Sweet memories 12

január 18, 2017

Kezdjük a januári Sweet memoriest egy jó kis álmodozással! Anno nagyon nagyon sokáig azt hajtogattam, hogy sosem leszek szerelmes, ennek ellenére egyik plátói románcból estem a másikba, anime szereplőkön keresztül a jrockerekig bárkikkel képes voltam órákon át csak ücsörögni, ficeket olvasni, és bizony ha valami "romantikus" számot találtam, akkor arra elaludni, hátha valamelyikükkel álmodhatok.

A jrockeres nagy szerelmeimet anno már bemutattam, az animéseket még nem, de ami késik nem múlik, addig is pedig ha nektek is lenne kedvetek egy kicsit kikapcsolódni és álmodozni, bátran hallgassátok meg akármelyik számot, hátha nálatok is beválik :3

Valószínűleg nem a legelső, de az egyik legnagyobb favoritom ez a szám. Először a kedvenc Reita×Miyavi yaoimban találkoztam vele, és annyira magával ragadott az egész dal, hogy nem egyszer aludtam el rá, vagy feküdtem ki a kertbe a csillagos ég alá és képzeltem el rá mindenféle hihetetlenebbnél hihetetlenebb szituációkat, hogy mi lesz ha majd egyszer Japánba fogok lakni. (Oh, és egyébként az a legjobb, hogy a videó amit belelinkeltem, az még az az eredeti amiről 7 éve is hallgattam)

Ezt a számot már nem tudom, hogy hogy és hol találtam, de az biztos, hogy 2010 nyarán, és valamiért baromira magával ragadott a refrénje. Jajj, amikor ilyeneket hallgatok annyira hiányzik, hogy az legyen a legnagyobb problémám, hogy nem jön a Gazette Magyarországra és nem bírom letapizni Reitát.

Riku hangját eszeveszettül imádtam, és imádom is a mai napig, egyszerűen olyan gyönyörű orgánuma van, hogy régen ha valahol véletlenül úgy hallottam bármit is a Phantasmagoria-tól, hogy nem én indítottam el, képes voltam sírva fakadni. Most mégsem ettől az együttesétől választottam ide számot, habár hiába gyönyörű az összes, valahogy ilyen szempontból a Shinki visz nálam mindent. Erre a számra egyébként nagyon sokszor aludtam el, de nem igazán rémlik, hogy úgy kimondottan bármikor sikerült volna a hatására valami "szépet" álmodnom.

Kamijo hangját nagyon sokáig szoknom kellett, és először a Versaillesben ismertem meg, de ahogy "kutattam a múltjában" rátaláltam erre a volt együttesére, és hát ez a szám egyszerűen olyan gyönyörű.

Oh, micsoda szerencse, hogy itt is sikerült megtalálnom az eredeti videót! Ez volt az amin anno, erre totál tisztán emlékszem, 2010 őszén Ichivel kidőltünk. Neki Ruki volt a minden, nekem Reita, és teljesen kész voltunk ettől az egésztől. Le is töltöttük a számot és másnap amikor nálunk aludtunk és anyumék nem voltak otthon, végtelen lejátszára tettük és mehetett az álmdozás. Habár meg kell jegyeznem rég volt olyan borzalmas rémálmom, mint ennek a hatására, de ugyanakkor jrockerek is voltak benne, szóval annyira nem panaszkodhatok.

Ezeken kívül még számtalan ilyen dal volt, majdnem minden együttesnek akiket kedveltem akadt minimum egy, de ők voltak az én abszolút TOP5-öm.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe