2.25

június 18, 2017


☯ Hétfőn nagyjából nekikezdtem a töri szóbeli készülésnek, de mivel még így is, hogy az írásbelin tök sokat javítottam a négy évvel ezelőttihez képest, kiszámoltam, hogy kb semmilyen szóbelivel sincs esélyem bejutni a főiskolára, szóval amúgy semmi kedvem a semmiért még két hétig a történelem felett görnyedni. Így tök mérgesen át is battyogtam a Veráékhoz, hogy mit beszélt múltkor az igazgatóhelyettessel, hátha még van remény, de csak annyira jutottam, hogy milyen hülyeség az, hogy ha a törim ilyen marad akkor kettő hármasom (matek, földrajz) és három négyesem (töri, magyar, angol) lesz, és így nem tudok összekapirgálni annyi pontot amennyi kéne, míg ha mindenem 25%-os, de az a két tantárgy amit éppen néznek 70-85 között van akkor lazán 300+ pontom van, szóval ez így nekem kicsit wtf.

☯ Így lenyugtatás képpen inkább megint egész este kockultunk. Mivel a Cry of Fear-t befejeztük, kellett valami más, ezért úgy döntöttünk, hogy kipróbáljuk a PayDay 2-t. A videókból már sejtettem, hogy elég nehéz lesz, de, hogy ennyire, még normálon is azt azért nem gondoltam, meg reménykedtem, hogy legalább a többiek tudják, hogy úgy nagyjából mit kéne csinálnunk, de senki semmit, másfél órát elpocsékoltunk rá, tök unalmas volt, hogy csak lövöldözünk jobbra-balra és nonstop meghaltunk, hogy inkább kerestünk mást. Ami pedig az S4 League lett, és ez eddig nagyon tetszik, hihetetlenül mókás. (Ezekről tervezek amúgy majd külön is írni)
☯ Kedden folytattam a "felkészülést" a törire, szerencsére minden tétel úgy néz ki elég jól fent van kidolgozva a neten. Először szerettem volna saját magam csinálni, de egyrészt az első bekezdés teljesen elvette tőle a kedvem, másrészt meg a hosszú esszéből és 1-2 feladatból tanulva nem biztos, hogy jó megoldás ha megint csak a full régi könyveimből készülök.
☯ Szerdán-csütörtökön abszolute semmi, konkrétan kb csak elmerültem az önsajnálatba, próbálgattam tanulgatni a tételeket, de semennyire se megy, nem tudok koncentrálni, és folyamatosan csak az jár a fejembe, hogy legyen már este és játszunk vagy nézzünk végre valamit. Viszont talán valami hasznosat is sikerült összehoznom egyik nap, sörös dobozból csináltam a routerra jel erősítőt, elég viccesen néz ki, kicst szkeptikus is voltam, de úgy tűnik tényleg működik.
☯ Pénteken voltam délelőtt Mercédesznél, aztán nagyjából végeztem a töri tételekkel, elvileg megvan mindegyik és aránylag értelmesek is, de közben arra is rájöttem, hogy amit most hibátlan szóbelivel el tudnék érni % az a tavalyi ponthatárhoz elég, idén lehet, hogy nem is annyi lesz, és ha változik, akkor biztos vagyok benne, hogy még több lesz, szóval pápá főiskola ~
☯ Valamint rajzoltam is, amit szerintem ha minden igaz azóta nem csináltam amióta kijöttem a grafikus suliból. Mondjuk kicsit nehéz volt, mert annyira megutáltam minden ilyennel kapcsolatos dolgot, hogy eltűntettem kb mindent ami ehhez tartozik, se radír, se ceruza, se vonalzó, pedig ezek mind fontosak lettek volna ahhoz amit össze szerettem volna hozni, de találtam egy fekete színesceruzát, úgyhogy nagyjából megoldottam, próbáltam úgy csinálni ahogy képzelem, hogy a profik művelik, nem egyből a radírért nyúlni, hanem inkább többször átrajzolni.
☯ Szombaton vásárolgattam a H&M webshopba, meg Alin is, úgyhogy azokról ha megérkeznek most már tényleg nagyon remélem, hogy össze fogok tudni hozni egy bejegyzést, valamit átmentem Áronhoz és ha minden igaz keddig maradok is, úgyhogy a vasárnapi napot majd a jövőhéten bepótlom, addig is éljen az időzített blogbejegyzés.
☯ A heti zenét pedig csak random találtam egy amv alatt, de annak ellenére, hogy a mondanivalója "szomorú", maga ez a Cinderella-s hasonlat annyira tetszik benne. (a klipp meg borzalmas)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe