日曜日2.3

január 15, 2017


☯ Olyan jól sikerült bevásárolnom azon az Alis 11.11-es leárazáson, hogy már a második olyan felsőt kapom amit egyeltalán nem is rendeltem. Az egyik legalább konkrétan nekem is volt címezve, de amit most kaptam azon csak a megyénk látszik, a postások ki is nyitották, aztán automatikusan nekem adták, mert egy fekete egész klassz póló volt benne, úgyhogy végül is örülök neki. Szívesen kideríteném egyébként, hogy kié lenne igazából, de a feladó oldalán minden abszolút kínai, a másik felén pedig a megyén kívül tényleg minden teljesen le van kopva, ráadásul a postások olyan szépen nyitották ki, hogy még ketté is van szakadva a papír.



☯  Meg a redőnyöm is elromlott, az egyik oldalon csak negyedig lehet lehúzni, de már szóltunk egy szerelőnek, de nem tudja még mikor tud jönni. Engem amúgy annyira nem is zavarna, csak azért kicsit kellemetlen, hogy az utcára néz a szobám és nálam este nonstop ég a villany.
☯ Kedden beindítottam a kombináló vonatot, és elkezdtem kattogni azon, hogy össze akarok költözni Áronnal, mert ő már 24 éves, és nem is lesz fiatalabb, és milyen szomorú, hogy még mindig távkapcsolatban tengődünk, meg ennek nem is sok értelme van, mert csak húzzuk az időt a semmiért, még mamáékat is rá tudtam venni arra, hogy megengedjék, hogy egy kis időre ideköltözzön amíg összeszedjük magunkat vagy valami, de ő meg hallani se akar róla, mert nem rég kezdett el dolgozni Pesten, és az tőlünk jóval messzebb lenne, meg elvileg nem is adnának bele a bérletébe, úgyhogy most elég lehangolt vagyok, viszont amúgy se most egyből gondoltam, és azt mondta, hogy ha még egy kicsit ott marad és szerez gyakorlatot, akkor utána kereshet majd valahol itt a környékünkön is valami hasonló munkát, úgyhogy most addig türelmesen várunk. 
☯ Szerdán voltam a helyi fősuli nyíltnapján, és azt kell mondjam, hogy teljesen el vagyok tőle ájulva. Emlékszem 4 évvel ezelőtt is részt vettem rajta, még Tamarával, de akkor fele ennyi jóságot se mondtak, most viszont nagyon be szeretnék kerülni, ráadásul még egy ajándékcsomagot is nyertem. Papa jött most velem, mert ő is nagyon kíváncsi volt, így utána még elmentünk az Intersparba, aztán ők mamával temetésre, tök durva, még pár hete beszélgettek is róla, hogy már 90 felett van meg minden, és most halt meg szegény... Este én pedig mentem a  thai nénihez masszíroztatni, pont jól is jött, mert megint nagyon fájt a fejem, habár teljesen utána se múlt el, de legalább abban az egy órában nem igazán éreztem.
☯ Csütörtökön se voltam még a toppon, úgyhogy délelőtt feküdtem, utána pedig elkezdtem összeszámolni a pontjaim, meg regisztráltam a felvi.hu-ra is, de már annyira belekeveredtem, hogy mit kell beleszámolni, meg melyik plusz pont számít, vagy számít-e egyeltalán, ésatöbbi, hogy arra jutottam, hogy majd inkább bemegyek a suliba és megkérdezem, mielőtt valami hülyeséget csinálok, ráadásul azt is elhatároztam, hogy ha nem lesz meg a kellő pontom akkor elképzelhető, hogy újraérettségizek valamiből. Kaptam egy jó nagy löketet most azzal, hogy ennyire össze szeretnék költözni Áronnal, meg azzal is, hogy véletlen se akarjak a helyi gyárakba menni, így mindent meg fogok tenni, hogy felvegyenek.
☯ Igyekszem most tényleg összekapni azért magam, és nem csak azért meg új év van, hanem mert tényleg nem ártana, így végre a kezembe vettem Tünde rendeléseit is, és elintéztem az összeset amit még nem kapott meg, és ezennel eldöntöttem, hogy többet senkinek nem rendelek online semmit, vagy legalábbis nem kétszázezer dolgot egyszerre.
☯ Pénteken este 3 órára elment az egész faluba az áram. Nagyon tetszenek a régebbi korok, de így, hogy itt kuksoltam full sötétbe a szobámba, meg kint égett pár mécses, és zseblámpánál vacsoráztunk, nem hiszem, hogy tudnék már áram nélkül élni. A legjobb pedig az volt, hogy papának meg nekem is lemerült a telefonunk, és mivel így "el voltunk vágva" a külvilágtól mindenféle jelenetek játszódtak le a fejembe, hogy vajon mitől lehet áramszünet, úgyhogy azért megkönnyebbültem amikor visszajött. (Még Godzillát is elképzeltem ahogy itt garázdálkodik, meg földönkivüli támadás, úgyhogy egyébként jól szórakoztam.)
☯  Tegnap végül is kb csak Loloztam, végre megint silver1-es vagyok, igaz még csak a flexiblét játszom, de így se nagyon duozok vagy akármi másokkal, mert mostanában nem szeretek, úgyhogy remélem majd a sima solo queue is ilyen gyorsan fog menni.
☯ Ma pedig végre adtam a cicáknak karácsonyi ajándékot. Kicsit megkéstem vele, de szerintem őket nem igazán zavarta, mert végig doromboltak miközben befalták az egészet. Shippounak is hoztam, neki majd valamikor a jövőhéten szeretném odaadni.
☯  Közben a filmes és animés "kihívásommal" is egész jól haladok, habár az előbbivel jobban, még az is lehet, hogy bőven túl fogom teljesíteni a kitűzött 50 darabot.
☯ És akkor így a végére: ahogy láthattátok lecseréltem a bejegyzés elején lévő képet egy zenére. Arra gondoltam, hogy mivel a képek tök uncsik, főleg, hogy hónapokig ugyan azokat használom, így inkább minden vasárnapi mókába egy számot fogok betenni amit azon a héten találtam, vagy többet hallgattam vagy ilyesmi. Ezzel egyszerre több legyet is ütök egycsapásra, egyrészt megspórolok magamnak zeneajánlókat, mert nem tudom ti hogy vagytok vele, de ha egy bejegyzésbe egyszerre 10-20 számot elém tolnak akkor biztos nem hallgatok meg semmit, de így elvétve egyet-egyet néha elindítok, másrészt pedig gyakran elfelejtem, hogy mikor milyen számokat kedveltem éppen, így viszont mindig emlékezni fogok rájuk.
Ezt a zenét és az együttest is egyébként ezen a héten találtam, és ez a daluk lett a legnagyobb kedvencem. Nem szeretem a nyarat, de most már csak azért is várom, hogy kiüljek a csillagos ég alá és ott max hangerőn addig hallgassam amíg meg nem unom.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe