sweet memories 5

június 09, 2016

Így, hogy már aránylag nyakig benne vagyunk a nyárba, úgy gondoltam, hogy most zenés sweet memories lesz. Bevallom őszintén nagyon nem vagyok tisztába ezekkel a műfajokkal, az egyes alstílusaikkal pedig főleg nem, úgyhogy előre is bocsánat ha valami nagy baromságot írok velük kapcsolatban.


Olyan 2008-2009 körül amikor még nem volt semmilyen különösebben kiforrott zenei ízlésem, se különösebben kedvenc előadóim, akkor sok-sok mindent hallgattam össze-vissza. Jpoppon keresztül a metálig abszolút mindent, és így sikerült belefutnom a trance/dance-ba (igazából tényleg fogalmam sincs mi ez) is. Mivel a nightcore-okat is imádom, aminek igaz anno még annyira nem voltam tudatában, mert csak pár darabot ismertem, így mondhatni, hogy anno ezek a trance/dance izék lettek számomra az abszolút kedvenc nyári zenék. Főleg egyébként azért, mert akkor már nagyon tombolt a japán mániám és minden számhoz animés képek voltak amiktől folyamatosan full jó kedvem lett, és mindenféle tök jó dolgokat képzeltem el rájuk, még annak ellenére is, hogy a dalszövegekből egy mukkot sem értettem. A másik dolog pedig amiért szeretek rájuk visszagondolni és nosztalgiázni, hogy amikor anno Ichivel próbáltunk szerepjátékozni is folyamatosan ezeket hallgattam. (Igazából ha megtaláltam volna valamelyik pendriveon akkor még azt is ideraktam volna, de sajnos megúsztátok. Bár én anno kinyomtattam és borzasztóan fárasztó, mindkettőnknek volt egy fiú és egy lány karaktere [már csak azért is elég erős agylerágás, mert nagyon nem tudok fiút alakítani] és teli van egy rakás elírással is. [Az egyik favoritom a "Yokonak tágra nyaltak a szemei" amin anno csak jót nevettem, hogy egy betű elírásával mekkora hülyeséget lett belőle, de így 7 évvel később rájöttem, hogy ez azért elég betegül hangzik..])

De félretéve a félrebeszélést, Dj Satomi és Dj Melodie voltak a legnagyobb favoritjaim. (Egyébként annyira, hogy volt egy időszak amikor Dj Mii-chan volt a nevem msn-en, ami egyébként ennyi év elteltével tök röhelyes.)
A teljesség igénye nélkül egyébként ezek voltak a legnagyobb kedvenceim. Remélem ha esetleg meghallgatjátok valamelyiket, nektek is vidám nyári hangulatotok lesz tőlük ^^

Kíváncsi vagyok amúgy, hogy akkor is annyira megfogtak volna anno ha nem animés képek lettek volna berakva a zenékhez. Meg arra is, hogy hogyan találtam egyeltalán rájuk, de sehogy se jut eszembe.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe