Ebay / Ali # 10

január 25, 2017

Már azzal akartam kezdeni a bevezetőt, hogy milyen gyenge némber vagyok, de aztán észrevettem, hogy végül is decemberbe nem is volt rendelős poszt, ami azt jelenti, hogy kb egy hónapot kibírtam anélkül, hogy hülyeségeket vásároltam volna. Pár vasárnapi mókával ezelőtt említettem, hogy talán végre el tudom kezdeni a 3 hónapos önmegtartóztatást is, hát ennek még úgy néz ki nem jött el az ideje, úgyhogy nézzük is miket sikerült összevásárolnom néhány "szerencsétlenebb" pillanatomban.


Ezt a tornazsákot eredetileg még november végén rendeltem, ahogy a következő dolgot is, de úgy gondoltam két cuccért nem éri meg külön posztot írni, így ez eddig tolódott, de most legalább már el tudom mondani, hogy már meg is jött és egyébként elég jó anyaga van meg minden. Úgy volt, hogy fogok járni tornázni, vagy ha az nem jön össze, akkor ha végre szerzek Just Dance-ot a kinecthez és akkor ebben fogom tárolni a ruhákat amiket mondjuk még szintén nem szereztem be, szóval kicsit csúsznak a dolgaim azért elég rendesen, de igyekszem nem a végtelenségig húzni mindent ezzel kapcsolatban, főleg, hogy addig is szegénykém kénytelen a szekrényemben pihenni.

A másik még novemberi gyengeségem. Ennek a doboznak a kissebb és sokkal másabb verzióját még tavasszal megrendeltem, egyébként elég minőségi is, úgyhogy nem bántam, hogy eszembe jutott, hogy ez is jól jönne. Most a cipősszekrényemen tartom és a füleseimet tárolom benne, hogy mindig kéznél legyenek, meg hát így mégse néz ki olyan hülyén, mintha csak simán oda lenne dobva.

Ezt a cipőt - a sötétbarnát egyébként - pár hete rendeltem, és kb 5 napba telt az eladónak, hogy feladja, szóval erről még konkrétan nem tudok nyilatkozni, de mindenképpen szükségem volt egy melegebb cipőre miután észrevettem, hogy a 2 évvel ezelőtti kedvencem teljesen tönkre ment. Egyébként így kép alapján biztos vagyok benne, hogy ezt is legalább annyira fogom tudni szeretni, ha még sokat késik pár novemberi aliexpresses ruhás rendelésem, és ez is megérkezik közbe akkor majd személyesen is bemutatom, hogy milyen.

Naptárt igazából nem akartam rendelni, mert reménykedtem benne, hogy valami itteni boltba is találok olyan asztalit ami tetszik, de hagyján, hogy nem találtam olyat, még eleve asztalit is nehezen, és amik voltak, azok is csak a sima depressziós fehérek. Ha ezt előre tudom biztos még decemberbe megvettem volna, de végül is így se nagyon panaszkodhatok, mert pont ma kaptam meg. Kicsit kisebb, mint amire számítottam, de egyébként nagyon aranyos.

Az itthoni szemüvegem tokját még anno Theo szétkapta, de mivel sose vittem sehova így annyira nem zavart, hogy nincs neki, de amióta megint többet járkálok Áronhoz, és a kontaktlencse mellé azért szeretném magammal elvinni, arra gondoltam, hogy keresek valamit. Tulajdonképpen sok reményt nem fűztem hozzá, régen csak úgy unalmamba sokszor kerestem rá, de mindig csak ilyen nagyon gagyikat találtam, amik meg tetszettek volna, azok annyiba kerültek amennyit kizárt dolog, hogy kifizetek egy tokért, ezért meg is lepődtem, hogy ez ahhoz képest mégis mennyire cuki. (Legalábbis mindenképp ha eltekintünk a tipikus értelmetlen felirattól)

Ezt a nyakláncot már régebben kinéztem, de nem különösebben tűnik hétköznapi viseletnek, vagyis szeretek furcsán öltözködni, de ez már nekem is kicsit sok lenne csak úgy, de aztán rájöttem, hogy valami amatőr neko cosplaynek egyébként tök jó lenne. Eredetileg a fehér pompomos változatát néztem ki, de mivel minden másom is full fekete hozzá, így gondoltam akkor ezzel már jobban mutatna.

Arra is sikerült rájönnöm, hogy sokkal jobban fogyasztom a hajgumikat, mint a hullámcsattokat, úgyhogy kb annyiért rendeltem most a biztonság kedvéért 50 darabot, mint amennyiért itthon kaptam volna kb egy 10-eset. Ezekkel azért remélem már kihúzom valameddig.

Aztán mivel lassan vége a télnek, úgy gondoltam itt az ideje venni egy kesztyűt is. Először ujjasat kerestem, de majdnem az összes ilyen idióta érintőképernyős bevonatos volt, amire nekem semmi szükségem, meg a mintájuk se tetszett úgyhogy végül maradtam ennél a full egyszerűnél. Egyébként szintén sötétbarnába, mert az megy a legtöbb cuccomhoz.

Ez meg aztán már végképp egyeltalán nem volt betervezve, de nagyon régóta fájt már a fogam egy ilyenre, csak sose találtam a megfelelő mintát, ez viszont abszolút szerelem volt első pillantásra. Egyszerűen annyira tökéletes színileg, illusztrációilag és mindenhogyan, hogy adawfasfasrfae. Ha esetleg ez is megérkezne még mielőtt megcsinálom az Aliexpresses posztot akkor mindenképp beleteszem, bár nem adok neki sok esélyt, de ha esetleg még rendelek pár ruhát, amit egyébként szintén kétlek, bár nálam sose tudni, akkor viszont ott kerítek mindenképpen sort rá.

Hát ők lettek volna az idei első szerzeményeim a két "kedvenc" oldalamról, és most szerintem kivételesen egész hasznosak is, de azért nagyon reménykedem benne, hogy hamarosan el fogom tudni kezdeni a 3 hónapos böjtömet is.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe