2.50

december 10, 2017


 Hétfőn csak tengtem-lengtem, nem tudom, úgy élveztem, hogy a múlthét végi szorított tempó után megint csak úgy vagyok, bár azért, hogy csináljak is valami aránylag "fontosat", elpakoltam az újfent felgyülemlett kupit a szobámba.
 Kedden átmentem Áronhoz, segítettem neki is rendbe tenni a szobáját, aztán kaptunk vacsira gyrost, majd megleptem a cuki kigurumimba amit még tavaly vettem, csak azóta se volt rajtam, úgyhogy végig lettem véve a házukba, hogy mindenki nézze meg milyen kis aranyos vagyok, egyébként meg streameket nézegettünk amíg kb el nem aludtunk.
 Szerdán meg pizzá és krumplit rendeltünk, úgyhogy örülök, hogy félbehagytam a diétát, aztán tanultam a vizsgámra, ő addig a haverjaival játszott, aztán én is csatlakoztam, de csak, mint néző, mert hiába vagyok goldba, hozzájuk képest nagyon bénának érzem magam, miután mindenki offline lett, mi még éjfélig próbálgattuk Áron új fülesét mindenféle zenékkel, meg azon tanakodtunk, hogy mit kéne majd nézni, majd a havi filmlistába értékelem amit sikerült, viszont annyi kólát megittunk egész nap, hogy miután vége lett, még hajnal 2 körül megnéztük a Donnie Darko rendezői változatát, aztán úgy kb hajnal 6-ig diskuráltunk a földönkívüliekről és az időutazásról, mire végre sikerült elaludnunk.
 Csütörtökön pedig jöhettem is haza. Ezeket az elválós napokat úgy nem szeretem, hirtelen olyan üres lesz minden nélküle, de legalább már aránylag jó este volt mire hazaértem.
 Pénteken pakoltunk még fel pár égőt az udvarra, meg egész délután mézeskalácsot sütöttem, kicsit elszámoltam magamat az adagokkal, de szerintem még így is fog készülni újabb ugyanennyi 24.-e előtt. Aztán nem tudom, hogy túl sokat görnyedtem felettük vagy tényleg a frontok, de olyan durván elkezdett fájni a nyakam, hogy egész éjjel semmit nem aludtam.
 És még egész délutánig fájt, úgyhogy szombaton nem is mentem suliba, szerencsére angolból megkaptam az aláírást, a közgazdaságtant meg vagy felfogom majd így utólag, vagy nem. Tulajdonképpen amikor eddig mindig fejfájásra panaszkodtam is igazából a nyakam volt a ludas és onnan sugárzott, úgyhogy anno tök feleslegesen kenegettem a haléntékomra mindenféle mentolos dolgot, mert tökre nem oda kellett volna...
 Ma meg mehettem volna unokatesómhoz szülinapozni, de hát megint sikeresen elpocsékoltam a szerdán kívül az egész hetet anélkül, hogy tanultam volna, szóval ez úgy mára maradt, meg közben csináltam Imvun magamnak egy új roomot, és már most két tök jófej emberkét megismertem benne ^^
 A heti zene pedig egy, asszem talán AK streamből szedett gyöngyszem.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe