Ebay 7.0

szeptember 28, 2016

Van a 101-es listámon egy tétel, miszerint 3 hónapig nem rendelek semmit, de ez még sajnos nem az a 30 nap volt. Viszont most aránylag sikerült egész jól visszafognom magam, bár lesznek olyan dolgok amiket egyenlőre nem fogok megmutatni, csak szokásosan majd ha megérkeztek, már csak azért is, mert tervezek egy haul bejegyzést, valamint érkeznek koreai kozmetikumok, szintén a listámhoz kapcsolódva, amikről úgyszint külön tervezek majd írni.


Tehát lássuk akkor a maradékot ^^


Nem vagyok egy nagy sálas típus, általában hidegebb időben (a kesztyűk után) ez az első dolog amit elhagyok, vagy elfelejtek, de ez valahogy nagyon megfogott. Már csak abban reménykedem, hogy tényleg képes leszek így felvenni, és nem úgy fog kinézni rajtam, mint aki a nyakába vett egy rojtos asztalterítőt.

Ez a táska abszolút szerelem, annyira tipikusan őszi/téli, hogy majdnem sírva fakadtam örömömben, mikor rátaláltam. A legnagyobb kedvencem egyébként a piros verziója, de nem igazán tudnám mihez felvenni, talán majd egyszer... így kompromisszumos megoldásként inkább a fekete mellett maradtam.

Fészek! Mivel az első kettőbe nem volt semmi extra, gondoltam kell egy ilyen kis wtf dolog is. Az jutott ezzel kapcsolatban eszembe, hogy mivel állandóan elhagyom a hajgumiim és hullámcsattjaim amik éppen használatban vannak, így ebben fogom majd gyűjteni őket.

Mattító körömlakk. Nem is tudom mióta hajkurászom ezt a boltokba, de még sosem találkoztam vele, igaz eszembe se jutott, hogy a fedőlakkok között keressem... Mindenesetre valószínűleg egy jódarabig nem fogok drogéria közelében járni, és nem is biztos, hogy találnék, szóval inkább rendeltem egyet. Bevallom elég szkeptikus vagyok amúgy a "kínai" kozmetikumokkal, de több, mint 2000-en megvették már, és 4.9 a csillagozása, úgyhogy akkor biztos jó.

És hát végül is ennyi. Amiket kihagytam az egy nyári ruha (tudooom, de le volt árazva 1000 ft-ra), egy cipő, egy pulcsi, és egy meglepetés még számomra is, mert még mindig nem hiszem el, hogy megvettem. Tehát ezekkel és a koreai dolgokkal majd egy külön bejegyzésben találkozhattok ^^

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe