日曜日1.42

november 13, 2016

☯ Hétfőn papa volt osztálytalálkozón, olyan szívesen elmentem volna vele, csak elég furán nézett volna ki ha beállít az unokájával, de olyan étterem fétisem van, hogy megkértem, hogy ha finom a kaja, hozzon nekem valamit. Kaptam cézár salátát ♥ igaz elég sajátos, mert volt benne főtt tojás is, viszont nagyon ízlett, kimondottan Németország íze volt.


 ☯ Kedden kijött apa, hogy ő majd elmagyarázza nekem a kreszt, mert olyan nincs, hogy engem nem érdekel, kezébe adtam a teszt könyvet, 5 perc múlva olyan ideges lett tőle ő is, hogy mi ez a sok értelmetlen hülyeség benne, hogy aztán már nem is csesztetett vele, hogy csináljam, úgyhogy végül tényleg az esélytelenek nyugalmával mentem el vizsgázni, habár egész éjjel baromi nyugtalan voltam, kb egy szemhunyásnyit sem aludtam. Pedig még délután el is ugrottam gyorsan a boltba szőlőcukorért és csokiért, de ahogy várható volt másnap sikeresen otthon is hagytam őket.
☯ Szerdán kora reggel meg is ejtettük a vizsgát, 10-en mentünk be egyszerre, abból 2 embernek sikerült, mondanám, hogy meg vagyok lepve, de egyeltalán nem. Mondjuk eleve azt is hülyeségnek tartom, hogy mindenki más kérdéssort kap, ők azt mondták, hogy nekik nagyon könnyű volt, lehet, hogy azon én is átmentem volna. Az oktató rá akart venni minket, hogy egyből kérjünk másik időpontot, de ki van zárva, hogy két hét múlva újra menjek. Inkább megyek el mondjuk 6 hét múlva egyszer, mint háromhetente kétszer... Bár az oktató szerint addigra meg el fogjuk felejteni, most ezt a logikát követve akkor addigra meg főleg nem fogok tudni semmit mire kivisz majd a forgalomba, na mindegy.
☯ Mikor hazaértem és végre nyugodt voltam, megcsináltam azt a sütit amivel már több, mint egy hónapja szemezgetek, és annyira isteni lett, ez eddig a kedvencem, minden szempontból nekem való, nincs benne se tészta, se krém, és marcipános!!
☯ Utána pedig papával nyakunkba vettük a falut és kerestünk kanca tejet, mert Tünde anyujának kéne, de itt már sajnos senki nem foglalkozik ilyenekkel (Valaki nem tudja esetleg, hogy hol lehetne kapni?), valamint vittünk át Veráéknak is sütit és nekik is nagyon ízlett.
☯ Csütörtök délelőtt megint Mercédesznél voltam, eddig ő volt az első aki bevallotta, hogy ő sem ment át elsőre a kreszvizsgán, és két évesek lettünk Áronnal, habár sajnos személyesen egyenlőre még nem tudtuk megünnepelni.
☯ Pénteken egy hatalmas leárazás volt Aliexpressen, úgyhogy kb az egész délutánomat az oldal bogarászásával töltöttem, és rengeteg cuccot sikerült vennem iszonyatosan jó áron, most nem részletezném, mert később majd, úgyis beszámolok róluk, este pedig Tündének rendeltem meg onnan pár dolgot.
☯ Szombaton egész délután takarítottam, most már tényleg rendesen, lepakoltam az összes polcom, meg pár fiókot is kiszortíroztam, találtam olyan érdekes/régi dolgokat, amik mégis olyanok mintha csak tegnap lett volna, hogy utoljára hordtam őket.
☯ Ma folytatni akartam ezt az aránylag produktív napot amit tegnap elkezdtem, de nem jött össze.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe