The Tea Break Award

december 01, 2017


Ezer éve nem láttam már ilyen adogatós díjakat, de most én is kaptam egyet amit nagyon szépen köszönök innen is Mina-nak ^-^ 


Szabályok:

  1. Köszönd meg a jelölést annak, akitől kaptad a díjat, említsd meg és linkeld be a blogját. Másold be a szabályokat a bejegyzésedbe te is.
  2. Mielőtt megválaszolnád a kérdéseket, illesz be egy idézetet, amiről azt gondolod, hogy a legjobban illik hozzád, jellemez téged.
  3. Válaszold meg a 8 kérdést, amiket a téged díjazó blogger tett fel.
  4. Írj újabb 8 kérdést, amiket majd a te jelöltjeid fognak megválaszolni.
  5. Jelöld meg azokat a bloggereket a blogjaikkal együtt, akiket megjutalmazol a díjjal, s magyarázd meg pár szóval, miért pont rájuk esett a választásod.+1. Kívánj valami szépet az általad díjazott bloggereknek.
"Az élet nem attól nevezhető sikeresnek vagy boldognak, hogy az ember képes-e megvalósítani azokat az álmokat amiket 16 évesen elképzelt magának, hanem hogy amit elé sodort a sors, azzal hogyan tud élni"
fogalmam sincs ki írta, facebookon egy idézetes oldalon láttam régebben

  1. Hogy képzeled el a világot 10 év múlva?
    Nagyon durva, hogy az 2027-et, sőt már majdnem 28-at fog jelenteni. Biztosan lesz egy rakás olyan új kütyü amit most még el sem tudnánk képzelni, és tartok tőle, de valószínűleg nagyon sok helyen meg fognak jelenni a robotok és a mindenféle abszolút önműködő dolgok. Bár én ezeknek annyira nem örülnék, inkább szeretném hinni, hogy a világ addigra egy még sokkal jobb és békésebb hely lesz.
  2. A blog írásán kívül próbálkoztál már regény, novella, vagy bármilyen más műfajjal?
    Régen Ichivel párszor próbálkoztunk fanficekkel amik rólunk és az éppen aktuális jrocker szerelmeinkről szóltak, de hamar rájöttem, hogy saját történet írása nekem valahogy nagyon nem megy. Még az alap sztorit aránylag jól meg is alkotnám, de borzalmasan tudok személyiségeket érzékeltetni és párbeszédeket írni, úgyhogy hamar felhagytam az egésszel.
  3. Meséld el a legjobb élményt, ami eddig történt veled!
    Régen meg mertem volna esküdni, hogy életem abszolút fénypontjai a jrock koncertek amiken voltam, mostanra viszont már a nagy becsben őrzött jegyeim sincsenek meg. Jelenleg legjobb élményemnek máig azt a 3 évvel ezelőtti napot tartom amikor összejöttünk Áronnal, ő lett a fényem egy nagyon sötét és hosszú alagút végén. 
  4. Hogyan ünnepled a karácsonyt? Elutaztok valahova családilag, vagy otthon beszélgettek?
    Egy ideje a karácsony nem tartozott a kedvenc ünnepünk közé, így az utolsó 3 évben el is utaztunk, kétszer Bükfürdőre, egyszer pedig Miskolctapolcára, hogy ne otthon kelljen átvészelnünk az egészet. és amíg az elsőn nagyon jól éreztem magam, és különleges volt, mostanra már elvesztette a varázsát, így idén valószínűleg itthon maradunk. Egyébként 7 éve karácsonyoztam utoljára normálisan, úgyhogy talán itt is volt végre az ideje, hogy újra elkapjon az abszolút ünnepi hangulat, már nagyon várom a vasárnapot, hogy kipakolhassuk a kertbe a világítást, és menjünk majd családi összejövetelekre apához, keresztapumhoz és a másik nagyszüleimhez.
  5. Kivel (akár halott vagy élő) szeretnél a legjobban találkozni?
    Anyummal, de csak akkor ha nem csak találkozás lenne, hanem újra velünk lehetne rendesen. Ha tényleg csak találkozás szinten, akkor a régi magam kedvéért Reitával a The Gazette-ből.
  6. Mi az ideális munkád?
    Tulajdonképpen bármi ahol nem kell sokat idegen emberekkel beszélnem, és nem tartozik hozzá túl nagy felelősség, bár amit most tanulok, a logisztika, eddig eléggé tetszik, most úgy vagyok vele, hogy szívesen dolgoznék ezen a területen valahol.
  7. Mi az a három dolog, ami a legboldogabbá tesz téged?
    ♥ Áron
    ♥ Sütit sütni azoknak akiket szeretek
    ♥ Olvasni/filmezni/animézni egész este
  8. Ha te rendeznél egy filmet, mi lenne a téma, a szereplők, a helyzet, a világ? Mondj el róla mindent!
    Mindenképpen valami olyan filmet rendeznék aminek hatalmas csattanó és mindfuck lenne a vége, viszont semmiképp se lenne benne akció, se szuperhősök, se semmi ilyesmi. Egyszerre lenne életszagú viszont bizonyos dolgokban elrugaszkodott is kicsit, műfaja dráma lenne, és vígjáték, valamint tuti felkérném társrendezőnek Tim Burtont, hogy abszolút tökéletes legyen.
Mégegyszer nagyon szépen köszönöm Mina-nak, hogy gondolt rám is ^^ viszont nekem fogalmam sincs, hogy kinek adjam tovább, mert ahogy nézegettem már kb mindenki megkapta egyszer, úgyhogy én csak mindenkinek szeretnék így előre is Boldog karácsonyt, sikerekben gazdag új évet,  és könnyű vizsgaidőszakot kívánni ^-^

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe