日曜日1.32

szeptember 04, 2016

☯ Hétfőn papáék voltak Igalon fürdeni, engem is el akartak vinni, de nincs az az isten, hogy vizes legyek, ha nem muszáj, így kijelenthetem, hogy az egész nyarat sikerült megúsznom strandolás nélkül. (Tök furi amúgy régen mennyire féltem volna még nappal is egyedül egy családiházban, de most már meg se kottyan, mondjuk valamiért az udvarra még mindig nem merek kimenni ha egyedül vagyok)

 ☯ Kedden úgy volt, hogy találkozunk Verával, mondta, hogy menjek át, de papát hívta fel, mert nekem le volt merülve a telefonom (meg hát nem is használom, úgyhogy igazából csoda lenne ha felvettem volna), és ő azt mondta nekem, hogy egyedül lesz otthon, pár órával később elindultam, de láttam, hogy áll náluk egy kocsi és voltam olyan antiszoc, hogy inkább hazajöttem. Aztán később Viberen kiderült, hogy papa értette félre, és az anyujához jöttek valakik, upsz.
☯ Így szerdán inkább átjött ő, aztán átsétáltunk hozzájuk is, beszélgettünk meg olyan jól befonta a hajam, úgy sajnálom, hogy én ilyen haj analfabéta vagyok, pedig ebből a mostani hosszából is annyi jó dolgot ki lehetne hozni. Meg sétálni is voltunk, ráadásul megengedte, hogy beüljek a kocsijába és gyakoroljam, hogy kell elindítani meg váltani meg ilyenek. Azt is felajánlotta, hogy menjek vele egy kicsit az utcájukban, de hát ilyen bátor azért nem vagyok, valószínűleg be is pánikoltam volna ha véletlenül 2 cm-t is előregurultunk volna.
☯ Mikor hazaértem tök random várt egy KawaiiBox, pedig még egyeltalán nem vártam, és bevallom kicsit össze is zavarodtam, hogy most akkor mi van, de a következőt már tényleg le kell mondanom. Pedig istenem mennyi cuki dolog volt benne most is, majd a jövőhéten meg is mutogatom ^^
☯  A Fear the Walking Dead eheti része pedig kimondottan tök jó volt.
☯ A hét többi része egyébként totál eseménytelenül telt, nézegettem okj-kat, hogy esetleg elvégezhetnék még valamit, de arra jutottam, hogy majd a szülinapom utána héten elkezdek valami munkát keresgélni. (Amúgy a mai napig nem bánom, hogy nem mentem fősulira, nem nem vettek fel, egyeltalán be se adtam a jelentkezésem sehova, időpocsékolásnak tartottam, de egyébként meglátom majd, hogy hogy/hol sikerül elhelyezkednem és ha úgy van, lehet beiratkozom ide a helyire, levelezőre vagy akár rendesen) 
☯ Valamelyik nap felraktam az új kinézetet is, igaz, hogy kb kettővel előtte azért nyekeregtem, hogy minden fehér, és most megint, de ezt most nagyon imádom.
☯ Egyébként a ma kivételével minden nap sétáltunk, de Vera tegnap kicsit kiidegelt, úgyhogy jelenleg muszáj volt egy kis szünetet tartanom.
☯ Papáék csináltak padlizsánkrémet, annyit hallottam már, hogy milyen finom, meg egészséges és nem is hízlal, de nem tudom, nem voltam tőle elájulva, szerintem semmi ize nincs, de azt mondták, hogy legközelebb majd máshogy akarják csinálni, mert szerintük is benéztek valamit.
☯ Ma pedig egész délután a bloggal szerencsétlenkedtem, megírtam előre vagy 5 Sweet memoriest és még mindig nem értem az ötleteim végére. Annyira nosztalgikus egyébként, remélem egy-kettő majd nektek is az lesz ^^

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe