2.23

június 04, 2017

☯ A hétfő az egy tök érdekes nap volt, reggel úgy döntöttem, hogy itt az ideje újra írni annak az eladónak akitől még a ruhámat rendeltem az esküvőre, mert két nap híjján a meghosszabbított purchase protection is le fog járni, megérkezni pedig már valószínűleg úgy sem fog, szóval hajrá. Összeütöttem neki egy aranyos kis szöveget, aztán úgy döntöttem, hogy megnézem az Alice Tükörországbant. Kb egy órája ment a film, amikor kopogott a postás egy csomaggal, és tudjátok mi volt benne? A ruha. Szóval most már én is elhiszem, hogy igenis történhetnek képtelenségek még reggeli előtt (is). Amúgy egy icipicit bő, de egyébként nagyon szép, írtam is az eladónak újra, hogy nem tudom milyen varázslat ez, de végül megérkezett.

☯ Aztán pedig egy 1000 éve nem látott rokonunk is beállított, csak úgy tök random, nincs is senkivel jóba, én meg nem is ismerem, mama be se akarta engedni, elég erélyesen beszélgettek, de aztán hálisten elment.
☯ Kedden Vera elhívott kocsikázni, úgy beszéltük meg, hogy csak max fél óra, eldobjuk a Gyöngyikét valahova, még csak kiszállni se kell, 20 perc és itt vannak értem. Ebből most az lett, hogy vagy fél órát késtek, addig levágtam a frufrum, aztán ha már úgy is akartam róla képet csinálni rendbe tettem magam meg felöltöztem normálisan és végül így mentem el velük, de milyen jól tettem. Még a faluban jártunk amikor megkérdeztem, hogy végül hova is megyünk, kiderült, hogy senki nem tudja, Gyöngyike nem hozta a táskáját, így nem is tudtuk volna kirakni, akartak venni valamit, de Gyöngyi nem is hozta a pénztárcáját, ki akartak szállni sétálni, én nem is vettem fel cipőt, csak az otthoni papucsom, Vera olyan jól megszervezett mindent, hogy fordulhattunk is vissza. Végül aztán kiderült, hogy édesítőszer kellett, és esküvői fotóhelyszínt kerestünk az egyik parkban, meg mi is csináltunk közöseket. Oh, és azt említettem már, hogy milyen jól be tudom magam égetni? Volt ott egy kis vízesés, és már annyira melegem volt, hogy teljesen elbambultam a látványától, észre se vettem, hogy nem messze attól áll két srác, és bazi hangosan megszólaltam, hogy "hú de befeküdnék alá" Vera annyira elkezdett nevetni, én meg azt hittem elsüllyedek, mindketten úgy rámnéztek.. Visszafele meg még ettünk egy fagyit a Mekibe, bár én leginkább csak a kéket szeretem, ez is már túl édes volt nekem, de Cassie-nek tök ízlett, olyan cuki volt ahogy itthon bele akart mászni a pohárba.
☯ Szerdán egész nap otthon voltam, hétfőn elkezdtünk Dave-channal egy 36 részes animét, és aznap fejeztük be. Szerintem még sose néztem végig együltömbe ilyen gyorsan semmit, és annak ellenére, hogy tök mókás volt azon az oldalon együtt nézni, voltak pillanatok amikor már azt hittem begolyózok, nem nálam volt a távirányító, nem tudtam vagy 10 percenként leállítgatni, hogy össze-vissza kattintgathassak úgyhogy annak ellenére, hogy tetszett, kicsit meg is gyötört. 
☯ Csütörtökön voltam délelőtt Mercédesznél, aztán pedig papáékkal elmentünk a plázába vásárolni, eredetileg csak egy fehér vászoncipőt szerettem volna, meg még pár natur cuccot, mert úgy néz ki elég jól beváltak, de végül pluszba beújítottam egy nagyon csini fekete ruhát és egy tök aranyos pólót, valamint mivel újra akarom kezdeni az eddzést amiről márciusba írkáltam 1-1 1,5 kg-s lábsúlyt. Nagyon fun, tök tetszik, azóta nonstop rajtam van, még ha nem is csinálok semmit se.
☯ Pénteken újra nekiálltam pizzás rudat sütni, a múltkori hiábkból tanulva szerintem most elég finomat sikerült összehoznom.
☯ Szombaton tartottuk félöcsi harmadik szülinapját, apával előtte elmentünk neki ajándékot venni, meg a tortáért, aztán jött egy rakás vendég, bár én leginkább csak a mamával beszélgettem, túl ritkán látom, de nagyon bírom, csináltunk vicces képeket, meg úgy baromi jól elvoltunk az egyik sarokba. Amúgy is lesokkolós délután volt, Ági hugának szilikon mellei lettek, az unokatesómat pedig eljegyezte az arab barátja, szóval volt wut rendesen.
☯ Ma pedig kb semmit se csináltam, amit nagyon nem így terveztem, de eléggé fáj kicsit a fejem.
☯ A heti zene pedig egy kis Big Time Rush, régi nagy kedvenc sorozatom, és rávettem Dave-chant, meg Eriket hogy nézzük meg muhahaha.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe