Steam #1

június 27, 2017

Párszor már tuti leírtam, mondjuk ebben a Sweet memoriesban, hogy régen, kiskoromban, nagyon szerettem játszani, és ez meg is maradt a mai napig, de nem olyan nagyon komoly szinten. Voltak amikre ráfüggtem, de a legtöbb mostanában általában nem igazán szokott lekötni még egy órára se, így kimondottan hülye ötletnek is tartottam bármit megvenni, aztán pár hete gondoltam egyet és még is csináltam végre egy Steam accountot.

Ilyen mindenféle hűdedrága single playereket továbbra se tervezek beszereni, viszont a mostani majdnem mindennapos esti játék rutinunkhoz kapcsolódóan elgondolkoztunk pár multiplayeren. Így arra jutottam, hogy indítok egy új, játékos "sorozatot". Nem tudom mennyire lesz rendszeres, attól függ milyen gyakran fogok/fogunk elcsábulni bármire is, de ne rohanjunk ennyire előre, jöjjenek az első felvonás játékai:

Első szerzeményem egy Visual novel volt, megmondom őszintén, hogy bármennyire is szeretném, egyszerűen engem ezek nem tudnak megfogni, vagy csak eddig ennyire nem az ízlésemnek valókba nyúltam bele, de ez is elég unalmas volt. Jó, igazából nem tudtam rendesen végigjátszani, mert mint kiderült ez csak egy demó, de hihetetlenül monoton volt és iszonyatosan kevésnek tartottam azokat a párbeszédeket ahol végre én dönthettem el, hogy mit szeretnék mondani/kérdezni. Kicsit meg is könnyebbültem, hogy nem teljes verzió, így legalább nem a saját érdektelenségem miatt kellett abbahagynom. A grafikája egyébként nagyon érdekes volt, egészen a végéig nem nagyon sikerült vele megbarátkoznom, szóval amikor már úgy kellett nekiállnom, hogy igazából egyik srác se nagyon jön be, az tök lehangoló (oh, amúgy Shinjit választottam végül).

 LoveBeat ~ ingyenes
A második nekifutással már úgy érzem eléggé elégedett vagyok, ugyanis ez egy borzasztóan aranyos kis táncolós játék. A karakterek tündériek, a játékosok szintén, némelyik zene egész jó, és a pályák is cukik, ráadásul rengeteg nehézségi szint közül választhatunk amit sok-sok barátunkkal együtt tudunk eltáncolni. Hihetetlenül nehéz tud lenni, de az egyszerű kis pályákon és a mindenféle modokon elég jókat lehet szórakozni. Amiért kicsit csalódott vagyok az a cuccok beszerezhetősége. Nagyon zavar, hogy mindent csak 1 vagy max 30 napra kapunk meg, ha pedig valamit véglegesen szeretnénk felköthetjük a nadrágunkat annyi beat-be kerül.

Tök örültem neki, hogy sikerült találnom olyan ingyenes játékot ami tetszik, viszont nagyon bosszantott, hogy senkit se tudok bejelölni magán a Steamen barátnak, így hosszas meggondolás után arra jutottam, hogy elköltöm azt a kb 1300 forintot ami megakadályoz ebben. Mivel ahogy mondtam a drágábbaktól igencsak óckodom, ezért végül 3 elég olcsót vettem, és muszáj elmondanom előre, nagyon jó választások lettek ♥
Kicsit elbizonytalanodtam mikor a címkéi között megláttam a nudity-t és a sexual content-et, de imádok mahjongozni, régen a psp-men is volt egy animés és nagyon jól szórakoztam vele mindig, szóval úgy voltam vele, hogy majd csak szépen figyelmen kívül hagyom a lánykák lenge öltözeteit, elvégre elég ecchit láttam már ahhoz, hogy semmi ilyesmi ne akasszon ki, és tényleg, imádom. Lehet, hogy elég "érdekesen" néz ki néhány ruhájuk, de már csak az, hogy újakat lehet nekik szerezni annyira feldobja az egészet, és még az után se unalmas, hogy megszereztük az összeset, mert bármikor elő lehet venni attól még egy jó kis mahjong partyra. Kimondott sexual content-et pedig szerencsére egyeltalán nem találtam benne, úgyhogy azt nem is igazán értem miért került oda. Kereken 20 órámba került kijátszani az egészet, úgyhogy elég jól lekötött jó pár napra.

Montaro ~ 0,99€
Hát ez a játék annyira édes, hogy eldobom az agyam, ráadásul eléggé testhez álló is, ugyanis elég közel áll mostanában hozzánk a pantsu téma, márpedig itt az élet félét a sulis lányok bugyija jelenti (hu ez mondjuk leírva elég betegen hangzik) Mivel eléggé kapkodok, valahol az elején eddig mindig elcsesztem, jelenlegi célom a 20000, és annak ellenére, hogy így baromira monoton, egyszerűen nem tudom megunni, majdnem minden nap elindítom azóta kb minimum fél órára, és már csak azért sem volt kérdéses, hogy ezt beszerzem, mert a veterán 9gag énem üvöltött szegény Doge-ért.

Lily's Day Off ~ 2,99€
Tudom, hogy voltak már itt lengén öltözött anime lányok, meg pantsu lopkodás, de azt kell mondjam, hogy a 3 közül mégis ez a legfurcsább játék. Szintén egy visual novel féle, de nem a szokásos fajta, nem is tudom mit írjak róla, mert semmilyen poént nem szeretnék lelőni, úgyhogy ide már csak annyit, hogy ha kíváncsiak vagytok rá, vagy bármelyikre, mindegyiknél rálinkeltem a nevükre a steames profiljukat ^^

Úgy terveztem, hogy ennyi vásárlás elég is volt egy jó darabig, csak azzal nem számoltam, hogy most fog érkezni a hatalmas Summer Sale, amire már szintén rengeteg mindent kinéztem, de, azokról majd külön szeretnék írni, úgyhogy most még érkezzen két másik ingyenes még 1-2 héttel ezelőttről.

PayDay 2 ~ ingyenes
Dave-chanék teljesen feldobódták amikor meglátták, hogy ingyen van, így evidens volt, hogy letöltjük és kipróbáljuk. Nekem csak annyi fogalmam volt róla, hogy rabolni kell, meg, hogy tuti nehéz, de, hogy ennyire, ráadásul nekik sincs róla halvány lila gőzük se, hogy mit kéne csinálni, az tök nagy csalódás volt számomra. Másfél óra szerencsétlenkedés után arra jutottunk, hogy ez egyenlőre nem különösebben nekünk való, de azért örülök, hogy megvan.

Cry of Fear ~ ingyenes
Nekem ez nem Steamről volt, de itt is fent van, ráadásul ingyenes, szóval gondoltam bedobom ide. Az éppen aktuális hét összefoglalóban egészen kifejtettem róla a véleményem, és ez azóta se változott (bár nem tudom amúgy is, hogy változott volna, azóta nem is játszottunk vele) Nagyon korrekt kis horror játék, és nagyon nagy plusz pont, hogy van benne multi. Egyedül az életbe nem játszottam volna ki, sőt, meg se mertem volna benne mozdulni, de így egy élmény volt. Hihetetlenül meg volt a hangulata annak, hogy csak egy kis lámpával mászkálunk, kifogynak a töltények meg ilyenek, ráadásul ahhoz képest, hogy mennyire rövid, szép számű ellenfeleket vonultat fel. Egyedül tényleg nagyon para, de hárman sima ügy volt, ők mentek elől, én totyogtam mögöttük, néha sikítgattam, megijedtem még a fáktól is, ők mindent lelőttek helyettem, mégis én fogytam ki állandóan a lőszerből, szóval jó volt. Első horror multi gamem, de alig várom, hogy másokat is kipróbálhassak.

Hát egyenlőre ennyi. Az új felvonás pedig naaaagggyyon hamarosan fog érkezni. (úgy tervezem, hogy valamikor a jövőhéten)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe