Sweet memories 8

szeptember 15, 2016

Ma egy nyálcsorgatós sweet memories lesz, úgy döntöttem, hogy bemutatom a régi kedvenc bishijeimet, akikért anno baromira oda voltam, róluk álmodoztam és olvasgattam idióta fanficeket/yaoikat.

Lehet, hogy talán előbb értelmesebb lenne megmutatnom azokat a jrock együtteseket akikért anno bolondultam, de ami késik nem múlik. Addig is álljon itt a top 3 "szerelmem a régmúltból". Meg kell mondanom meglehetősen nehéz volt felállítanom ezt a toplistát, mert igazán igazi nagy "szerelmem" csak egy volt, akit természetesen a legelső helyen fogtok majd látni, de még előtte, vagy egy-két gyengébb órámban néha becsúsztak mások is. (Amúgy igyekszem azokat a képeket összeszedni amikkel legelőször rabul ejtették kicsiny butus szívemet -hehh- ) Sok jrock bandát szerettem amúgy, de kevés volt olyan ahol tényleg azt mondom, hogy bele is zúgtam egy-egy tagba, és nem csak valamiért kedvencem volt valamelyikük.



 #3
Takeru - SuG
(jesus mire ezt a képet előtúrtam az internet sötét bugyraiból..)
Valószínűleg ezt a sztorit majd akkor is fogjátok hallani, amikor közzéteszem a kedvenc régi jrock bandáimat is, mert az egész SuG szeretetem ebből a fotóból indult el. Valami oldalt/fórumot böngésztem és ebből a fényképsorozatból állt a fejléc. Egyébként semmi információ nem volt róla, de annyira tetszett, hogy addig nem nyugodtam, amíg ki nem derítettem, hogy ki a fene ez, hány éves, és mit csinál. Ha minden igaz, akkor 2008-ba voltam hetedikes, így akkor fedeztem fel, talán ha a sok-sok anime karaktert nem számolom, elképzelhető, hogy Takeru volt az első plátói szerelmem. Egyébként nem tartott annyira sokáig, mert Ichi is nagyon megszerette, aztán én pedig megtaláltam az abszolút nagy Ő-met (valószínűleg már egy csomószor lelőttem a poént, hogy ki az, de most már csak azért sem akarom amíg el nem érek az egyes számhoz) így legalább mindketten tudtunk külön-külön rajongani valakiért.

#2
Aki - Sadie
Takeruról már rég lemondtam, és ezer éve azt tervezgettem, hogyan fogunk összeházasodni a number1-al, amikor Aki csakúgy becsúszott a semmiből valamikor 2010-ben. De most nézzetek rá, a láncos pc, és ez a fekete haj, awww édesistenem ♥ Sajnos olyan húdesok fanficet/yaoit nem találtam róla, meg mesélni valóm sincs vele kapcsolatban túl sok, úgyhogy azt hiszem marad csak szimplán az awww édesistenem ♥.

#1
Reita - The GazettE
Na és akkor természetesen ki is lehetne az első ha nem a jó öreg Reita. Valamikor 2008-9 körül rabolta el teljesen a szívemet, bizonyos okok miatt viszont 2011-ben alább hagyott a rajongásom, mára már szinte el is múlt, de a mai napig kellemes emlékként gondolok vissza erre az egész korszakra, hogy mennyire jó volt amikor Ichi még fanficeket is írt rólunk, ő akkor éppen Rukiért volt oda, így teljes volt a fangörcsünk minden áldott nap, majdnem 2 éven keresztül. (Volt, hogy ültünk a tónál a stégen naplementébe és arról ábrándoztunk, hogy milyen jó lenne ha ők is itt lennének, vagy amikor az udvarban sátoroztunk és csillagokat néztünk, régi szép idők ~) Egyébként még így lezárásként muszáj megmutatnom róla a két kedvenc fanvideómat, ezt és ezt, aww. (Az elsőt tisztán emlékszem, hogy 9. tavaszán találtam amikor épp az első és utolsó érettségi szünetemet töltöttem otthon, annyira feldobódtam és belelkesültem tőle, hogy még csináltam is egy rajzot, hogy Reitával egymás mellett állunk, valahol azt hiszem még meg is van)

Ennyi lett volna a Top3-am, gondolkoztam rajta, hogy a többi együttesből is bemutatom a kedvenc tagjaimat, de nem akarok mindent poént lelőni a jrockos bejegyzés elől, úgyhogy azokra majd kitérek akkor. Egyébként néha baromira hiányzik, hogy az legyen a legnagyobb problémám, hogy soha nem fogom őket élőben megismerni, és mindenféle yaoit olvassak róluk. Kedvenceim egyébként a Reita × Miyavi párosok voltak, és ez volt az egyik hatalmas nagy kedvencem Hogyan hódítsunk meg egy pasit 3 hónap alatt? Ha van kedvetek és szeretitek a yaoit szerintem mindenképp olvassatok bele :3 (jézusom, mikre nem buzdítalak itt titeket)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe