日曜日 2.4

január 22, 2017


☯ A vasárnap és a hétfő estém nagyon jól telt olyan szempontból, hogy egy csomó ismerősömmel elkezdtem újra beszélni akikkel már nagyon régen, ráadásul imotouval még imvuztunk is, miközben zenét hallgattunk, olyan apró dolgok, de annyira fel tudják dobni a napomat.


☯ Kedden le akartam játszani a solo queue besorolókat, de egyik ranked játszhatatlanabb, mint a másik, így inkább hagytam a csudába, gondolkoztam rajta, hogy átmegyek westre, mert kaptam kölcsön egy accountot, de inkább elkezdtem megírni pár bejegyzést a blogra. Nagyon szenvedek most ezekkel a sweet memoriesokkal, megfordult a fejemben, hogy abba is hagyom mert úgy se tudom úgy leírni ahogy akarom, de végül is saját magamnak segítek azzal ha csak ilyen tök bénán is de lejegyzem azokat a dolgokat amik számomra kedvesek voltak.
☯ Szerdán megint Mercédesznél voltam, aztán átmentünk a fősuliba megkérdezni pár dolgot, és úgy néz ki, hogy érettségizhetek újra töriből, ráadásul egy angol középfokú nyelvvizsga se ártana. Tulajdonképpen most eléggé teli vagyok ambícionizmussal, meg kellően unatkozom is itthon, így legalább el is foglalom magam, ha már normális munkát úgy se találok itt a környéken. Délután pedig végre elkezdtem kitakarítani a szobám.
☯ Csütörtökön megbeszéltük Áronnal, hogy most ő fog lejönni hozzám, így délelőtt még gyorsan befejeztem a szobám, aztán ügyködtem a hamburger hozzávalókon, ha már megígértem, hogy csinálok neki, közbe papa annyira megfázott, hogy már úgy köhögött, hogy az egyiknél el is vesztette az eszméletét pár másodperce, már többször előfordult vele ilyen, de nagyon megijedtünk, így ki is hívtuk a háziorvost. Hálisten azóta sokkal jobban van, késő délután pedig átjöttek a Gyöngyikéék hivatalosan is meghívni minket az eskövőjükre, valamint úgy néz ki akkor én is tényleg koszorúslány leszek, este pedig kisétáltam Áronért az állomásra. Nagyon ízlett neki a hamburgerem, aminek tök örülök.
☯ Pénteken jóformán kb csak döglöttünk, streameket néztünk meg ilyenek. Gondolkoztam rajta, hogy el is mehetnénk valahova, de amikor csak ilyen keveset vagyunk együtt azt valamiért jobban szeretem a 4 fal között tölteni, de szerencsére ő is.
☯ Szombaton kísérhettem is vissza az állomásra, de előtte még csináltunk amerikai palacsintát, végre megkóstoltam a juharszirupot, habár arra nem számítottam, hogy ennyire nem fog ízleni, még most is feláll a szőr a hátamon ha rá gondolok, meg közbe a mama is beteg lett.
☯ Így ma mi főztünk, meg mostunk meg minden papával, valamint rávettem magam, hogy újra rendeljek pár koreai kozmetikumot, ráadásul egy külön webshopról, így duplán nagyon izgatott vagyok.
☯ Az eheti zene pedig hát, leginkább azért mert egész héten a refrénje járt a fejembe.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe