Ebay/Ali #11

június 21, 2017

Mivel már január óta nem volt ilyen bejegyzés, ez egyet jelent azzal, hogy sikeresen teljesítettem egy újabb tételt a 101-1001-es listámról, ami nem más volt, mint, hogy 3 hónapig egyik oldalról se rendelek semmit. Sőt, ami azt illeti meglehetősen túl is teljesítettem, így itt volt az ideje újfent kicsit körülnézni, és beszerezni pár dolgot amire idő közben szükségem lett.

Most ez a szokásosakhoz képest kicsit rendhagyó bejegyzés lesz ugyanis borzalmasan sok minden fog következni arra gondoltam, hogy mostantól, mint minden normális ember, én is mellékelni fogom hozzá a linkeket, és a továbbiakban is igyekezni fogok megtartani ezt a jó szokásom, remélem nem leszek majd lusta hozzá.

Ebay

Cassie már lassan fél éve elhagyta a sajátját, de nem akartam neki rendelni, gondoltam majd úgy is megyek itthon is valahova ahol kapok valami szépet jó árba, hát de ez nem igazán akart összejönni, vagy állandóan elfelejtettem, vagy nem lehetett kapni, vagy nem tetszett, vagy borzalmasan drága volt, szóval vele kezdtem a sort mert szegénykém már igazán megérdemli. Mindenképpen rózsaszínt vagy pirosat szerettem volna, más egyéb kikötésem nagyon nem volt, azon kívül, hogy legyen rajta csengő. Nagyon sok félét megnéztem, és nem mondom, hogy ez lett az abszolút befutó, de a csengősök közül mindenképpen még ez volt a legnormálisabb. Akartam venni Westley-nek is, de neki még megvan az amit anno kapott, másrészt szerettem volna ha akkor már egyformák, de ez ezekkel a csillogós izékkel még ha kékbe vagy feketébe is választottam volna neki, olyan kis langyis, úgyhogy neki majd nézek inkább valamit külön ha netalántán elhagyja azt ami most van.

Hiába tök nagy divatok most ezek, és borzalmasan idegesít, hogy minden második lányon van valami ilyesmi, egyszerűen képtelen vagyok őket nem hordani, 14 éves korom óta gyakorlatilag nonstop "nyakörvezek", és akármennyire is próbáltam nem akarok valami divathóbort miatt lemondani róluk, inkább próbálom a jobbik oldalát nézni, ami nem más, mint, hogy egész nagy választékból nézelődhetek olcsón. Most is csak annyival indultam neki, hogy szeretnék valami szolid fehéret, és meg is találtam.

Ilyet pár éven belül most rendelek vagy negyedszer, az elsőt valahova eltüntettem, a másodikat beleejtettem egy tál olajba... a harmadikat most szombaton törtem el, úgyhogy a biztonság kedvéért már egyből kettőt vettem. 

Tavaly írtam, hogy az állandó csutakolás mániámnak köszönhetően szépen tönkretettem a laptop billentyűzetét nedves törlőkendővel, azóta külön usb-set hasnálok hozzá, és minden egyes áttörlés után rettegek, hogy vajon minden gomb működni fog-e, úgyhogy ha már egyszer ilyen béna vagyok, úgy gondoltam lehet kevesebb kárt csinálnék egy ilyen ecsettel, a nedves kendőket pedig meghagynám arra ha már igazán drasztikus a helyzet. Random küldik, de ha tényleg ilyenek akkor felőlem bármelyik jöhet.

Gondolom ilyet nálunk is lehet kapni bármi ilyesmi boltba, de mostanában semmi ilyen helyre nem járok, aztán ha már egyszer tök random szembe jött velem, gondoltam kipróbálom, hátha tényleg rendszerezettebb lesz tőle a szekrényem, ami amúgy se nagyon ártana. 10 darab van egy csomagban, úgyhogy kicsit bánom, hogy nem vettem egyből kettőt, ha beválik akkor valószínűleg mindenképp rendelek utánpótlást.

Nem is tudom az utolsó tartóimat mikor rendeltem, az 100%, hogy még nem ezen a blogon írtam róluk, úgyhogy már biztosan több, mint 3 éve. Akkor 3 vagy 4 darabot rendeltem, és úgy néz ki, most fog tönkremenni az utolsó belőle. Igazából még simán bírná, de a rózsát a tetején kezdi elengedni a ragasztó, úgy pedig nem túl esztétikus, meg gondolom ezeket se árt azért cserélgetni minimum egy-másfél évente. Szóval a lényeg, hogy már tök rég nem kerestem semmi ilyet, és eléggé meglepődtem, hogy egyébként még mindig teljesen ugyan az a felhozatal, mint anno... Vannak a rózsások amilyen nekem is van, ezek, meg még 1-2 egyszerűbb, úgyhogy igazából kizárásos alapon döntöttem csak mellettük, meg hát azért eléggé cukik is. Ha minden igaz 2 darab rózsaszín fog érkezni. Olyanokból viszont amikhez egy csomó felesleges kiegészítő jár baromi nagy a választék, úgyhogy kicsit szomorú is vagyok, hogy nekem kimondottan csak a tartóra van szükségem, mert azokból vannak annyira édesek.

Aliexpress

Innen írószereket válogattam, mert nagyobb, jobb, és sokkal szebb is a választék, mint Ebayen, és ha felvesznek a főiskolára, ha nem, ezekre ígyis-úgyis szükség van, amire igazából akkor döbbentem rá amikor múlthéten rajzolni akartam, és kiderült, hogy nem igazán van mivel.

Annyira fantasztikus rotringok vannak ennél az eladónál, hogy hihetetlenül nehéz volt végül egy félét kiválasztani, de végül ezek mellett döntöttem, mert hát egyrészt cicás, másrészt pedig 4 darabot küldenek.

Fogalmam sincs, hogy ennek mi a neve eredetileg, de talán hasznosabbnak tűnik, mint egy szimpla szótár füzet. Kettőt rendeltem, mert a közeljövőben nem ártana tenni egy angol nyelvvizsgát, valamint erősen gondolkozom rajta, hogy talán újra kezdhetném a japánt is.

Nagyon megtetszett, hogy ilyen pici, ráadásul össze lehet csukni, így bármiféle balesetveszély nélkül vihetjük magunkkal bárhova. Szerintem ha tényleg jól fog vágni meg minden, akkor kicsit később veszek belőle minimum mégegyet.

Hát most na, ezek is olyan aranyosak. Emlékszem amikor suliba kellett vinni, azt mindenki ment azzal a nagy bumszlival, lehetőleg narancssárgával, brrr ~ Ez sokkal szolidabb, kisebb, ráadásul esztétikusabb is, szóval szívesebben vinném magammal ha bárhova kelleni fog. Igazából eredetileg arra gondoltam, hogy majd beteszem a táskámba, mert bármit jól jöhet elvágni, de lehet egy kicsit para lenne ilyennel mászkálni csak úgy a hétköznapokba.

Hát ez teljesen random volt, most, hogy tanultam a törit, és a papáék üvöltették a tv-t a nappaliba, kint meg visítoztak a kisgyerekek, megfordult a fejembe, hogy milyen jó lenne ha lenne kéznél egy ilyen. Hát most majd elvileg lesz, yeey ~

Igazából most kimondottan nincs ötletem, hogy hova lehetne, de eláll, nem kér kenyeret se, a mintája pedig nagyon megtetszett.

Erre is rajzolás közben jöttem rá, hogy nem tudom hova tüntettem el a régieket, és azért választottam ezt, mert meg voltam róla győzödve, hogy a kidney bean vesekövet jelent, és így tök mókásnak találtam a rajta lévő feliratot. Aztán a google fordítnónak hála rájöttem, hogy köze nincs hozzá, de attól még vicces volt, így ez maradt. Random küldenek majd egyet, de ha a rózsaszínt kapom, attól még tuti, hogy vesekövesnek fogom hívni, már csak a végén a kis fityegő miatt is.

Annyi ilyet vettem már, de valahogy mindig mindegyiknek találok rendeltetést, így újfent a szükség világított rá arra, hogy ha csak pár sminkcuccot szeretnék összedobálni, mint múltkor amikor állandóan cipeltem át őket a Verához az esküvői smink miatt, arra már nincsen mit befognom. Ezek közül aztán tényleg el lehet veszni a neten a bőség zavarában, nekem is csak az segített választani, hogy ha már a fentebbi összes cuccot egy eladótól vettem, akkor már jöjjön ez is tőle, valamint a három közül már csak ez volt kapható, szóval aránylag egyszerűen megoldottam.

És, hát ennyi. Még mindkét oldalról rendeltem ruhákat is, de azokat most már tényleg megpróbálom inkább akkor lefotózni ha megérkeztek, elvégre kétszer már összejött, talán most is sikerülni fog.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe