Tésztasaláta recept

szeptember 21, 2016

Megmondom őszintén nem ezt akartam most közzétenni, már csak azért sem, mert borzalmasan bénán tudok recepteket írni, - ahogy azt majd látni fogjátok -, de mivel ez az egyetlen bejegyzés ami előre meg volt írva, és jelenleg totálisan alkotóiválságban szenvedek (pedig már el van tervezve 3 új), valamint az egyik 101-es lista tételemen ügyködök, így most sajnos tényleg csak erre futotta. Még egy pár hétig talán újhagymát is lehet kapni, úgyhogy ilyen szempontból legalább aktuális vagyok, ha lenne kedvetek megkóstolni.



Első olvasásra lehet, hogy nem lesz túl gusztusos, legalábbis eddig akárkinek felsoroltam a teljes listát, hogy miket rakok bele, úgy néznek rám mintha valami másik bolygóról jöttem volna, és ott nagyon hülyeségeket ennénk. Egyébként van is benne igazság, mert elképzelni se tudom mondjuk, hogy almát egyek mustárral, de így összesen minden mindennel együtt egyszerűen isteni, higyjétek el.

Hozzávalók:
Olyan nagyon konkrét mennyiségeket nem fogok írni, mert mi itthon mind nagyon szeretjük, így aránylag bazisokat csinálunk belőle, meg amúgy is rajtatok múlik, hogy minek mennyire szeretitek az ízét, mennyire szerettek fűszerezni, stb. Én azt szeretem ha nem száraz maga a tészta és a többi cucc, ezért aránylag nem spórolok az öntet mennyiségével (se a többivel).
A szószhoz:
Tejföl (nálam 2 kis doboz, kb 280g)
Kefír (szintén)
Majonéz (ízlés szerint) elég sokáig boltit használtunk, de egy ideje áttértünk a házira, finomabb is lett egyébként vele [2 tojássárgája kell hozzá + tejföl, mustár, citromlé és cukor]
Mustár (szintén ízlés szerint)
Piros arany (bevallom én ennek nem is nagyon szoktam érezni az ízét, inkább csak egy kevéskét rakok bele a színe miatt)
Só, bors, cukor, petrezselyem és egyéb, tulajdonképpen bármilyen fűszerrel finom szerintem, de mi csak ezeket szoktuk használni
A "salátához":
Füstölt sonka
Alma (3 darab)
Újhagyma (kb 3-4  darab)
Kukorica (1 konzerv)
Trapista sajt (reszelve, vagy darabokban is akár)
Tészta (több félével elkészítettük már, az ilyen nagyon hosszú leveses/spagetti tésztákon kívül szerintem bármelyikkel jó)

Ezek után nincs is más dolgunk, csak a kikevert öntetbe beleönteni a felszeletelt/leresztelt/stb hozzávalókat, majd jó alaposan összekeverni, esetleg egy kicsit lehet hagyni állni, hogy jobban összeérjenek az ízek, de én ezt sosem bírom ki.

Ha esetleg megcsinálnátok remélem nektek is ízleni fog ^^

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe