日曜日 1.22

június 26, 2016

☯ Kaptam egy e-mailt, hogy 5$ kedvezmény van a KawaiiBox-ra, így úgy döntöttem, hogy kipróbálom, már nagyon kíváncsi vagyok, hogy miket fognak küldeni, és mindenképp be is számolok róluk ha megérkeztek. Addig ha ti is kipróbálnátok KATT.


 ☯ Úgy tűnik, hogy lassan Ebayről és Aliról is ideérnek a maradék cuccaim, így hamarosan érkezik az a bejegyzés amit már lassan fél éve ígérgetek. (Álomfogóról azóta sincs semmi, ahogy a Syndra figurámról se, de már le is mondtam róluk. Ennyi idő elteltével, ráadásul úgy, hogy már egyszer újra lett küldetve, azt se tudom, hogy kell elérni az eladókat)
☯ Viszont sikerült rendelnem újra valamit, ami egyeltalán nem nagy szám, viszont régóta szerettem volna megcsinálni, és most csak tök random futottam bele. Erről majd tervezek egy DIY bejegyzést.
☯ Úgy döntöttem, hogy egy időre szünteltetem a rankedezést, bár azt a silveres posztot amit terveztem még közzéteszem, szerintem a jövőhéten, és ha minden jól megy, akkor majdnem minden napra fog jutni egy.
☯ 4 kisgólya van ugyan abban a fészekben a falunkban, nagyon kis cukik.
☯ Kedden átmentem Áronákhoz, szerdán loloztunk, meg megnéztem a meccset, bár egyedül mert őt nem érdekelte, játszott közbe valamit meg ts-elt és elvileg a góloknál megsüketítettem a haverjait, bár nem értem hogyan amikor tőlem kilóméterekre volt a mikrofon és még csak hangos se voltam.
☯ Hogy ne boruljon fel a diétám vittem át magammal kaját is, spenót főzeléket és zsírszegény kőrözöttet, viszont sajnos még így sem sikerült ellenálnom egy jégkrémnek amit Áron a film előtt hozzámvágott. (Bár szerencsére csak ilyen sima kinyomós volt, a krémes/fagyisakat amúgy se szeretem)
☯ Megnéztük végre a Zootropolist, annyira cuki volt, meg valami mást is, amin elaludtam.
☯ Megcsináltam blogon normálisra a címkéket, és gondolkozom egy új kinézeten is, csak ez túlságosan tetszik még mindig, de már készülőfélben van egy másik. (egyébként említettem már, hogy utálom, hogy a blogspot minden kattintást új látogatónak észlel? amíg a címkékkel babráltam potom 36 "új látogatót" sikerült "szereznem")
☯ Pénteken jöttünk le hozzánk, de előtte még beugrottunk a Decathlonba, vettünk nekem 2 darab 3 kg-s súlyzót. Nem szándékozom gyúrni, de még anno a természetgyógyásznak megígértem, hogy csinálok magamnak egy kis kar- és hátizmot, mert baromi nyeszlett vagyok ilyen terén, és ez legalább még az egészséges életmódomba is passzol.
☯ Apropó, egy kicsit sikerült is felrúgnom, mert következő utunk az Ikeaba vezetett ahol már baromi éhes voltam, így mivel nem akartam rosszul lenni a 40 fokba, ettem húsgolyót hasábburgonyával. Eléggé lelkiismeretfuldalásom volt, de egyszer talán belefér.
☯ Miután leértünk hozzánk bemutattam Áronnak a cicákat, aztán elsétáltunk a dohányboltba, útközbe útbaigazítottam 2 tanárt akik a volt gimimben tanítottak, visszafele pedig tényleg majdnem sikerült elájulnom. Baromira utálom a nyarat.
☯ Szombaton elvittem a szokásos sétánkra amit papával kezdtünk el. Legszívesebben az egész falut átsétálnám, de azt senki nem akarja bevállalni, egyedül meg tök nincs kedvem.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe