Hello Silver - Lövészek

június 29, 2016

Bevallom amikor még csak ismerkedtem a játékkal, még toppon és jungelbe is jobban el tudtam volna magam képzelni, mint itt, és sose gondoltam volna, hogy valaha ez lesz az egyik legmagabiztosabb posztom. Habár a farmolással még jelenleg is legtöbbször gondom akad, de folyamatosan javulok, és általában az aránylag sok killemmel palástolni tudom ezt a hiányosságomat. 
A supportokkal ellentétben viszont sokkal kevesebb adc-vel szimpatizálok és szerintem előreláthatólag ez nem is nagyon fog változni, viszont hozzájuk hasonlóan most is csak azokat fogom "bemutatni" akiket már idén vittem rankedre.


(A nevekre rálinkeltem a profiljukat, így ha esetleg érdekel ott meg tudjátok nézni miket tudnak pontosan. Némelyik hősnek egyébként még nem frissült rendesen az adatlapja és a régi videók és képek vannak fent, de ennél már modernebbül néz ki a játék.) A statokat pedig Lolskillről szedtem, sokan mondják, hogy nem túl pontos oldal, de a színei miatt szeretem itt nézni a dolgokat, mert legalább látom, hogy az átlaghoz képest nagyjából, hogy teljesítek. (Hány %-al vagy jobb/rosszabb mint egy átlag játékos, győztes/vesztes meccsek, átlag kill, átlag halál, átlag támogatás, átlag farm, átlag arany)

Ezt a szezont lövészként vele kezdtem meg, valahogy úgy voltam vele, hogy azzal az ultival bárkit bármikor bármilyen csapatharcban el lehet intézni, aztán az idő előrehaladtával rá kellett jönnöm, hogy ez nem olyan egyszerű, és nem lehet minden teamcompba őt választani.
Pro: Könnyű, és nagyon durva ultija van.
Kontra: Nem túl mozgékony, nehezen menekül, könnyű megszakítani az ultiját.

Jinx nagyon sokáig nagyon nem ment, pedig nagyon szerettem volna, mert nagyon tetszett. Szerintem eddig vele sikerült a legnehezebben is elérnem a lvl5-t, mert szinte csak állandóan vesztettem, aztán valami történt és most már elmondhatom, hogy szerintem ő az egyik legmagabiztosabb adc-m. (Egyébként a legnagyobb problémám az volt vele, hogy állandóan indokolatlanul cserélgettem a q-t, de amióta erről leszoktam nincs probléma)
Pro: Imádnivaló a passzívja, és az e miatt még remekebbül működik össze a stunos supportokkal.
Kontra: Könnyű elhibázni az ultiját, ami kicsit idegölő lehet, neki sincs konkrét menekülő skillje, így könnyű elkapni.
 (Sokkal jobb statjaim voltak vele, de a sok 4v5, trollkodós meccsekbe kicsit lerontódott sajna)

Caitlyn volt az egyik első lövész akivel "megtanultam" játszani és akit tavaly először mertem rankedre is vinni. Szeretem meg minden, de valahogy mégse az én stílusom. Ha nem muszáj akkor mostanában nagyon nem választom, nem vagyok vele túl magabiztos.
Pro: Random elhelyezett csapdák meglepetés vagy visszatartó erő is lehet az ellenféllel szemben.
Kontra: Teamfightban semmit nem ér az ultija, és egyébként is más könnyen le tudja védeni.
Tristanat az átalakításig nagyon nem szerettem, aztán megkedveltem, de mostanában viszont megint nem preferálom. Nem esik kézre, kicsit ő is unalmas nekem, és nem egyszer nagyon kellemetlen helyzetbe keveredtem az ugrálásaival.
Pro: Remek toronytörő.
Kontra: Az ultija elég szívás tud lenni.

Ashevel még előző szezonba próbálkoztam, még rankeden is, de valahogy nekem nem tűnt olyan erősnek, aztán nem is erőltettem többet. Idén viszont szereztem rá skint, aztán pont rankeden elpickelték Jinx-et, így úgy voltam vele, hogy akkor vigyük Ashe-t. Borzalmasan kellemeset csalódtam benne, egyik nagy kedvencem jelenleg.
Pro: Sok-sok lassítás és az ulti.
Kontra: Még talán annyira se mozgékony mint a többiek.

Jelenleg eddig tehát őket vittem rankedezni, és bár említettem az elején, hogy sokat nem kedvelek, még mindig vannak a tarsolyomban olyanok akiket szívesen elvinnék, csak nem szívesen cserélek le egy magabiztos Jinx, Miss Fortune vagy Ashe választást egy bizonytalanabbra, akik egyébként Sivir (megvan de még nem sokat játszottam vele), Varus (ő volt a másik első akivel "megtanultam" játszani és elvittem tavaly rankedre, de idén még csak aramon játszottam vele), Ezreal (nincs meg, még nem is próbáltam, de elég op-nak tűnik) Draven (szintén), és még talán Lucian, de ő meg annyira fel van hypeolva, hogy nem nagyon van kedvem beállnni a sorba.

Fontosnak tartom kiemelni, hogy ezek tényleg csak az én véleményeim és tapasztalataim, ha ti is játszotok nyugodtan osszátok meg a tieiteket a chatban ^^

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe