Ebay/Ali #17

december 27, 2017

Gyakorlatilag már semmit se rendelek Ebayről, csak ha nagyon nem találom Alin, vagy kevés a választék, de azért megint benne hagyom a címbe, mert miért ne. Úgy tűnik csak nem bírtam ki, hogy az év utolsót hónapját rendelés nélkül töltsem, pedig olyan jól indult, aztán valamit felmentem keresni, majd még találtam ezt meg azt meg amazt, meg még mindenféle más praktikus, fantasztikus és abszolút nem felesleges holmit. Mivel arról nem tudok írni, hogy miket kaptam karácsonyra, mert mindenki ismer már annyira, hogy inkább meg se próbál meglepni (csak apa, tőle majd ma derül ki mi lesz a fa alatt), így két pipere csomagon és egy édességekkel teli ajándékkosáron kívül csak pénzt kaptam, úgyhogy most a nagyja abból ment, szóval beszéljenek is helyettem inkább a képek és a linkek.


Maszk 1 2
Imádom ezeket a maszkokat! Egyszer apum régen hozott nekem ilyet a munkahelyéről, azokat hordják amikor fújják le a felniket és sok minden kering a levegőbe amit nem lenne jó telibe lélegezni, de hát az negyed ennyire se cuki, és csak akkor használom amikor takarítom a szobám, mert itt is száll olyankor aztán minden, szóval a lényeg, hogy már réges régóta szerettem volna ilyet cukiba, csak aztán mindig elvetettem végül, de most elképzeltem a múltkor vett két parókámmal, és annyira csodálatosnak tűnt, hogy a feketéhez vettem a fehéret és a fehérhez a feketét. Már csak valami fancy lencse hiányozna és annyira eszméletlenül néznék ki. 

A fagyisért mentem egyébként eredetileg fel, és utána történt ez a többi baleset, ráadásul ezek közül mind a kettő annyira de annyira aktuális, hogy vállon is veregetem magam. A maszkokhoz hasonlóan egyébként ezeket is már rég óta nézegettem, csak akkor még volt az a megrögződésem, hogy nem szívesen veszek olyat ilyen helyekről ami érintkezik az étellel, de azóta már sikeresen leküzdöttem, és lekopogom, de eddig semmi bajom se lett tőle, szóval akkor miért ne, egyik se rossz ha van itthon.

Igazából egyikhez se fűzök túl sok reményt, hogy majd annyira meg fogják könnyíteni az életemet, mint amennyire ígérik, de egy próbát mindenképp megérnek, mert hátha. A tojás szétválasztással amúgy is mindig hadilábon álltam, a répát pedig salátában csak ilyen vékony darabokra hámozva vagyok hajlandó megenni, szóval... ja. Bár ilyen másodikunk szerintem volt régebben amikor még kicsi voltam, és tényleg semmire se volt jó, talán el is tört, de mindennek jár egy második esély.

Komolyan szerintem vicc, de nekünk nincs mérőpoharunk, és amikor megkérdeztem papáékat, hogy hogy húztak ki 65 évet ilyen nélkül, azt válaszolták, hogy mama soha nem csinált semmi olyat amihez kéne, és ez előtt komolyan emelem a kalapom. Miután így az elmúlt hónapokban minden folyadékot csak találomra öntögettem mindenbe, és itthon valószínűleg mostanában nem igazán megyek olyan helyre ahol ilyesmit lehetne kapni, inkább megrendeltem. A doboz meg kell azoknak a konyhai kütyüknek amiket az elmúlt években összevásároltam, remélem minden bele fog majd férni.

Cimke és toll
Fuuu  már nagyon régóta tetszenek ezek a felcimkézett mindenféle üvegek meg dobozok, csak eddig nem igazán tároltunk ilyenekbe semmit, aztán nem rég kezdték el mamáék ilyenbe tölteni a sót és a cukrot, valamint az eritritolt és csináltam saját házi fűszerkeveréket is, amiket aztán most már nem ártana feliratozni mielőtt véletlenül összekeverjük őket, aztán akkor már vettem hozzájuk való(?) tollat is.

Pálcika 1 2
Ebben a bejegyzésben most talán ezeket mondanám a legnagyobb randomságnak, pedig már régebb óta tudom, hogy Áron nem tud pálcikával enni, mégse fordult meg még sosem a buksimban, hogy ilyenre rákeressek, pedig bizony létezik ilyen műveletet segítő eszköz amivel elvileg mindenki könnyedebben tud táplálkozni, és amikor megláttam ezeket, egyből ő jutott eszembe, aztán, hogy akkor már nekem is legyen, magamnak is kerestem valami cukit. Egyetalán nem Hello Kitty-set akartam, de ha hiszitek, ha nem, egyszerűen kb semmilyen másmilyet nem találtam mikor beírtam, hogy cute vagy kawaii. Ha megérkeztek akkor már csak annyi lesz a dolgom, hogy összeüssek valamit amit van is értelme ezekkel enni, már várom.

Szerintem ez(ek) a poháralátétek a legeslegaranyosabbak amiket valaha életemben láttam, a csipeszek pedig nemkülönben, szóval ezekről nagyon mást nem is tudok mondani.

Imádom ezeket a bedobálós kis szütyőket, évekkel ezelőtt már rendeltem magamnak, de azt mama le is nyúlta, szóval itt volt az ideje egy másiknak, és ez a minta meg szöveg is annyira de annyira aranyos rajta, hogy nem is volt kérdés, hogy ezt választom. A páros kesztyű pedig szintén nem kérdés, nagyon random és nagyon tetszik, remélem Áronnak is fog ♥

Hát ezt se kimondottan Hello Kitty-sbe akartam, de az eladónál csak ez volt rózsaszínbe, nekem pedig az megy legjobban a szobámba, és indokolatlanul sokszor nekimegyek az asztalom sarkának és egyébként nem volt túl sok kedvem másmilyet keresni, szóval Hello Kitty. A cicámnak pedig egyszerűen szüksége van egy ilyenre.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe