日曜日 2.1

január 01, 2017

☯ Hát ez a hétösszefoglaló most nem lesz túl hosszú, egyébként még nem is kellett volna a 2.1 címet kapnia, mert tavaly ilyenkor még nem létezett ez a "sorozat", de az átláthatóság kedvéért mindent.

☯ A hétfőről nem szeretnék most külön írni, mert az még karácsony, úgyhogy azt majd az arról szóló összefoglaló bejegyzésemben, viszont másik papámnál meg unokatesóméknál voltam, és most már másodszorra jövök haza onnan úgy, hogy majd szét megy a fejem.
☯ Úgyhogy a kedd az a szokásos volt, feküdtem és mocskosul fájt a fejem, meg néha a nyakam is, habár örülhetek neki, hogy legalább nem az ünnepek alatt jött elő.
☯ Szerdán estére pedig sikeresen megfáztam, egyébként pedig jobbára csak loloztam meg folytattam a negyedik sorozatomat.
☯ Csütörtökön tetőzőtt a megfázásos dolog, tulajdonképpen nem éreztem magam rosszul, meg azt se éreztem, hogy lázas lettem volna vagy ilyesmi, pedig eléggé rázott néha a hideg, aztán meg kivert a víz, de egyébként leginkább csak az orrom folyt, meg köhögtem kicsit, úgyhogy inkább csak pihiztem, és befejeztem a sorozatot, yaay.
☯ Pénteken már jobban voltam, el akartam menni papáékkal vásárolni is, mert ezer éve nem voltam a városba, de valami mániájuk, hogy már reggel 6-kor elmennek, szóval itthon maradtam, pakolgattam, este pedig belekezdtem az idei utolsó sorozatomba amit annnnyira imádtam, alig várom, hogy kitehessem a bejegyzést róluk.
☯ Szombaton kinyitogattam a héten kapott csomagjaimat, már majdnem minden megjött amit Aliexpressről rendeltem a nagy novemberi leárazások közepette, úgyhogy hamarosan arról is érkezik a bejegyzés, valamint összeszereltem az apától kapott karácsonyi ajándékomat, hálisten tökéletesen működik, csak még a megfelelő játék nincs meg hozzá, délután pedig átjött kicsit a Vera, mert már ezer éve nem láttuk egymást.
☯ Biztos mondtam már az elmúlt 2 évben is amit ezzel a bloggal töltöttem, a régiben pedig tuti, hogy nagyon utálom a szilvesztert. petárdával se lehetne elrobbantani semmilyen rendezvényre, szórakozóhelyre pedig aztán főleg nem, Áron dolgozott, legjobb tudomásom szerint pedig mindenki más aki szóbajöhetett volna valami buliba készült, így itthon voltam és befejeztem az új kedvenc sorozatom, ezzel végre kihúzva mégegy tételt a 101-1001-es listámról, aztán éjfélkor papával koccintottunk (bár rendes pezsgővel, fujj) aztán nemsokára be is aludtam, ennél kevésbé szerintem már tényleg nem is érdekelhetne ez az "ünnep".
☯ Ma összeszedtem, hogy talán miket húzhatok majd még ki nemsokára arról a listáról, és ha minden jól megy, akkor nemsokára el is kezdem az egy év alatt 50 film-es kihívásomat, valamint egyébként még mindig baromira meg vagyok fázva.
☯ Oh és mindenkinek BÚÉK!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe