Őszi haul

november 15, 2016

Ezt a bejegyzést már vagy egy hónapja meg akartam írni, de hála a Magyar Postának(?), olyan lassan vánszorogtak felém a csomagok, hogy kénytelen voltam eddig várni, ugyanis mindenképp bele szerettem volna tenni a cipőket/ruhákat amiket sosem mutogatok az Alis/Ebayes bejegyzéseknél. Ahhoz képest egyébként, hogy már több, mint 7 éve blogolok, ez lesz az első "igazi" nagyobb ilyen haul bejegyzésem, de a többihez hasonlóan megint förtelmes képek fognak következni.



Először is pár pipereszer, a DM-ből és a Müllerből. Nagyon szeretem a Balea-s dolgokat, és amióta felfedeztem, hogy a sprayük is ugyan olyan jó illatú és teljesítményű, mint a Playboy, Axe és társai azóta ebben is átpártoltam hozzájuk, igaz még csak ezt az illatot próbáltam, de azóta már harmadszorra veszem, mert nagyon tetszik, még ha kicsit meg is szalad a kezem a fújásnál se folytogató vagy irritáló, úgyhogy abszolút imádom.
A pakolásokat a múltkori leárazás keretein belül szereztem be, egyenlőre el voltam "foglalva" a koreai arcmaszkokkal, úgyhogy bevallom még egyiket se próbáltam ki, de már nagyon izgatott vagyok, a hajra valóval viszont sajnos tavaszig/nyárig várnom kell, ugyanis most itt bent megfagynék ha rajta kéne hagynom a vizes loboncomon.
Az arckrémre valamint a bőrradírra se érzem, hogy bármi panaszom lehetne, mindkettőből elég egy nagyon kicsi pötyi a kezemre, szépen el tudom őket oszlatni mindenhol, ráadásul kellemes illatuk is van. A krém pedig nem is zsírosítja a bőrömet, gyorsan beivódik, úgyhogy talán elmondhatom, hogy végre megtaláltam a megfelelőt. Tavaly megszenvedtem pár félével, vagy az illatukat nem bírtam elviselni, vagy olyan szinten zsíros/ragacsos/csúszos lett a bőröm, hogy rossz volt ránézni/megérinteni. Egyébként borzalmasan ki szoktam száradni, de egy használattal szépen helyrerak.
Az utolsó Baleas cuccli pedig ez a narancsos-grapefruitos kézkrém. A kezeim télen talán még rettenetesebb állapotban szoktak lenni, mint az arcom, viszont ezt még csak kétszer bírtam felkenni lefekvés előtt, mert annyira finom illata van, hogy nem bírok tőle aludni, úgyhogy valószínűleg majd csak nappal fogom vele kenegetni magam.
A Müllerbe leginkább az Essence-s holmikért szeretek menni, habár most sikerült egész kevés dologgal megúsznom onnan. Két körmös cuccot szereztem, egy nedves hatású fedőlakkot - erről fogalmam se volt mikor bepakoltam a kosárba, hogy mi a fene lehet, és annyira még most se tudom, de nagyon szép fényes, valamint egy száradás segítő cseppet, ami kimondottan hatásos, mert még az elvilegesen egy percen belül száradó lakkokat is képes vagyok pikkpakk szétbarmolni, ráadásul a kis csepegtetője is nagyon tetszik, olyan, mint egy orrcsepp, először féltem is, hogy hogy fog ez eloszlódni meg megmaradni a körmeimen, de odacseppentem és már teszi is a dolgát.
Az orrtapaszokat miután megláttam, hogy ők is gyártanak, valamint rendeltem ugye a Holika-Holika-t, elhatároztam, hogy mindenképp összehasonlítom őket. Bár egyenlőre rendbe vagyok, úgyhogy még egyiket se volt lehetőségem használni.
Valamint innen is szereztem egy kézkrémet, nagyon megfogott ez a mini táskabarát kiszerelés és az illata is.

A kozmetikumok után beszereztem pár apróságot is, 72 darab mécsest, amikkel talán kihúzom a tél végéig, amióta nem kapni a kedvenc füstölőmet nagyon átpártoltam rájuk. Elméletileg fűszeres alma, fahéj és semleges illatúak, de igazából meggyújtva az első kettőből se érződik semmi, pedig egyébként elég tetszetősek lennének. A nagy üveget szintén hozzájuk vettem, beledobáltam az összeset, hogy ne szanaszét legyenek, elég jól mutatnak benne, ráadásul kellemes illat kavalkád fogad mindig amikor felnyitom a tetejét. A két teát pedig csak úgy random felindulásból dobtam a kosárba, régen nagyon sokat iszogattam őket, viszont most már évek óta nem készítettem, ami meg is érződik, mert egyébként finomak lennének, de borzalmasan tudom őket ízesíteni, kiestem a gyakorlatból sajnos, de igyekszem visszatérni.

Ruhákat is szereztem be, nyárra és tavaszra utálok vásárolni, viszont annál inkább őszre és télre. Ezeket itthonra vettem ugyanis eléggé híjján vagyok a hosszú felsőknek és nadrágoknak, nálunk otthon a tömbe anno semmi ilyesmi nem kellett, viszont mivel már tavaly télen is itt kint a papáéknál majd' megfagytam napközbe, muszáj voltam beszerezni őket. Mindegyiküket a New Yorkerbe találtam pár ezer forintért, és nagyon kényelmesek, valamint kellemesen melegek, habár a nadrággal kicsit túlméreteztem magam, de még így se lehet rá panaszom.

(Ééés ebben a bejegyzésben a legborzalmasabb fotó kategória díja, nem másé mint...) A legtöbb bűnös akik miatt ennyit késtem ezzel a poszttal megtalálható ezen a képen. A narancssárga felső kakukktojás, mert az még szintén New Yorkeres, szeretem a kötött holmikat, és ez a szín különösen meg is fogott, ugyanis teljes mértékben hiányzik a ruhatáramból, ráadásul hihetetlenül őszies is.
A Nasa-s felsőt Ebayen találtam potom összegért, nem szeretem egyébként nagyon se a mintás, se a feliratos felsőket, mert annyi hülyeséget képesek rájuk nyomatni, hogy csak fogom a fejem, de ezek a normális kategóriába tartoznak nálam, azt a Nasa logót pedig kimondottan imádom.
A rózsaszín pulcsit még az Aliexpresses kihívás előtt találtam, de oda is betettem, mert olcsó volt, és nagyon tetszett, így az is adta meg a végső löketet, hogy elhatározzam, megrendelem. One size, úgyhogy kicsit nagy, de nagyon puha és bolyhos, olyan igazi elbújós pulcsi, kicsit mondjuk tartok tőle, hogy hogy fog viselkedni mosás után, mert még sose volt ilyen felsőm, de bízom benne, hogy nem egyszerhasználatos lesz.
Legutoljára hagytam az évszakhoz leginkább passzoló ruhadarabot, a szép virágos nyáriruhát. Tudom, profi a kompozíció, úgyhogy olyan sok nem látszik belőle, de végül is a lényeg igen. Szintén Aliexpresses szerzemény, még ezer forint se volt, úgyhogy egyből kettőt szerettem volna rendelni, de aztán végül arra jutottam, hogy először maradok egynél, hogy lássam a minőséget és a méretet, aztán majd később szerintem még beruházok mégegyre, mert eléggé meg vagyok vele elégedve. Habár amikor kiválasztottam a kép alapján azt hittem, hogy világoskék, amikor megérkezett és kibontottam, hirtelen nem is tudtam, hogy mi ez, vagy, hogy mikor rendeltem, ráadásul a sárga szerintem nem is igazán az én színem, arról nem is beszélve, hogy eléggé vonza a bogarakat, viszont nagyon szép, ráadásul mindenki azt mondta mikor felpróbáltam, hogy mennyire jól áll, úgyhogy hamar megbarátkoztam vele. Hosszra is teljesen jó, ami nekem kicsit furcsa, az az anyaga, de valószínű, hogy nyárra jó lesz. 

A másik kedvencem ősszel/télen a felsőkön kívül, a cipők! Jelenleg már jó pár éve úgy csináltam, hogy egyet vettem, azt hordtam egész végig, úgyhogy jövő évre már használhatatlan volt, most ennek elejét szeretném venni, így inkább elkezdtem megint beruházni többre. A bakancs Deichmann-os, először nem ezt néztem ki, de a másik annak ellenére is, hogy 36-os volt, úgy nézett ki a lábamon, mint valami bohóccipő, ez viszont teljesen jó, ráadásul felül annak a két-két cipőfűző kapocsnak olyan nosztalgikus feelingje van, a régi kiskori bakancsaimra emlékeztet.
A bordó CCC-s szerzemény, végre találtam valamiből 35-set, ráadásul az első lépésem afelé, hogy legyenek bordó cuccaim, és rendelhessek egy szintén ilyen színű kalapot. Már alig várom, hogy legyen mihez felvennem.
A barna topánkát pedig szintén Aliexpressről rendeltem. Nagyon megfogott a kis egyszerűsége, a lekerekített orra, és a kötői. Fejben már ehhez is összeraktam egy nagyon jó szettet.

Valamint a legvégére, +1-nek, egy kigurumiiiiiiii~. Jajj annyira régóta szerettem volna, minimum 3 éve, de egyébként szerintem több. Már akkor nagyon sokszor beléjük botlottam amikor még csak 2007-8-ba Ichivel szerkesztettük a gp-s oldalainkat, de akkor még csak egy elérhetetlen álomnak tűnt, hiszen még fogalmam se volt az Ebayről, az Aliexpressről pedig még úgy se, aztán 2010-be, amikor pár német lány blogját olvasgattam, és nekik is mind volt, már láttam, hogy talán annyira mégse elérhetetlen, de még akkor se kerestem rájuk, nem is tudtam hova vehetném fel, aztán ki is ment a fejemből, végül pedig újra 3 éve vagyok értük teljesen oda. Akkor egy pikachusat néztem ki magamnak, de Dávid lebeszélt róla, tavaly óta viszont, hogy itt a mamáéknál majd' megfagytam egész télen, újból elkezdett foglalkoztatni a gondolat, de akkor meg azért mondtam le róla - ahogy talán egy akkori wishlistben írtam is - mert borzalmas volt számomra a méretezése. Van 150-160 cm-re, meg 160-170 cm-re, és nem tudtam eldönteni, hogy a 157 cm-hez melyiket kéne akkor megrendelnem. Végül a biztonság kedvéért az utóbbi mellett döntöttem, kicsit buggyos, de kényelmes, valamint nagyon-nagyon meleg és pihe-puha, imádom ♥ Nem tudom mennyire látszik, de egyébként egy rózsaszín stitch (amúgy fogalmam sincs, hogy annak van valami "rendes" neve? mert mindenhol csak így találok rá) és több okból is őt választottam, egyrészt: mert rózsaszín, másrészt: ha Áront rá tudnám venni, hogy rendeljen, akkor neki lehetne kék (egyébként már kb sikerült is, csak mivel 196 cm, így az XL-es is kb csak a bokját verné :c de hátha valahol találok majd nagyobbat), harmadrészt pedig: fogalmam sincs miért, rengeteg eladónál megnéztem, de mindenhol ez a legolcsóbb, még 4000 forint is alig volt.

Hát, "ennyi" lett volna, nem tudom mennyire sikerült értelmesre, a képek tényleg borzalmasak, de egyet még minimum szeretnék, ugyanis ahogy említettem a vasárnapi mókában, eléggé bevásároltam most Aliexpressen. Addigra remélhetőleg túl leszünk a szobás bejegyzésen, és le tudom majd őket fotózni normálisan magamon, úgy talán értelmesebb lenne, mint a földre dobálva.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe