日曜日 1.20

június 12, 2016

☯ A héten eddig háromszor vettünk dinnyét. Nem vagyok oda a nyárért, de ha valamit kimondottan szeretek benne akkor az a főtt kukorica, a hosszú - kellemes esték, és természetesen a sok-sok dinnye.


 ☯ Kedden mentünk volna természetgyógyászhoz, de papa nem igazán érezte jól mangát, így inkább nem vágtunk bele a majdnem 3 órás oda és vissza útba, így ez a jövőhétre marad.
☯ Viszont, kaptam két kiscicát. Már róluk akartam írni az eheti bejegyzésben, de bizonyos okok miatt inkább majd csak a következőben fogok.
☯ Végre megkóstoltattam apával is az isteni tésztasalátámat. Igaz a szószt most valahogy nem sikerült annyira eltalálnom, mint eddig, és ő is mondta, hogy valamiből több kellene bele - én a mustárra tippeltem - de amúgy azt nyilatkozta, hogy nagyon fincsi.
☯ Egyik hajnalba volt egy elég ijesztő pókfight a szobámba, az ágyam felett. 4 kaszáspók tanyázik ott, egymástól is tisztes távolságban, 2 kisebb és 2 nagyobb. Így, hogy aránylag messze vannak tőlem nem is nagyon foglalkozok velük, és a problémát se kimondottan ők okozták. Épp néztem a Fear the Walking Deadet, sötétbe, mert ugye úgy feelinges (már ha egyeltalán bármi ijesztő is lenne benne...) és fél szememmel láttam, hogy mintha valami elmászott volna a kezem mellett. Gondoltam biztos csak valami légy vagy ilyesmi, mert szellőztettem este, aztán pár másodperccel később egy bazi nagy pók jelent meg a monitoromon. Visítás, szobából kirohanás megint megvolt, kicsit reménykedtem benne, hogy felkeltek valakit, és megszabadítanak tőle, de nem. Úgyhogy erőt vettem magamon, visszamentem és megnéztem mit csinál, össze-vissza mászkált az ágyamba, aztán elkezdett felmászni a falra, ennél a résznél már nagyon bántam, hogy nem próbáltam elkapni amíg még tudtam, mert a palfonról az életbe nem fogom leszedni, és oké, hogy a kaszáspókokat elviselem, de egy ilyen szörnyeteg biztos nem fog felettem lakni. És ekkor történt az aminél tényleg már csak a csoda tartott távol a szívinfarktustól, nekiesett a többi pók, és nem engedték felmenni, ő meg visszaesett, egyenesen bele az ágyamba. Megint sikítás és kirohanás, de újfent nem kelt rá fel senki. A legrosszabb az volt, hogy aztán meg se találtam, azzal nyugtattam magam, hogy talán mégsem az ágyamban van, hanem mögé esett, befejeztem az aktuális részemet amit félbe kellett miatta hagynom, és utána vettem észre, hogy a lepedőm egyik gyűrődésében bújkál. Úgy összehúzta magát, hogy már ahelyett, hogy féltem volna tőle, inkább megsajnáltam, és már amúgy egész aranyosnak tűnt. De a biztonság kedvéért egy papírlappal és a lávalámpám tetejével kivittem a konyhaasztalra, és hagytam papáéknak egy üzenetet, hogy egy pók van alatta, és vigyék ki a kertbe.
☯ Imádom a naptej illatát.
☯ Elkezdtem egy "no facebook" challenget, igazából nincs különösebb értelme, de már annyira a hócipőm teli van az ottani sok hülyeséggel, hogy úgy döntöttem, hogy csütörtök - péntek - szombaton nem fogok felmenni, még a chatre se. Bevallom rég voltak ilyen nyugis napjaim, többször kéne beiktatnom.
☯ Rendeltem még ruhákat Aliról, de majd csak akkor fogom őket bemutatni ha megérkeztek, és tényleg minden szép és jó rám, ha csalódás lesz akkor feleslegesen nem akarok itt áradozni róluk.
☯ Belekezdtem egy "egészségesebb életmód, kicsi fogyókúra, több mozgás" projectbe, és nagyon remélem, hogy ez nem csak a szokásos hülyeség, ami minden évben valamikor rámjön, és tart kb másfél hétig, hanem tényleg sikerül is majd elérnem vele valamit. (54 kg voltam mikor kiköltöztem mamáékhoz, és most már 60 kg vagyok, sose voltam annyi. [pedig ez nem is tűnik olyan soknak, de hát csak 157 cm vagyok, az ég szerelmére :c])
☯ Rájöttem, hogy a napágyon való olvasásnak az a hátránya, hogy ahogy fekszel, és be van hajlítva a kezed, és közben süt rád a napocska, a kézhajlatodon egy nagyon szexi bazi nagy kerek fehér folt lesz, miközben a kezed többi része meg már full barna...
☯ Úgy örülnék ha Theo valahonnan csak úgy előbukkanna. Akkor bemutathatnám az új kiscicáknak is.
☯ Kipróbáltam ma valami "retro aerobikot", csak voltam olyan okos, hogy mielőtt elkezdtem ugrálni bekapcsoltam a hősugárzót, úgyhogy most borzalmasan fáj a fejem.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe