日曜日1.41

november 06, 2016

☯ Elterveztem magamnak egy jó kis halloweeni horror filmes estét hétfőre, (már csak azért is, mert az egyik tételem a 101-es listámon, hogy egyet megnézek egyedül a sötétbe) de sajnos közbe szólt a kresz, pedig egész nap azért szorítottam, hogy mivel munkaszüneti nap és ősziszünet is van egybe, ne legyen nyitva a suli. Bár legalább hamar elment az a 3 óra, mert csak tesztesztünk, kitötlöttünk 4 vizsgát és mindegyiken megbuktam. Ráadásul az a vicc, hogy nem a kresz-el kapcsolatos táblás/képes feladatokon, hanem a műszakin és a sok random hülyeségen. Például volt egy olyan amire más a jó válasz, mint amit a gyakorlatba csinálunk, sőt, ha a vezetésnél nem úgy csináljuk akkor még meg is buktathatnak... másik kedvencem az volt, hogy hogyan hat a dudálás a vezetőre, beikszeltem, hogy megfájdul tőle a feje, mert nekem biztos az lenne, de a helyes válasz, hogy zavarja a koncentrációba... és még tudnék mesélni pár ilyen idiótaságot. Azért örülnék ha ilyen relatív hülyeségeket nem kérdeznének.


☯ Kedden annak ellenére, hogy halottak napja volt, ami nem egy vidám ünnep, főleg anya után nem, de én valahogy mégis szeretem, és mindig is szerettem, mert a szépen gondozott és mécsesekkel megvilágított temető olyan gyönyörű, és jó látni, hogy még a nagyon elfoglalt vagy stb emberek is ilyenkor időt szánnak arra, hogy meglátogassák elvesztett szeretteiket, szóval október 30.-ával ellentétben ilyenkor már nem búslakodom. Aznap sütöttem is két féle süteményt, mert jött ki a Tünde, ilyenkor sötétedés után mindig együtt látogatjuk meg anyát, aztán még elmentünk sétálni a faluba, meg vittünk át Veráéknak is sütit, aztán hazavittük Tündét is.
☯ Szerdán akartam nekiállni még egy kicsit a kresznek, de kedd reggel óta olyan kellemesen fájt a fejem egészen péntekig, úgyhogy semmit nem haladtam vele.
☯ Pénteken voltam egy thai néninél masszázson. Mivel ez volt életemben az első, így nincs összehasonlítási alapom, sőt még azt se tudnám megmondani, hogy thai masszázs volt-e, vagy sima, de egyszerűen annyira jó volt. Sokszor szólt, hogy jelezzem ha fáj ahogy csinálja, de olyan kellemes volt, hogy igazából ha nem kellett volna párszor forgatnom a fejem simán el is bóbiskoltam volna közbe, és azóta egyeltalán nem fájt még se a buksim, se a nyakam.
☯ Utána délután pedig megint kreszen voltam, 3 próba teszt - 3 bukta. Egyszerűen kapkodok, 55 kérdés, és mértem az időt, negyed óra alatt végzek állandóan, olyanokat rontok el, amiket ha figyelmesebben elolvasnám a kérdéseket vagy a válaszokat, biztos, hogy menne.
☯ Így szombaton arra gondoltam, hogy elég volt már a nem tanulásból, ugyanis az, hogy egyszer kiolvastam a könyvet nem igazán minősül annak, így nekiálltam kitölteni a tesztkönyvet. Nos, hát abból az lett, hogy kb másfél óra után úgy felment bennem a pumpa a sok idióta kérdéstől, főleg attól, hogy köszönőviszonyban sincs azzal amiket órákon próbaként kitöltöttünk, meg azzal se különösebben ami a könyvbe le van írva, hogy fogtam, eldobtam és bejöttem a szobámba duzzogni.
 ☯ Ma ugyan ez, úgyhogy kijelenthetem, hogy kb úgy fogok elmenni vizsgázni, hogy azt fogom tudni ami az órákon rámragadt. Egyébként is baromira ki vagyok akadva azon, hogy egy hónapja, hogy egyeltalán beiratkoztam, 2 hét elment azzal, hogy folyamatosan menni kellett, és maradt kb másfél megtanulni egy 300 oldalas könyvet és kitölteni egy majdnem 3000 kérdéses tesztkönyvet... Szerdán elmegyek az esélytelenek nyugalmával vizsgázni, aztán majd ha úgy érzem, hogy végre sikerült mindent normálisan, a saját tempómba megtanulni, akkor elmegyek megint, és remélhetőleg sikeresen leteszem. Soha nem buktam még meg semmiből, úgyhogy kicsit gáz lesz, de én nem tudok ennyi mindent ilyen rövid idő alatt bemagolni. Igazából rájöttem, hogy az a legnagyobb baj velem, hogy a 22 évem alatt konkrétan egyszer se tanultam, mindig mindent csak átolvasgattam, aztán ami megmaradt megmaradt, ami nem, az nem, de felelések és dolgozatok közbe általában mindig baromi jól tudtam rögtözni, ez az egyik oka amiért fősulira se akartam anno jelentkezni, igaz ezt azóta az egyik leghülyébb ötletemnek tartom, már csak azért is, mert a megyénk egyik legerősebb gimijébe jártam, aztán fogtam magam és elmentem okj-ra... Na mindegy, szóval a lényeg, hogy majd remélhetőleg valamikor teszek egy sikeres kresz vizsgát, de az valószínűleg sajnos nem szerdán lesz, bár azért még valahogy megpróbálom magam rávenni pár dolog átnézésére, hátha mégse lesz olyan borzalmas, mint ahogy képzelem.
☯ Így a végére pedig befejezésül hanyagoljuk ezt az idióta kreszt, és térjünk át valami kellemesebb témára, hét elején tök sokat Doom botoztunk Erikkel, mivel Áron most nem igazán játszik, kitaláltam, hogy akkor én majd az ő accjáról megyek, és megszerzem neki is a Teemo-s ikont, de helyette csak egy rakás lose-t kapott. Nem tudom mit csináltak vele, én múlthéten simán nyertem a lvl1-et, de még a 7-et is, most meg az 1 ugyan olyan volt, mint mondjuk az 53, legalábbis ugyan addig bírtuk. Valamint egy külföldi szintén lolos "ismerősöm" rám írt, hogy mennyire szeret és küldi nekem ezt a számot. Tiszta cuki volt. Tegnap pedig Áronnal volt egy tök meghitt beszélgetésünk, mégha csak skypeon írásban is, de olyan jól esett, úgy hiányzott már.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe