League of Legends tag #2

november 30, 2016

Már tavaly is kitöltöttem ezt a taget, de mivel eltelt egy év, új tapasztalatokkal és minden egyéb furcsasággal, úgy gondoltam átrágom magam rajta mégegyszer. Néhány kérdésnél mondjuk nagy valószínűséggel nem fogok tudni újat mondani (sőt, azoknál bent is fogom hagyni a tavalyi válaszom), de azért remélem pár dolognál jobban ki fogom tudni magam fejezni, mint 12 hónappal ezelőtt.



  1. First Champion played?
    Attól függ, ha a legeslegelső championról van szó akkor Ashe (emberek vs MI módban), ha az első akivel rendesen "élesben" játékban voltam az Jinx, aramon pedig Zed
  2. First Champion you mained?
    Syndra, egyértelműen Syndra.
  3. Champion you main/play currently?
    Lövészként igyekszem Jinxet, supportként egyértelműen Lulut vagy Zyrat, miden pedig talán Ahrit vagy Luxot, de mostanában elkezdtem gyakorolni Akalit is.
  4. Best or Favorite role to play?
    Még mindig szeretek supportolni, annak ellenére, hogy nem túl hálás feladat, és kimondottan zavar amikor rám tukmálják a tankot, mert senki más nem képes hozni, és én se vagyok velük jó, egyébként pedig az adc, midre perpill nem szívesen megyek, az utóbbi pár napban nagyon durván megszívtam ott, a top/jungel pedig még mindig olyan távol áll tőlem, mint ide Osaka sajnos.
  5. Favorite Top champion to play/have on your team?
    Mivel én kb egyeltalán nem játszom topon ezért saját választásról nem tudok nyilatkozni, de tavalyhoz hasonlóan még mindig inkább a tankokat preferálom ott, egy jó kis Poppy, Olaf, Trundle, Renekton vagy Darius ha épp valami csoda folytán nincs bannolva. A papírabbak közül még Kennent nem bánom.
  6. Favorite Jungle champion to play/have on your team?
    Hasonlóan a tophoz, a sajátról fogalmam sincs, 1-2 kivétellel nincsenek is jungeles hőseim, viszont most az assassin reworkok által még szívesebben látom Khazixot és Rengart, habár általában bannolva vannak, egyébként pedig én itt is inkább tank párti vagyok (legalábbis ha supportolok) szóval jöhet Hecarim meg Zac, Amumu meg az összes ilyen kis jó teamfight kezdeményező.
  7. Favorite Mid champion to play/have on your team?
    Idén már többször kifejtettem a "létra mászásom" során, hogy kikkel játszom szívesen, úgyhogy ha nem én megyek ide, akkor viszont nagyon szeretek látni, hát, tulajdonképpen az idén reworköltek közül bárkit.
  8. Favorite ADC champion to play/have on your team?
    Jelenleg nagyon megszerettem megint az adc role-t, viszont úgy érzem, hogy ez az új meta baromi lövész gyilkos, nekem kimondottan már csak azért is, mert egyeltalán nem játszom ott mobilis hősökkel. Jinx még mindig a favoritom, meg mostanában próbálgatom kicsit Sivirt, egyébként pedig szeretem látni a csapatomban Jhin vagy Vayne-t, én nem tudok velük játszani, de olyan erősek, hogy szeretem ha inkább nálunk vannak.
  9. Favorite Support champion to play/have on your team?
    Tavalyhoz hasonlóan ahogy már említettem akkor és most is, a papír heales/pajzsos supportokat szeretem, jelenleg egy jó ideje most Lulu az abszolút favorit, aztán pedig Zyra, tankot pedig mostanában egyeltalán nem pickelek, mert öngyilkosság nekem és a teamünk számára is. Ha nem én suppolok akkor viszont mindig imádkozom, hogy inkább tankos suppunk legyen, sokszor csak azért nem vállalom be, hogy ne rajtam menjen el, hogy nincs tankunk.
  10. Best champion design(no skin)?
    Erre már tavaly se nagyon tudtam válaszolni, akkor töltőképernyő alapján döntöttem, viszont azóta jöttek ki új hősök, átestünk pár újításon, de azt kell, hogy mondjam, hogy annak ellenére, hogy nem sűrűn látni, és nekem sincs meg, de szerintem Aurelion Sol elég szép.
  11. Best champion ability/kit?
    Én mindegyiket szeretem akikkel tudok játszani, mert nyílván az ember olyan hősökkel játszik akiknek tetszenek a képességei, de ha mindenképp választani kell, akkor legyen most Jinx, imádom a fél pályán végiglövöldözni az enemyt.
  12. Worse champion design(no skin)?
    Hát pl Ashe szerintem szegényke elég bénán néz ki, de LeBlanc-ra is ráférne egy alapos textúra frissítés is, Morganára úgyszintén, de Vayne is elég csúnyácska, a többiek talán okésak, habár nem nagyon volt kedvem mindenkit egyenként végignézni.
  13. Worse champion ability/kit?
    ÉN.GYŰLÖLÖM.YASUOT.
  14. Favorite Female champion?
    Mindenki akiket idén valamilyen szinten szép szavakkal illettem az összefoglalóimban.
  15. Favorite Male champion?
    Igazából ha belegondolok akkor szerintem kb egyeltalán nem is játszom férfi karakterekkel, úgyhogy ebbe jelenleg most nem tudok nyilatkozni.
  16. Favorite Yordle?
    Lulu
  17. Most annoying champion to play against?
    MÉG.MINDIG.GYŰLÖLÖM.YASUOT. Komolyan, szerintem senki mást nem utálok ennyire, ez a hős egy vicc. Csúszkál, critel, a passzívja, a pajzsa, a 80 emberes ultija, szinten alulinak tartanám őt pickelni, ezzel a nyomorékkal csak a hülye nem tud játszani, arról nem is beszélve, hogy a legtöbb "main" Yasuo egy feeder/flamer nyomorék, már gondolkoztam rajta, hogy végignézem a barátlistám és mindenkit kitörlök akinek lvl7-6-5-ös Yasuoja van. (oops, kifakadás off)
  18. Favorite champion laugh track?
    Én ezeket nem nagyon szoktam spammelni, de Jinxet imádom ahogy hanyattvágja magát miközben nevet.
  19. Favorite champion Taunt track?
    Dunkmaster Darius még mindig, de egyébként a Műsorvezető Draven se semmi, vagy a Brolaf.
  20. Favorite champion Joke track?
    Hmmm, Poppy elég cuki, de ezeket se nagyon szokásom nyomogatni.
  21. Favorite champion dance track?
    Ahri meg Syndra, nem tudom melyik kpop lánybandától kölcsönözték (habár azóta már többször megnéztem, de mindig elfelejtem), de nagyon passzol, meg Ezreal Suzumiya Haruhis tánca, aww.. és Orianna kis balettjét is nagyon szeretem, de Annie is édes a macival
  22. Thoughts on Surrendering?
    Normalon nem különösebben foglalkoztat, rankeden soha, csak maximum ha már nagyon nagyon nagyon nagyon reménytelen a helyzet.
  23. Favorite game mode? (including temporary game modes)
    PoroKing, a halloweeni Teemos cucc is elég jó volt, egyébként pedig amióta nincs draft, még egyértelműbb, hogy a ranked, de inkább a Solo/duo, mint a rugalmas.
  24. Best event for the game?
    Egyértelműen a karácsony, már alig várom, hogy a havas szurdokon és az új skineken kívül még mikkel fognak minket meglepni, de remélem sok-sok leárazással, valamint ez a mostani halloweeni dolog is elég epic volt.
  25. Demacia or Noxus?
    Demacia nekem túl "világos", ha képeket nézegetek, egyértelműen Noxus tetszik jobban. Magába a történetekbe viszont még mindig nem nagyon merültem bele, úgyhogy ilyen szempontból még mindig nem tudok dönteni.
  26. Piltover or Zaun?
    A képek alapján itt mindkettőtől a szőr feláll a hátamon, úgyhogy itt egyik se.
  27. Winter Claw, Avarosan, or FrostGuard?
    Ezek igazából nem tudom mik, gondolom Freljordhoz van köze, de nem játszottam még amikor ez az event vagy micsudi volt. (Annyit sikerült kilogikáznom, hogy Lissandrahoz, Ashehez meg Sejuanihoz tartoznak) (és erre azóta se nagyon jöttem rá, habár nem is nagyon foglalkoztam vele)
  28. Shadow Isles or The Void?
    Az üresség hősök nekem sokkal-sokkal ijesztőbbnek tűnnek, így jobban szimpatizálok az Árny-szigetekkel, legalábbis ott szívesebben laknék.
  29. Favorite champion associated with Shurima?
    Talia elég szimpatikusnak tűnik, bár még sosem próbáltam, az ultijával nem nagyon vagyok kibékülve.
  30. Favorite champion associated with Ionia?
    Innen szimpatizálok szerintem a legtöbb karakterrel, Ahri, Sona, Soraka, Irelia, Varus.
  31. Favorite champion associated with Bilgewater?
    Miss Fortune és Nami, meg még talán Nautilus.
  32. Praise the Solari or Lunari?
    Én egyébként most se Dianat, se Leonat nem nagyon szeretem, de legyen még mindig inkább Lunari.
  33. Statikk Shiv or Phantom Dancer?
    Általában a mai napig Statikot veszek, a phantom dancert nem nagyon, maximum csak Sivirnek.
  34. Favorite item in game?
    Ezek az új support itemek elég op-k, de a régieket is szeretem, főleg a Jégkirálynő érintését, adc-kent pedig imádom a Ruunant, miden pedig a Ludent.
  35. Flash on D or F?
    Egyiken sem, ebből a szempontból elég különc vagyok, nekem a C-n van. (Anno kiesett a régi laptopon az F betű, és elég szerencsétlenül működött, nem akartam kockáztatni, úgyhogy csak úgy a C-re raktam, de elég furcsa volt megszokni.) Azóta viszont annyira sikerült, hogy még mindig ott van, pedig már új laptopom van egy ideje, de már nem tudnék az F-hez nyúlni érte. (Régebben ott volt, mert adta magát, hogy F mint flash, nem is értem, hogy lehetne a D-n.)
  36. Current game icon? Do you ever change it?
    Oh, én még mindig baromi sűrűn változtatgatom, mert baromi gyorsan megunom őket, meg most nagyon sokat is lehetett csak úgy kapni, viszont jelenleg a tavalyi téli porósat használom, mert elég aktuális, de már alig várom, hogy kijöjjenek az idei téli ikonok.
  37. Have/do you watch(ed) LaLaLa Demacia?
    Nem, és azóta se tudom, hogy mi a fene ez.
  38. Best skin in game?
    Számomra egyértelműen az Arcade és a Star guardian skinek, a projecteket meg pl utálom.
  39. Best splash art(skins included)?
    Itt is a Star guardian, valamint az új Morgana, de néhány újrarajzolt splash is nagyon szépre sikerült, hagy ne kelljen mindent felsorolnom :c
  40. What ping do you play on?
    Amíg nem szereztem net kábelt 50-500 között kb mindenen játszottam, és az volt a legszebb, hogy másodpercenként más volt, de nem volt olyan ritka a 700-800 vagy akár az 1000 se, a kábel óta viszont olyan stabil 29 körül van.
  41. Do you keep up with pro play? If so, favorite pro player(s)?
    Szoktam nézni a meccseket, de nem követem már olyan feszült figyelemmel, általában csak úgy a háttérben szokott szólni, kedvenc csapatom pedig a Fnatic és az UOL. Nagyon sajnálom, hogy Yellowstar abbahagyta, mert ő volt a kedvenc supportom, de még mindig maradt Hylissang, valamint természetesen Vizicsacsi ^^
  42. Do you listen to music while playing? What kind?
    Régebben szerettem, de mostanában nem merem megkockáztatni, hogy ez miatt ne tudjak koncentrálni, vagy ne halljam a pingeket, úgyhogy nem, viszont ha streameket nézek akkor nagyon szeretem ha nightcore szól náluk a háttérben, ez az egyik kedvencem.
  43. What season did you get into league?
    Ha azt vesszük amikor tényleg el is kezdtem játszani, és nem azt amikor regisztráltam akkor S4, majdnem S5.
  44. Favorite type of Poro from Blitzcrank’s Poro Round Up?
    Ezzel nem nagyon játszottam, pedig cukinak tűnt.
  45. Pref playing AD or AP champions?
    Mivel nem játszom valami változatos laneket, mert ugyebár adja magát, hogy az adc ad, a mid meg általában ap (legalábbis ad-t ott egyeltalán nem játszom) és a supporjaimat is általában fél ap-ra építem, így nem igazán tudok választani köztük.
  46. What do you play more Ranked or Normals?
    Régen is keveset normaloztam, viszont amióta kivették a draftot, már egyeltalán.
  47. Do you prefer Red side or Blue side?
    Hát, a redet boton jobban szeretem, a bluet meg topon, kevesebb ward kell így először legalább.
  48. If you could remove one champion from the game who would it be?
    EGYÉRTELMŰEN YASUO. A nyomát is eltüntetném, hogy valaha létezett.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe