Facebook hírdetések (?)

május 12, 2016

A héten találtam rá a Pcworld.hu honlapján egy cikkre, miszerint itt mindenki megnézheti, hogy a Facebook milyen kategóriák alapján ajánl fel nekünk hírdetéseket. Vagyis elvileg pontosabban ez így hangzik:
A hirdetéseket azok a dolgok alapján jelenítjük meg, amelyekről azt gondoljuk, hogy számítanak neked.  A hirdetéstípusokat az adatlapodon szereplő információk éppúgy meghatározzák, mint az, hogy milyen műveleteket hajtasz végre a Facebookon és máshol. A hirdetéstípusok beállításainak módosításával olyan hirdetéseket láthatsz, amelyek az érdeklődésednek megfelelőek.
 Kíváncsi voltam, hogy hozzám milyen "címkék" tartoznak, és pár akkora ökörséget találtam, hogy muszáj volt leírogatnom őket. (Csak úgy a teljesség igénye nélkül válogattam ki azokat amiket a  "legérdekesebbnek" tartok)


Emberek
- Európai Unió
- bloglovin
- Lugosi Béla
- Viktória brit királynő
+ egy rakás ember akiket nem csupán furcsállok, hogy itt vannak, hanem még csak soha nem is hallottam róluk.

Hobbik és szabadidős tevékenységek
- Kottaírás
- Pasztell
- Szivárvány
- Élőhalott
- Szőlő (?)
- Inváziós faj (??? komolyan még az élőhalott és a szőlő se lepett meg annyira, mint ez)

 Hírek és szórakozás
- Póker (?)
- Szerencsejáték (?)
- Éjszakai klubbok (?)
(Ez a 3 alapján nem tudom minek néznek ezek engem, nem is tudok pókerezni, sose szerencsejátékoztam és éjszakai klubban sem voltam még, komolyan kíváncsi lennék, hogy mikor kerestem rá ilyenekre)
- Kurosicudzsi (Ez csak a leírása miatt tetszik nagyon)
- Pikachu
- Hárem (..)
- Keresztény zene (????)
- Melodikus death metal (De most komolyan...)
- Szörny
- Zombi
- Pet Shop Boys (?)
- Diszkó (?)
- Latin pop (?)
- Kísértetváros
- Edward Cullen (???)
- Jób könyve (?)
- Everything (komolyan, szerintem ki is hagyhattuk volna ezt a sok hülyeséget, és kezdhettünk volna mindjárt ezzel)

Utazás
- Vámpír
- Sanya (?)
- Minden, Louisana (?)

Életstílus és kultúra
- Yaoi (..)
- Azonnali üzenetküldő alkalmazás
- Minden android alapú eszköz
- Okostelefon tulajdonosok
- Új okotelefon- és táblagép-tulajdonosok
- G-mail felhasználók
- Elsődleges böngésző: Firefox
- Ezredfordulósok (?)

Kb ennyit találtam kimondottan érdekesnek/megdöbbentőnek vagy viccesnek. Nem is mondom, hogy azok közül amiket ide írtam minden hülység lenne, mert például a zombi meg a pikachu tök oké, csak a kategóriai besorolásukat furcsállom. Amik a legjobban megleptek és egyeltalán értelmüket se látom, azok a kérdőjelezett dolgok. 
Kedvencem egyébként a Hobbik és szabadidős tevékenységek: Élőhalott.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe