a rendes naplómat vesszük sorra.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe