日曜日1.44

november 27, 2016

☯ Hétfőn befejeztem az első sorozatomat amit a 101-1001-es kihívás keretein belül kezdtem el. Nagyon tetszett, mégis iszonyat lassan haladtam vele, pedig örülnék neki ha a maradék 4-et is még be tudnám valahogy passzírozni idénre.



☯ Valamint csináltam megint sütit is, eddig szerintem ez lett a legeslegborzalmasabb, nem volt itthon vanília puding, így csokival helyettesítettük, meg a tetején is csoki volt, meg volt benne alma, és olyan szinten borzalmasan édes és csokis lett, hogy én nem bírom megenni, papának mondjuk nagyon ízlik, de neki amúgy se tudok olyat csinálni, amit ne enne meg.
☯ Apával pedig fél éjjel/hajnalba arról beszélgettünk, hogy ki akar vinni Amerikába pár hétre, mert ő volt kint párszor kb 15-20 éve, és nagyon hiányzik neki. Pár éve még oda-vissza lettem volna az ötlettől, de most valahogy úgy érzem, hogy az USA nem éppen nekem való, viszont a nosztalgia spotify packomból nagyon szépen össze tudtam állítani egy listát, hogy melyik részét melyik együttes alapján képzelem el, vagy miket hallgatnék ha arra járnék, úgyhogy én fejben végül is be is kalandoztam, valamint elküldözgettem őket neki is, meg hát őszintén szólva úgyse hiszem, hogy lenne ebből az utazásból valami.
☯ Kedden rendeltem Emagról papáéknak egy új centrifugát, tök be voltam zsongva, hogy akkor végre megvehetem azokat a dolgokat is amiket a múltkor kinéztem sütéshez, csak fogalmam se volt róla, hogy nem is minden termék szállítása ingyenes, így mivel alapból többe került volna a posta, mint a cuccok, fájó búcsút vettünk egymástól, pedig nagyon szükségem lenne pár érdekes süteményszaggatóra, ilyeneket azért nem szívesen rendelnék Kínából, meg ki tudja honnan. (Habár nyílván ezek is onnan vannak, de valahogy a bolti rendes/szép csomagolás esztétikusabb, mint bedobva egy szürke "tasakba")
☯ Szerdán belevágtunk a karácsonyi nagytakarításba, függönyöket mostunk és ablakokat pucoltunk. Annál ha az utcára néz a szobád már csak az az egy dolog jobb, hogy ha épp nincs függönyöd, és létrán álva kell premier planba megpucolnod mindent. Aztán Vera is átjött egy kicsit délután, még elég sok ruhája nem érkezett meg amit rendeltem nekik, úgyhogy azt hiszem hétfőn írok az eladóknak.
☯ Csütörtökön átmentem Áronhoz, volt 3 szabadnapja amit már mindenképp vele szerettem volna tölteni. Hamar terveztem érkezni, de már csak sötétedés utánra sikerült, kint várt a kapuban, és egyedül volt otthon, kivülről zárták be, ezért a garázson keresztül kellett besurrannunk, ami az udvarukhoz képest sokkal alacsonyabban van, így leugrott, aztán elkapott és bevitt ♥ Annyira hiányzott már, úgy utálom a távkapcsolatot, a szobájában aztán kb csak fél órán keresztül ölelgettük egymást, hogy végre újra találkoztunk, majd rendeltünk pizzát és megnéztük a Virslipartit. (mondjuk ez nélkül a rettentő érdekes alkotás nélkül is teljes lett volna az este azt hiszem) Utána amíg felment fürdeni megkértem, hogy kapcsolja be nekem az éppen aktuális sorozatomat, aztán mikor visszajött még azt néztük egy kicsit aztán elaludtunk.
☯ Pénteken már majdnem 11-kor keltünk fel, alapból nem szeretek sokáig aludni, de ilyenkor meg főleg nem, olyan mintha a fél nap elment volna úgy, hogy végül is a "tudtunkon kívül" voltunk csak együtt. Viszont utána egyből felmentünk, gyakorlatilag megint egyedül maradtunk, mert csak a huga barátja volt otthon, de ő se sokáig, úgyhogy össze kellett kapnunk magunkat, hogy alkossunk valamit ebédre, de amikor azzal küldenek le a pincébe (ott van a szobája), hogy keress rá youtube-on, hogy hogy kell rizst főzni, abból nem biztos, hogy túl sok jó ki fog sülni. Viszont aztán végül elég jó Uncle Ben's-es ételt sikerült összerittyentenünk. Utána sorozatoztunk még egy kicsit, meg Loloztunk, aztán amíg pár dolgot meg akart csinálni Wow-ban, újfent folytattam a sorozatom, majd megint rendeltünk pizzát és megnéztük a War Dogs-ot. Itt elég nehezen jutottunk dűlőre, hogy mi legyen, mert ő már kb megnézte a világ összes filmjét, engem meg alig érdekel valami, így végül Endre ajánlatára kötöttünk ki ennél, de tényleg nem volt rossz, majd újfent egy sorozat, és alvás.
☯ Szombaton már 1 órakor el kellett búcsúznunk, mert papáék jöttek értem, be akartunk menni az Auchanba és az Ikeaba, és ahhoz képest, hogy szerintem ha jól tudom egyik helyen se volt fekete péntek/hétvége, alig lehetett parkolót találni, pedig az Ikeaba mindenképp be szerettem volna menni, mert kinéztem egy cipősszekrényt, valamint még pár apróságot, végül olyan 10 kör után a parkolóban sikerült is megállnunk, és azt hiszem aránylag mindent be is szereztem. Az a piros dobozos gyömbéres süti pedig valami isteni, kárpótól azért, hogy a nagy sor miatt nem sikerült mandula tortát vennem.
☯ Ma el is kezdtük összeszerelni a cipősszekrényt, de macerásabb/fárasztóbb, mint gondoltuk, úgyhogy még nem bírtuk befejezni, de már nagyon várom, hogy kész legyen, remélem holnapra meglesz, viszont a karácsonyi világítást teljesen elfelejtettem kitenni az ablakomba, hát majd talán akkor azt is holnap.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe